Moet ik nog krijgenquote:Op woensdag 18 december 2019 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel mijn bonus van werk gehad
Was iets rustiger met het aantal mods toenquote:
Ik moet er niet aan denken, dat modden. Kilo's noten zouden er bij mij doorheengaan bij selectief gekozen users.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, dat programma duurde me echt veel te lang. Ik had een beetje verwacht dat het aan het einde van het jaar wel zou zijn afgelopen toen en vond het wel mooi geweest
Heel leuk vond ik het modden ook niet eigenlijk maar dat is weer een ander verhaal
Ik ookquote:Op woensdag 18 december 2019 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel mijn bonus van werk gehad
Klopt ..DKUp heeft toen ook een tijdje gemodquote:Op woensdag 18 december 2019 14:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Was iets rustiger met het aantal mods toen
Gaan we samen op vakantie?quote:Op woensdag 18 december 2019 14:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt ..DKUp heeft toen ook een tijdje gemod
Die was er vanaf het eerste begin weet ik maar was al gestopt toen ik begonquote:Op woensdag 18 december 2019 14:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt ..DKUp heeft toen ook een tijdje gemod
Je bent net met je gezin weggeweestquote:Op woensdag 18 december 2019 14:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan we samen op vakantie?
Ben wel weer aan vakantie toequote:Op woensdag 18 december 2019 14:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je bent net met je gezin weggeweest
Dan hoeven die vast niet mee nuquote:Op woensdag 18 december 2019 14:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je bent net met je gezin weggeweest
Ja! ik denk ook dat dat modden in Uto een drama moet zijnquote:Op woensdag 18 december 2019 14:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Die was er vanaf het eerste begin weet ik maar was al gestopt toen ik begon
en nu kruipt iedereen in elkaars assquote:Op woensdag 18 december 2019 14:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja! ik denk ook dat dat modden in Uto een drama moet zijn![]()
![]()
UTO en vooral de COS is altijd standaard een drama geweest![]()
Je vriendin vast ookquote:Op woensdag 18 december 2019 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben wel weer aan vakantie toe
Ik ben gelukkig steeds minder gaan kijken , maar Damn! in al die jaren UTO : wat een gedoe heb ik daar gehad met mensenquote:Op woensdag 18 december 2019 14:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en nu kruipt iedereen in elkaars ass
quote:Op woensdag 18 december 2019 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die hoor ik er niet echt over.
Je poste toen wel echt veelquote:Op woensdag 18 december 2019 14:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig steeds minder gaan kijken , maar Damn! in al die jaren UTO : wat een gedoe heb ik daar gehad met mensen
Komen weer een hoop herinneringen naar boven
Blij dat t voorbij isquote:Op woensdag 18 december 2019 14:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig steeds minder gaan kijken , maar Damn! in al die jaren UTO : wat een gedoe heb ik daar gehad met mensen
Komen weer een hoop herinneringen naar boven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |