Wat een dramaqueen in je uiquote:Op woensdag 18 december 2019 15:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Agatha haar voetjes moeten iets omhoog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op woensdag 18 december 2019 15:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lenie! Tijd voor verslappende middelen
Moet je wel onthouden waar je het verstopt.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja maar dat train ik dan en verstop ik in mn phoon
quote:Op woensdag 18 december 2019 15:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat een dramaqueen in je ui
Nou jij ziet overal pijpen in nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
Google even op lang en kort geheugenquote:Op woensdag 18 december 2019 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je wel onthouden waar je het verstopt.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Hè, wat, ikke? Waarover?quote:Op woensdag 18 december 2019 15:29 schreef puzziepie het volgende:
Nu zegt die bastard natuurlijk weer niets
Jamaar je weet het niet tegenwoordig ..achteraf ziet het er meer uit als een kreunquote:Op woensdag 18 december 2019 15:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou jij ziet overal pijpen in nu
Jouw UIquote:Op woensdag 18 december 2019 15:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Google even op lang en kort geheugen
Je korte is toch kapot?quote:Op woensdag 18 december 2019 15:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Google even op lang en kort geheugen
Valt mee hoorquote:Op woensdag 18 december 2019 15:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jouw UI![]()
Volgens mij wissel jij vaker van UI dan van onderbroek
Hij heeft toch zeker een dag of 5 met de vorige gelopenquote:Op woensdag 18 december 2019 15:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jouw UI![]()
Volgens mij wissel jij vaker van UI dan van onderbroek
Ja maar als je iets vaak gebruikt dan gaat het wel naar lang op den duurquote:
Ja maar.. het was toch overalquote:Op woensdag 18 december 2019 15:30 schreef D. het volgende:
[..]
Te oud om het te gebruiken, te jong om het te zijn, kennelijk
Dat is wel handig.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar als je iets vaak gebruikt dan gaat het wel naar lang op den duur
Logische verklaring wel, rot zeg.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de hele dag al zo'n jeuk op mijn hoofd, gisteren mijn haar laten verven, dus ik denk dat het daardoor komt. Vanavond eerst maar eens wassen, ik word er gek van
Omg straks eindig je net als je boomquote:Op woensdag 18 december 2019 15:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de hele dag al zo'n jeuk op mijn hoofd, gisteren mijn haar laten verven, dus ik denk dat het daardoor komt. Vanavond eerst maar eens wassen, ik word er gek van
Nooit eerder gehad en ik vind mijn haar altijd zo fijn voelen als het net is geverfd, maar toch maar even wassen vanavond.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 15:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Omg straks eindig je net als je boom
[..]
[..]
UIquote:Op woensdag 18 december 2019 15:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Keer wat anders die Morris zie ik de hele dag
Ik kan er niet zo goed tegen, ( versteviging, lak etc in haar) dus weet hoe die jeuk is. Wassen werkt vaak wel. Ik vind mijn haar het fijnst als het net gewassen is.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nooit eerder gehad en ik vind mijn haar altijd zo fijn voelen als het net is geverfd, maar toch maar even wassen vanavond.
Ik denk dat ik maar meteen door ga voor grijsquote:Op woensdag 18 december 2019 15:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:Deisyy
Wat voor kleur pruik neem je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |