Wat een dramaqueen in je uiquote:Op woensdag 18 december 2019 15:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Agatha haar voetjes moeten iets omhoog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op woensdag 18 december 2019 15:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lenie! Tijd voor verslappende middelen
Moet je wel onthouden waar je het verstopt.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja maar dat train ik dan en verstop ik in mn phoon
quote:Op woensdag 18 december 2019 15:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat een dramaqueen in je ui
Nou jij ziet overal pijpen in nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
Google even op lang en kort geheugenquote:Op woensdag 18 december 2019 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je wel onthouden waar je het verstopt.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Hè, wat, ikke? Waarover?quote:Op woensdag 18 december 2019 15:29 schreef puzziepie het volgende:
Nu zegt die bastard natuurlijk weer niets
Jamaar je weet het niet tegenwoordig ..achteraf ziet het er meer uit als een kreunquote:Op woensdag 18 december 2019 15:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou jij ziet overal pijpen in nu
Jouw UIquote:Op woensdag 18 december 2019 15:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Google even op lang en kort geheugen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |