quote:
Vannacht een nieuwe aanval. Maar ja, het gaat wel weer over.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Balen zeg, nog niet al een beetje gezakt?
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Start jouw openingszin bij sollicitatie gesprekken soms met 'neuken!?'.
Jij mist ook een paar hersencellen.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Start jouw openingszin bij sollicitatie gesprekken soms met 'neuken!?'.
zou het geen goed idee zijn om die bel is langs je oor weg te halen?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Vannacht een nieuwe aanval. Maar ja, het gaat wel weer over.
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Ellendigheid, veel sterktequote:Op woensdag 18 december 2019 21:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Verkeerde ui.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
zou het geen goed idee zijn om die bel is langs je oor weg te halen?
Nee, inderdaad, hoewel er uitzonderingen zijn. Ik vind bijvoorbeeld doperwten uit pot of blik lekkerder dan verse. Die zijn zo weeïg zoet.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
De meeste potgroenten zijn niet lekker. Ik herinner mij nog eigengeweckte ( niet door mij) , die waren helemaal erg. Wel slim uiteraard vroeger, maar nu echt een smaak van de jaren 50 ( denk ik)
Wat 'ook'?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij mist ook een paar hersencellen.
Jezus, alsof het nog niet genoeg wasquote:Op woensdag 18 december 2019 21:15 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Kan tochquote:Op woensdag 18 december 2019 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij mist ook een paar hersencellen.
Au!quote:Op woensdag 18 december 2019 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jezus, alsof het nog niet genoeg was![]()
Denkbeeldigop je hoofd.
Uit pot al lang niet meer gehad, meestal neem ik die uit de diepvries.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, hoewel er uitzonderingen zijn. Ik vind bijvoorbeeld doperwten uit pot of blik lekkerder dan verse. Die zijn zo weeïg zoet.
Ik ga niet overquote:Op woensdag 18 december 2019 21:16 schreef sacha het volgende:
[..]
overgang en haarverf, perfecte combinatie
Zoiet zei ik gisteren ook, maar dan over dat mes, luisteren ho maarquote:Op woensdag 18 december 2019 21:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:16 schreef sacha het volgende:
[..]
overgang en haarverf, perfecte combinatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |