Vrij weinigquote:Op woensdag 18 december 2019 19:11 schreef ChocoFan het volgende:
Hier nog iets gebeurt afgelopen dagen, geen zin gehad om te lurken of terug te lezen, nieuwe stelletjes, nieuwe ziektes?
Ja die heb ik in de bios gezien en dat was mee stampenquote:
Nieuwe zieke stelletjes zou ook nog kunnen.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:11 schreef ChocoFan het volgende:
Hier nog iets gebeurt afgelopen dagen, geen zin gehad om te lurken of terug te lezen, nieuwe stelletjes, nieuwe ziektes?
We zijn allemaal miljonair gewordenquote:Op woensdag 18 december 2019 19:11 schreef ChocoFan het volgende:
Luckytje.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjokieeeeeeeeeee! [ afbeelding ]
Heerlijk he?!quote:Op woensdag 18 december 2019 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die heb ik in de bios gezien en dat was mee stampen
quote:Op woensdag 18 december 2019 19:12 schreef pullup het volgende:
[..]
We zijn allemaal miljonair geworden
Ook een optie ja.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nieuwe zieke stelletjes zou ook nog kunnen.
Bofferds.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:12 schreef pullup het volgende:
[..]
We zijn allemaal miljonair geworden
Freddy God noemen en hem niet in de op zetten.quote:
Nou ......quote:
Ik kan er niets aan doen dat iedereen met mij naar de bios wildequote:
Ja grappig ik wel maar mijn eigen schuld. Ik mag niet schelden. Godver de Pleuris tering shitquote:Op woensdag 18 december 2019 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat iedereen met mij naar de bios wilde![]()
Welkom terug trouwens.
Prisha heeft een nieuwe telefoon besteld.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:11 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2019 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prisha heeft een nieuwe telefoon besteld.
Lucky kreeg de meds van zijn vader thuis bezorgd.
Fann stuurde een aantal users kerstkaarten.
Mijn kop jeukt van de kapper gisteren.
Voxs was gisteren koortsig.
Tonja had gisteren migraine.
Superbadeendje heeft zijn smileys naar NZ gestuurd.
D. had tussen de middag andijviestampot.
En Pullup vond dat goor.
Wow een heuse samenvattingquote:Op woensdag 18 december 2019 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Pullup vond dat goor.
Kijk, hier heb ik wat aan.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Pullup vond dat goor.
[..]
En Pullup vond dat goor.
48 uurs boner.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, heel lief.![]()
Heb je de pillen van je pa geprobeerd?
Zei je tegen je man, ruik ff Harrie?quote:Op woensdag 18 december 2019 19:19 schreef Deisyy het volgende:
Het is nog best goed gesteld met mijn geheugen![]()
Gisteravond lag ik in bed en wist ik niet meer of ik mijn tanden had gepoetst, mijn superkorte termijngeheugen liet het even afweten
Het geheugen werkt soms erg raar.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:19 schreef Deisyy het volgende:
Gisteravond lag ik in bed en wist ik niet meer of ik mijn tanden had gepoetst, mijn superkorte termijngeheugen liet het even afweten
"Meur ik uit mijn porem?"quote:Op woensdag 18 december 2019 19:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zei je tegen je man, ruik ff Harrie?
Dat is wel raar. Je weet zelf toch wel dat je je tanden hebt gepoetstquote:Op woensdag 18 december 2019 19:19 schreef Deisyy het volgende:
Zo iets zal het geweest zijnquote:Op woensdag 18 december 2019 19:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zei je tegen je man, ruik ff Harrie?
Beetje druk met van alles denk ikquote:Op woensdag 18 december 2019 19:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het geheugen werkt soms erg raar.
Nu ga je raar wauwelen want het bloed vanuit je hersenen trekt naar je piemel.quote:
Dan moet je het ff wat rustiger aan doen. En wat heeft die kapper gedaan dan dat je jeuk hebt?quote:Op woensdag 18 december 2019 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje druk met van alles denk ik
quote:Op woensdag 18 december 2019 19:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En wat heeft die kapper gedaan dan dat je jeuk hebt?
Nee niet dusquote:Op woensdag 18 december 2019 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wel raar. Je weet zelf toch wel dat je je tanden hebt gepoetst
Ik wil geen piemel!quote:Op woensdag 18 december 2019 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu ga je raar wauwelen want het bloed vanuit je hersenen trekt naar je piemel.
Oh wacht.
Gelukkig had ik geen opmerking geplaatst.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, ik las het nog een keer en dacht daar komen de opmerkingen hoor.
Zie je wel, het wauwelen is begonnen.quote:
Best flauw wel, was wel een inkoppertje.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gelukkig had ik geen opmerking geplaatst.
[..]
En Pullup vond dat goor.
Ja in januari misschienquote:Op woensdag 18 december 2019 19:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan moet je het ff wat rustiger aan doen. En wat heeft die kapper gedaan dan dat je jeuk hebt?
Ah, feestdagendrukte. Succes ermee.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja in januari misschienMaar het meerendeel zijn wel leuke dingen hoor.
Mijn haar geverfd en die meuk irriteert ineens op mijn schedel, dus vanavond maar even de pruik wassen.
Met zeezoutquote:
Waarom?quote:
En nieuwe meubels die komen 2 januari, dus de oude moeten leeg en oudjaarsavond is hier nog een feestje, dus plannen. Ook moeten zaterdag en zondag hier nog een muur gesausd worden en nog boodschappen voor de kerst, druk hoofd dus.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ah, feestdagendrukte. Succes ermee.
En waarom heb je het nog niet gewassen dan? Dan hou je het lang vol.Misschien hebben ze andere verf gebruikt of zo.
Ach the drama. Ik herinner me verleden jaar nog wel moest verhuizen en wist niet waar naartoe. Dat was pas leukquote:Op woensdag 18 december 2019 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nieuwe meubels die komen 2 januari, dus de oude moeten leeg en oudjaarsavond is hier nog een feestje, dus plannen. Ook moeten zaterdag en zondag hier nog een muur gesausd worden en nog boodschappen voor de kerst, druk hoofd dus.
Ik dacht gisteravond dat het vandaag wel over zou zijn, maar niet dus en vandaag moest ik werkenVorige keer had ik het ook al en het is nog steeds hetzelfde merk.
Dat vind ik nou weer nie zo heel bijzonder, noten wil ik.......in mijn chocolaquote:
Ik word al moe van dit te lezen alleen.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nieuwe meubels die komen 2 januari, dus de oude moeten leeg en oudjaarsavond is hier nog een feestje, dus plannen. Ook moeten zaterdag en zondag hier nog een muur gesausd worden en nog boodschappen voor de kerst, druk hoofd dus.
Ik dacht gisteravond dat het vandaag wel over zou zijn, maar niet dus en vandaag moest ik werkenVorige keer had ik het ook al en het is nog steeds hetzelfde merk.
Ohh ik ben er verslaafd aanquote:Op woensdag 18 december 2019 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer nie zo heel bijzonder, noten wil ik.......in mijn chocola
Jij hebt dat ook al meegemaakt? Ik heb ook in dat schuitje gezeten.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach the drama. Ik herinner me verleden jaar nog wel moest verhuizen en wist niet waar naartoe. Dat was pas leuk
Ik moet voorlopig niet meer naar de neuroloog.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Pullup vond dat goor.
Ja en de keus was ook even bij mijn moeder verblijven. Ik heb het gelukkig op tijd opgelostquote:Op woensdag 18 december 2019 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt dat ook al meegemaakt? Ik heb ook in dat schuitje gezeten.
Ja dat waren spannende tijden, binnen zo'n korte tijd kan alles ineens anders zijn.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach the drama. Ik herinner me verleden jaar nog wel moest verhuizen en wist niet waar naartoe. Dat was pas leuk
Volgende keer niet de avond van te voren mijn haar wassen, dat schijnt te helpen.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik word al moe van dit te lezen alleen.
En vaag dan dat het de laatste 2 keer jeuk oplevert. Wel ruk dan.
Ok, niet vergeten dan volgende keer. En ik hoop dat het zo beter voelt voor je.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende keer niet de avond van te voren mijn haar wassen, dat schijnt te helpen.
Nu de pruik wassen [ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Ja en ik blijf hier nog wel wat langer dan gedachtquote:Op woensdag 18 december 2019 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat waren spannende tijden, binnen zo'n korte tijd kan alles ineens anders zijn.
je medespelers ook?quote:Op woensdag 18 december 2019 19:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben verzekerd voor verdwalende pijlen.
Dat zei ik meteen alquote:Op woensdag 18 december 2019 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en ik blijf hier nog wel wat langer dan gedacht
quote:
Voordat er een pijl in iemands oog zit ofzoquote:Op woensdag 18 december 2019 19:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Yeps. Ik ben aangesloten bij de Hanboogliga en verzekerd.
Daarom is er een regel dat we op het signaal moeten wachten.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Voordat er een pijl in iemands oog zit ofzo
Ik zei dat ik dacht dat je waarschiijlijk toch niet zo snel uit Amsterdam zou verlaten...quote:
Ja maar dat zei ik zelf alquote:Op woensdag 18 december 2019 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zei dat ik dacht dat je waarschiijlijk toch niet zo snel uit Amsterdam zou verlaten...
dat je het zou gaan missen.....
tenminste zoiets was het...
nee ik pis wel in de potquote:Op woensdag 18 december 2019 19:53 schreef ChocoFan het volgende:
GADVERDAMME sommige mensen blijven klootzakken.![]()
Hier iemand nog wat te zeiken tegen mij?
Ja je bent een kut wijf. En wil je meer?quote:Op woensdag 18 december 2019 19:53 schreef ChocoFan het volgende:
Jij ook, ga je nu huilie doen bij yvonne en aan haar kont likken, oh wacht, dat is die andere.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je bent een kut wijf. En wil je meer?
wat is er gebeurd ?quote:Op woensdag 18 december 2019 19:53 schreef ChocoFan het volgende:
Ok ik lik niemand zijn reet als ik eerlijk benquote:Op woensdag 18 december 2019 19:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij ook, ga je nu huilie doen bij yvonne en aan haar kont likken, oh wacht, dat is die andere.
Ik keek even in de uto sc. bloesbloes/jian is nog steeds dezelfde hufter. Kreng daagde me gelijk uit.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik keek even in de uto sc. bloesbloes/jian is nog steeds dezelfde hufter. Kreng daagde me gelijk uit.
Bedoelde jou ook niet. Godver, die zuiger krijgt het toch weer voor elkaar. Hufter. Maar lievelingetje van Yvonne, dus niet aankomen.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok ik lik niemand zijn reet als ik eerlijk ben
Nou zeg het maar !! Wie?quote:Op woensdag 18 december 2019 19:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bedoelde jou ook niet. Godver, die zuiger krijgt het toch weer voor elkaar. Hufter. Maar lievelingetje van Yvonne, dus niet aankomen.
Niets bijzonders, heb me alleen weer uit mijn tent laten lokken en kwam hier mijn beklag doen, dat moet ik eigenlijk ook niet doen dus ik probeer weer op te houden.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:55 schreef FANN het volgende:
Oh..... la maar... ik heb iets gemist geloof ik....
eh.... ik ga het me niet me bemoeien Chocoquote:Op woensdag 18 december 2019 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik keek even in de uto sc. bloesbloes/jian is nog steeds dezelfde hufter. Kreng daagde me gelijk uit.
Waar bang voor?quote:Op woensdag 18 december 2019 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]
eh.... ik ga het me niet me bemoeien Choco
Sorry![]()
Hier was ik dus al bang voor![]()
ik ga even eten
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niets bijzonders, heb me alleen weer uit mijn tent laten lokken en kwam hier mijn beklag doen, dat moet ik eigenlijk ook niet doen dus ik probeer weer op te houden.
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Te laat, ik ga wat anders doen.
Doei Choco.. Laat je niet gek makenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Te laat, ik ga wat anders doen.
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Doei Choco.. Laat je niet gek maken
Bang dat alle oude UTO vete's hier worden uitgevochten.... dat bedoel ik...quote:Op woensdag 18 december 2019 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waar bang voor?
Echt he. Ik snap er ook geen reet meer van.
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 18 december 2019 20:06 schreef FANN het volgende:
Is waarschijnlijk eer kromme zin, maar maakt niet uit...
ik ben moe![]()
en ik ga eten dus.......
Als je moe bent dan mot je naar je nest toe. Eten doe je als je honger hebt.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:06 schreef FANN het volgende:
Is waarschijnlijk eer kromme zin, maar maakt niet uit...
ik ben moe![]()
en ik ga eten dus.......
Quote nog wat uit 2015 ofzoquote:Op woensdag 18 december 2019 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Bang dat alle oude UTO vete's hier worden uitgevochten.... dat bedoel ik...
want ik weet niet wie wie haat is
ofzoiets....
snap je.. dus ik weet gewoon niks en ik wil het ook niet weten ook eigenlijk
ik het al genoeg dingen aan mijn hoofd om me dáár druk te maken...
Je kunt ook moe zijn als je honger hebt.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je moe bent dan mot je naar je nest toe. Eten doe je als je honger hebt.
Gapen kan behalve vermoeidheid ook trek/honger betekenen idd.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt ook moe zijn als je honger hebt.
Ga daar even met mij over in discussie.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gapen kan behalve vermoeidheid ook trek/honger betekenen idd.
Hartproblemen en gebrek aan luchtquote:Op woensdag 18 december 2019 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ohw waarom werkt gapen dan aanstekelijk?quote:
He Bos, wat gaat PSV doen vanavond zonder Mark?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben je niet aan het hallucineren?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zit muziek te luisteren met een stem erin verwerkt, die exact op de uwe lijkt.
Geen idéé vraag het aan je ex werkgeversquote:Op woensdag 18 december 2019 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw waarom werkt gapen dan aanstekelijk?
Nee, want het is wetenschappelijk bewezen dat het zo is.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga daar even met mij over in discussie.
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idéé vraag het aan je ex werkgevers
Klopt. Maar gapen komt vaak door zuurstofgebrek, en dat kan komen door hartfalenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:18 schreef Voxs het volgende:
Is dat gapen ook bij mannen met hartfalen? Ik las eens dat hartfalen zich bij vrouwen heel anders uit dan bij mannen.
Of empathiequote:Op woensdag 18 december 2019 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
oh echt helder ben ik niet. Uiteraard, zo logischquote:Op woensdag 18 december 2019 20:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Klopt. Maar gapen komt vaak door zuurstofgebrek, en dat kan komen door hartfalen
Normaal gesproken moeten amateurs geen problemen opleveren. Maar ik heb vanavond echt geen idee.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
He Bos, wat gaat PSV doen vanavond zonder Mark?
STiekem duim ik mee dat ze het overlevenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Normaal gesproken moeten amateurs geen problemen opleveren. Maar ik heb vanavond echt geen idee.
Ik denk voetballenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
He Bos, wat gaat PSV doen vanavond zonder Mark?
Jij kijkt zeker nu El Classico??quote:Op woensdag 18 december 2019 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
STiekem duim ik mee dat ze het overleven
Je asrmmix!quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is dat iets van Asterix en Obelix?![]()
![]()
Had goed gekundquote:Op woensdag 18 december 2019 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
De grootste broodmongool op fok wmbquote:Op woensdag 18 december 2019 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken hem niet maar waarom ga je op een forum zitten om te zieken?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De grootste broodmongool op fok wmb
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:32 schreef mootie het volgende:
Ja, nu echt met voorpoten op schoot!!
Nog even en ze ligt met haar kop op je schouder, of als een baby in je armenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:32 schreef mootie het volgende:
Ja, nu echt met voorpoten op schoot!!
Dat vraag ik me ook wel eens af. Toch zijn er een hoop op Fok.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken hem niet maar waarom ga je op een forum zitten om te zieken?
Katje? Ik heb het even gemist.quote:
Hondquote:Op woensdag 18 december 2019 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Katje? Ik heb het even gemist.
Fucking hond gastquote:Op woensdag 18 december 2019 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Katje? Ik heb het even gemist.
Super toch! Als je geduld hebt gebeuren er soms wonderen.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je ziet waar ze startte, bazenbeestje
Omdat hij een plavuis bevalling heeft gehadquote:Op woensdag 18 december 2019 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken hem niet maar waarom ga je op een forum zitten om te zieken?
Een heel pak, of een losse tegel?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Omdat hij een plavuis bevalling heeft gehad
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een heel pak, of een losse tegel?
Tof, een vriendin van mij heeft asielkatten in huis die moeilijk herplaatsbaar zijn.quote:
Ik houd gvd geen schriftjes bij. Geef scrut maar de schuld dat ik het niet weet.quote:
Nee ik ook nietquote:Op woensdag 18 december 2019 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik houd gvd geen schriftjes bij. Geef scrut maar de schuld dat ik het niet weet.
Ohw Winnie. Zeg dat dan gewoon. De meeste die een huisdier hebben hebben een kat, een enkele een poes en er is ook nog een lul met een stomme kanarie.quote:
Die teringleier komt hier niet. Dus geen zorgen.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Bang dat alle oude UTO vete's hier worden uitgevochten.... dat bedoel ik...
want ik weet niet wie wie haat is
ofzoiets....
snap je.. dus ik weet gewoon niks en ik wil het ook niet weten ook eigenlijk
ik het al genoeg dingen aan mijn hoofd om me dáár druk te maken...
Geen kip hebbenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw Winnie. Zeg dat dan gewoon. De meeste die een huisdier hebben hebben een kat, een enkele een poes en er is ook nog een lul met een stomme kanarie.
Dit.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De grootste broodmongool op fok wmb
Zit je ook op Xhamster?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:46 schreef ChocoFan het volgende:
Het likken gaat alweer goed daar. Gatverdamme.![]()
Maar genoeg aandacht voor die aandachtshoer.
Trusten, Saar.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Slapies doen want moe.
Doorslapen is een fucking rotprobleem.
Nou nou kan je hem niet aan?quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee ik keek door een quote in de Uto sc.
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, ik ben maar een simpele tokkie, jij bent er beter in.
Daar wil je ook niet wezenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee ik keek door een quote in de Uto sc.
Ik dacht dat het wel iets veranderd was en dacht kom, ff proberen weer. Maar dat was een foute gedachte, de aanval werd gelijk geopend en ik hapte.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar wil je ook niet wezen
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit ja, ik ga wel weer baggeren.
Ach lul niet er was niks aan de handquote:Op woensdag 18 december 2019 20:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel iets veranderd was en dacht kom, ff proberen weer. Maar dat was een foute gedachte, de aanval werd gelijk geopend en ik hapte.Ja, dom van mij.
Het zuigen dan. Zo goed mevrouw. Kweet is mijn eigen schuld, ik had moeten negeren, ga jij nu maar weer verslag daar doen van wat ik hier tik.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach lul niet er was niks aan de hand
Fokking dom van mij.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als je er niet komt, heb je er ook geen last van, Sjokie.
Ja, jammer. Hij bejegende ronduit schofterig. Laat het gaan en geen energie meer aan verspillen.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel iets veranderd was en dacht kom, ff proberen weer. Maar dat was een foute gedachte, de aanval werd gelijk geopend en ik hapte.Ja, dom van mij.
Nee geen zin in sorryquote:Op woensdag 18 december 2019 20:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het zuigen dan. Zo goed mevrouw. Kweet is mijn eigen schuld, ik had moeten negeren, ga jij nu maar weer verslag daar doen van wat ik hier tik.
Ik heb alles al uitgeprintquote:Op woensdag 18 december 2019 20:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het zuigen dan. Zo goed mevrouw. Kweet is mijn eigen schuld, ik had moeten negeren, ga jij nu maar weer verslag daar doen van wat ik hier tik.
Ja laten we het hebben over rode kool met appeltjes.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, jammer. Hij bejegende ronduit schofterig. Laat het gaan en geen energie meer aan verspillen.
Ik had gewoon beter moeten weten, maar las de laatste tijd mee en dacht kom laat ik ook weer eens gedag zeggen. Foutje bedankt.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, jammer. Hij bejegende ronduit schofterig. Laat het gaan en geen energie meer aan verspillen.
Heb je al een archief vol?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb alles al uitgeprint
Tot snot gekookt, goed plan.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja laten we het hebben over rode kool met appeltjes.
Soepquote:Op woensdag 18 december 2019 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja laten we het hebben over rode kool met appeltjes.
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:56 schreef Ghostbuster het volgende:
En dan nog van die mutsen die er mee dwepen ook
Relaxed Choco we zitten hier niet daar.quote:
yes, en nu dat daar laten en praten over rode koolquote:Op woensdag 18 december 2019 20:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had gewoon beter moeten weten, maar las de laatste tijd mee en dacht kom laat ik ook weer eens gedag zeggen. Foutje bedankt.
Ja die naam laten vallen in mijn buurtquote:Op woensdag 18 december 2019 20:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ja echt he. Oh ja ander onderwerp.
Ja. Ik weet. Ik tel al tot 100.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Relaxed Choco we zitten hier niet daar.
Rode kool is best wel vies tenzij er een pot appelmoes overheen gaat.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
yes, en nu dat daar laten en praten over rode kool
De groeten van Hakquote:Op woensdag 18 december 2019 21:02 schreef mootie het volgende:
Rode kool, de enige groente die uit pot lekkerder is dan vers.
Ik vond het nooit lekker, totdat ik het een vers maakte en kort stoofde. Kaneelstokje erbij, sinaasappelsap (?) weet het niet meer. Lekker was het.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Rode kool is best wel vies tenzij er een pot appelmoes overheen gaat.
Ik ga het er niet meer over hebben.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die naam laten vallen in mijn buurt
Nee uit pot is ergquote:Op woensdag 18 december 2019 21:02 schreef mootie het volgende:
Dit klopt wel. Ik heb het ooit vers gemaakt, alles was rood in mijn keuken en was niet te nassen.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:02 schreef mootie het volgende:
Ik dus niet maar heb er toen al dat andere wat jij nu tikt ook niet aan toegevoegd. Is ook al erg lang geleden dat ik het vers gemaakt heb.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vond het nooit lekker, totdat ik het een vers maakte en kort stoofde. Kaneelstokje erbij, sinaasappelsap (?) weet het niet meer. Lekker was het.
Het was meer de sneer van Voxs naar dit topic.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:02 schreef mootie het volgende:
Je moet beter leren lezen. of grapjes leren lezen.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was meer de sneer van Voxs naar dit topic.
Ja de groentenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je moet beter leren lezen. of grapjes leren lezen.
quote:
Met appeltjesquote:Op woensdag 18 december 2019 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van Hak, uit een potje. Rode kool.
Ik lees hier hartstikke omheenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lazer op, ik haat rode kool.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nat hoofd nog, dus zo de rest maar even droog föhnen.quote:
ja meneer superbadeend.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lazer op, ik haat rode kool.
Godverdomme.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Groenten eten is mijn ding niet meer
Alleen nog maar rauw vlees
Natuurlijk, die verf is toch wat te agressief voor mijn tere huidje.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wassen bleek de oplossing?
Ohw, blondeer spul?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, die verf is toch wat te agressief voor mijn tere huidje.
Ik had het gisteren laten verven, mijn hoofdhuid vond dat wat minderquote:
De meeste potgroenten zijn niet lekker. Ik herinner mij nog eigengeweckte ( niet door mij) , die waren helemaal erg. Wel slim uiteraard vroeger, maar nu echt een smaak van de jaren 50 ( denk ik)quote:Op woensdag 18 december 2019 21:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vers is veel lekkerder, ze doen echt iets niet goed.
Zwaar klotequote:Op woensdag 18 december 2019 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het gisteren laten verven, mijn hoofdhuid vond dat wat minder
Hoe is het met jouw hoofd?
Fijn dat de jeuk weg is.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekkere chemische zooi dan zeg. Straks zitten we hier met een kalende Dees.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, die verf is toch wat te agressief voor mijn tere huidje.
Nee joh, ik ben hartstikke bruin, maar wel waterstofperoxide door die verf, dat is de boosdoener denk ik.quote:
met ck, 'neucken'quote:Op woensdag 18 december 2019 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Start jouw openingszin bij sollicitatie gesprekken soms met 'neuken!?'.
heb je nu zweren en bulten?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat duurt wel even, ik heb een hele dikke bosquote:Op woensdag 18 december 2019 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekkere chemische zooi dan zeg. Straks zitten we hier met een kalende Dees.
Ja waterstofperoxide zit ook in blondeer spul, dat brandt idd.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben hartstikke bruin, maar wel waterstofperoxide door die verf, dat is de boosdoener denk ik.
Misschien overwegen om niet meer te verven
quote:
Vannacht een nieuwe aanval. Maar ja, het gaat wel weer over.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Balen zeg, nog niet al een beetje gezakt?
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij mist ook een paar hersencellen.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
zou het geen goed idee zijn om die bel is langs je oor weg te halen?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Vannacht een nieuwe aanval. Maar ja, het gaat wel weer over.
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Ellendigheid, veel sterktequote:Op woensdag 18 december 2019 21:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Verkeerde ui.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
zou het geen goed idee zijn om die bel is langs je oor weg te halen?
Nee, inderdaad, hoewel er uitzonderingen zijn. Ik vind bijvoorbeeld doperwten uit pot of blik lekkerder dan verse. Die zijn zo weeïg zoet.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
De meeste potgroenten zijn niet lekker. Ik herinner mij nog eigengeweckte ( niet door mij) , die waren helemaal erg. Wel slim uiteraard vroeger, maar nu echt een smaak van de jaren 50 ( denk ik)
Wat 'ook'?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij mist ook een paar hersencellen.
Jezus, alsof het nog niet genoeg wasquote:Op woensdag 18 december 2019 21:15 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Kan tochquote:Op woensdag 18 december 2019 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij mist ook een paar hersencellen.
Au!quote:Op woensdag 18 december 2019 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jezus, alsof het nog niet genoeg was![]()
Denkbeeldigop je hoofd.
Uit pot al lang niet meer gehad, meestal neem ik die uit de diepvries.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, hoewel er uitzonderingen zijn. Ik vind bijvoorbeeld doperwten uit pot of blik lekkerder dan verse. Die zijn zo weeïg zoet.
Ik ga niet overquote:Op woensdag 18 december 2019 21:16 schreef sacha het volgende:
[..]
overgang en haarverf, perfecte combinatie
Zoiet zei ik gisteren ook, maar dan over dat mes, luisteren ho maarquote:Op woensdag 18 december 2019 21:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:16 schreef sacha het volgende:
[..]
overgang en haarverf, perfecte combinatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |