Dat zei ik meteen alquote:Op woensdag 18 december 2019 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en ik blijf hier nog wel wat langer dan gedacht
quote:
Yeps. Ik ben aangesloten bij de Handboogliga en verzekerd.quote:
Voordat er een pijl in iemands oog zit ofzoquote:Op woensdag 18 december 2019 19:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Yeps. Ik ben aangesloten bij de Hanboogliga en verzekerd.
Daarom is er een regel dat we op het signaal moeten wachten.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Voordat er een pijl in iemands oog zit ofzo
Ik zei dat ik dacht dat je waarschiijlijk toch niet zo snel uit Amsterdam zou verlaten...quote:
Ja maar dat zei ik zelf alquote:Op woensdag 18 december 2019 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zei dat ik dacht dat je waarschiijlijk toch niet zo snel uit Amsterdam zou verlaten...
dat je het zou gaan missen.....
tenminste zoiets was het...
nee ik pis wel in de potquote:Op woensdag 18 december 2019 19:53 schreef ChocoFan het volgende:
GADVERDAMME sommige mensen blijven klootzakken.![]()
Hier iemand nog wat te zeiken tegen mij?
Dank je, dat waardeer ik erg.quote:
Ja je bent een kut wijf. En wil je meer?quote:Op woensdag 18 december 2019 19:53 schreef ChocoFan het volgende:
Jij ook, ga je nu huilie doen bij yvonne en aan haar kont likken, oh wacht, dat is die andere.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je bent een kut wijf. En wil je meer?
wat is er gebeurd ?quote:Op woensdag 18 december 2019 19:53 schreef ChocoFan het volgende:
Ok ik lik niemand zijn reet als ik eerlijk benquote:Op woensdag 18 december 2019 19:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij ook, ga je nu huilie doen bij yvonne en aan haar kont likken, oh wacht, dat is die andere.
Ik keek even in de uto sc. bloesbloes/jian is nog steeds dezelfde hufter. Kreng daagde me gelijk uit.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik keek even in de uto sc. bloesbloes/jian is nog steeds dezelfde hufter. Kreng daagde me gelijk uit.
Bedoelde jou ook niet. Godver, die zuiger krijgt het toch weer voor elkaar. Hufter. Maar lievelingetje van Yvonne, dus niet aankomen.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok ik lik niemand zijn reet als ik eerlijk ben
Nou zeg het maar !! Wie?quote:Op woensdag 18 december 2019 19:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bedoelde jou ook niet. Godver, die zuiger krijgt het toch weer voor elkaar. Hufter. Maar lievelingetje van Yvonne, dus niet aankomen.
Niets bijzonders, heb me alleen weer uit mijn tent laten lokken en kwam hier mijn beklag doen, dat moet ik eigenlijk ook niet doen dus ik probeer weer op te houden.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:55 schreef FANN het volgende:
Oh..... la maar... ik heb iets gemist geloof ik....
eh.... ik ga het me niet me bemoeien Chocoquote:Op woensdag 18 december 2019 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik keek even in de uto sc. bloesbloes/jian is nog steeds dezelfde hufter. Kreng daagde me gelijk uit.
Jian natuurlijk.quote:
Waar bang voor?quote:Op woensdag 18 december 2019 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]
eh.... ik ga het me niet me bemoeien Choco
Sorry![]()
Hier was ik dus al bang voor![]()
ik ga even eten
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niets bijzonders, heb me alleen weer uit mijn tent laten lokken en kwam hier mijn beklag doen, dat moet ik eigenlijk ook niet doen dus ik probeer weer op te houden.
Te laat, ik ga wat anders doen.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Te laat, ik ga wat anders doen.
Doei Choco.. Laat je niet gek makenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Te laat, ik ga wat anders doen.
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Doei Choco.. Laat je niet gek maken
Bang dat alle oude UTO vete's hier worden uitgevochten.... dat bedoel ik...quote:Op woensdag 18 december 2019 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waar bang voor?
Echt he. Ik snap er ook geen reet meer van.
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 18 december 2019 20:06 schreef FANN het volgende:
Is waarschijnlijk eer kromme zin, maar maakt niet uit...
ik ben moe![]()
en ik ga eten dus.......
Als je moe bent dan mot je naar je nest toe. Eten doe je als je honger hebt.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:06 schreef FANN het volgende:
Is waarschijnlijk eer kromme zin, maar maakt niet uit...
ik ben moe![]()
en ik ga eten dus.......
Quote nog wat uit 2015 ofzoquote:Op woensdag 18 december 2019 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Bang dat alle oude UTO vete's hier worden uitgevochten.... dat bedoel ik...
want ik weet niet wie wie haat is
ofzoiets....
snap je.. dus ik weet gewoon niks en ik wil het ook niet weten ook eigenlijk
ik het al genoeg dingen aan mijn hoofd om me dáár druk te maken...
Je kunt ook moe zijn als je honger hebt.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je moe bent dan mot je naar je nest toe. Eten doe je als je honger hebt.
Gapen kan behalve vermoeidheid ook trek/honger betekenen idd.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt ook moe zijn als je honger hebt.
Ga daar even met mij over in discussie.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gapen kan behalve vermoeidheid ook trek/honger betekenen idd.
Hartproblemen en gebrek aan luchtquote:Op woensdag 18 december 2019 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ohw waarom werkt gapen dan aanstekelijk?quote:
He Bos, wat gaat PSV doen vanavond zonder Mark?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben je niet aan het hallucineren?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zit muziek te luisteren met een stem erin verwerkt, die exact op de uwe lijkt.
Geen idéé vraag het aan je ex werkgeversquote:Op woensdag 18 december 2019 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw waarom werkt gapen dan aanstekelijk?
Nee, want het is wetenschappelijk bewezen dat het zo is.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga daar even met mij over in discussie.
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idéé vraag het aan je ex werkgevers
Klopt. Maar gapen komt vaak door zuurstofgebrek, en dat kan komen door hartfalenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:18 schreef Voxs het volgende:
Is dat gapen ook bij mannen met hartfalen? Ik las eens dat hartfalen zich bij vrouwen heel anders uit dan bij mannen.
Of empathiequote:Op woensdag 18 december 2019 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
oh echt helder ben ik niet. Uiteraard, zo logischquote:Op woensdag 18 december 2019 20:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Klopt. Maar gapen komt vaak door zuurstofgebrek, en dat kan komen door hartfalen
Normaal gesproken moeten amateurs geen problemen opleveren. Maar ik heb vanavond echt geen idee.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
He Bos, wat gaat PSV doen vanavond zonder Mark?
STiekem duim ik mee dat ze het overlevenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Normaal gesproken moeten amateurs geen problemen opleveren. Maar ik heb vanavond echt geen idee.
Ik denk voetballenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
He Bos, wat gaat PSV doen vanavond zonder Mark?
Jij kijkt zeker nu El Classico??quote:Op woensdag 18 december 2019 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
STiekem duim ik mee dat ze het overleven
Je asrmmix!quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is dat iets van Asterix en Obelix?![]()
![]()
Had goed gekundquote:Op woensdag 18 december 2019 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
De grootste broodmongool op fok wmbquote:Op woensdag 18 december 2019 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken hem niet maar waarom ga je op een forum zitten om te zieken?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De grootste broodmongool op fok wmb
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:32 schreef mootie het volgende:
Ja, nu echt met voorpoten op schoot!!
Nog even en ze ligt met haar kop op je schouder, of als een baby in je armenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:32 schreef mootie het volgende:
Ja, nu echt met voorpoten op schoot!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |