quote:Op woensdag 18 december 2019 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is dat iets van Asterix en Obelix?![]()
![]()
De grootste broodmongool op fok wmbquote:Op woensdag 18 december 2019 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik keek even in de uto sc. bloesbloes/jian is nog steeds dezelfde hufter. Kreng daagde me gelijk uit.
Ik ken hem niet maar waarom ga je op een forum zitten om te zieken?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De grootste broodmongool op fok wmb
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:32 schreef mootie het volgende:
Ja, nu echt met voorpoten op schoot!!
Nog even en ze ligt met haar kop op je schouder, of als een baby in je armenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:32 schreef mootie het volgende:
Ja, nu echt met voorpoten op schoot!!
Dat vraag ik me ook wel eens af. Toch zijn er een hoop op Fok.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken hem niet maar waarom ga je op een forum zitten om te zieken?
Katje? Ik heb het even gemist.quote:
Hondquote:Op woensdag 18 december 2019 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Katje? Ik heb het even gemist.
Fucking hond gastquote:Op woensdag 18 december 2019 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Katje? Ik heb het even gemist.
Super toch! Als je geduld hebt gebeuren er soms wonderen.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je ziet waar ze startte, bazenbeestje
Omdat hij een plavuis bevalling heeft gehadquote:Op woensdag 18 december 2019 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken hem niet maar waarom ga je op een forum zitten om te zieken?
Een heel pak, of een losse tegel?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Omdat hij een plavuis bevalling heeft gehad
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een heel pak, of een losse tegel?
Tof, een vriendin van mij heeft asielkatten in huis die moeilijk herplaatsbaar zijn.quote:
Ik houd gvd geen schriftjes bij. Geef scrut maar de schuld dat ik het niet weet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |