Vrij weinigquote:Op woensdag 18 december 2019 19:11 schreef ChocoFan het volgende:
Hier nog iets gebeurt afgelopen dagen, geen zin gehad om te lurken of terug te lezen, nieuwe stelletjes, nieuwe ziektes?
Ja die heb ik in de bios gezien en dat was mee stampenquote:
Nieuwe zieke stelletjes zou ook nog kunnen.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:11 schreef ChocoFan het volgende:
Hier nog iets gebeurt afgelopen dagen, geen zin gehad om te lurken of terug te lezen, nieuwe stelletjes, nieuwe ziektes?
We zijn allemaal miljonair gewordenquote:Op woensdag 18 december 2019 19:11 schreef ChocoFan het volgende:
Luckytje.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjokieeeeeeeeeee! [ afbeelding ]
Heerlijk he?!quote:Op woensdag 18 december 2019 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die heb ik in de bios gezien en dat was mee stampen
quote:Op woensdag 18 december 2019 19:12 schreef pullup het volgende:
[..]
We zijn allemaal miljonair geworden
Ook een optie ja.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nieuwe zieke stelletjes zou ook nog kunnen.
Bofferds.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:12 schreef pullup het volgende:
[..]
We zijn allemaal miljonair geworden
Freddy God noemen en hem niet in de op zetten.quote:
Nou ......quote:
Ik kan er niets aan doen dat iedereen met mij naar de bios wildequote:
Ja grappig ik wel maar mijn eigen schuld. Ik mag niet schelden. Godver de Pleuris tering shitquote:Op woensdag 18 december 2019 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat iedereen met mij naar de bios wilde![]()
Welkom terug trouwens.
Prisha heeft een nieuwe telefoon besteld.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:11 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2019 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prisha heeft een nieuwe telefoon besteld.
Lucky kreeg de meds van zijn vader thuis bezorgd.
Fann stuurde een aantal users kerstkaarten.
Mijn kop jeukt van de kapper gisteren.
Voxs was gisteren koortsig.
Tonja had gisteren migraine.
Superbadeendje heeft zijn smileys naar NZ gestuurd.
D. had tussen de middag andijviestampot.
En Pullup vond dat goor.
Wow een heuse samenvattingquote:Op woensdag 18 december 2019 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Pullup vond dat goor.
Kijk, hier heb ik wat aan.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Pullup vond dat goor.
[..]
En Pullup vond dat goor.
48 uurs boner.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, heel lief.![]()
Heb je de pillen van je pa geprobeerd?
Zei je tegen je man, ruik ff Harrie?quote:Op woensdag 18 december 2019 19:19 schreef Deisyy het volgende:
Het is nog best goed gesteld met mijn geheugen![]()
Gisteravond lag ik in bed en wist ik niet meer of ik mijn tanden had gepoetst, mijn superkorte termijngeheugen liet het even afweten
Het geheugen werkt soms erg raar.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:19 schreef Deisyy het volgende:
Gisteravond lag ik in bed en wist ik niet meer of ik mijn tanden had gepoetst, mijn superkorte termijngeheugen liet het even afweten
"Meur ik uit mijn porem?"quote:Op woensdag 18 december 2019 19:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zei je tegen je man, ruik ff Harrie?
Dat is wel raar. Je weet zelf toch wel dat je je tanden hebt gepoetstquote:Op woensdag 18 december 2019 19:19 schreef Deisyy het volgende:
Zo iets zal het geweest zijnquote:Op woensdag 18 december 2019 19:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zei je tegen je man, ruik ff Harrie?
Beetje druk met van alles denk ikquote:Op woensdag 18 december 2019 19:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het geheugen werkt soms erg raar.
Nu ga je raar wauwelen want het bloed vanuit je hersenen trekt naar je piemel.quote:
Dan moet je het ff wat rustiger aan doen. En wat heeft die kapper gedaan dan dat je jeuk hebt?quote:Op woensdag 18 december 2019 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje druk met van alles denk ik
quote:Op woensdag 18 december 2019 19:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En wat heeft die kapper gedaan dan dat je jeuk hebt?
Nee niet dusquote:Op woensdag 18 december 2019 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wel raar. Je weet zelf toch wel dat je je tanden hebt gepoetst
Ik wil geen piemel!quote:Op woensdag 18 december 2019 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu ga je raar wauwelen want het bloed vanuit je hersenen trekt naar je piemel.
Oh wacht.
Gelukkig had ik geen opmerking geplaatst.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, ik las het nog een keer en dacht daar komen de opmerkingen hoor.
Zie je wel, het wauwelen is begonnen.quote:
Best flauw wel, was wel een inkoppertje.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gelukkig had ik geen opmerking geplaatst.
[..]
En Pullup vond dat goor.
Ja in januari misschienquote:Op woensdag 18 december 2019 19:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan moet je het ff wat rustiger aan doen. En wat heeft die kapper gedaan dan dat je jeuk hebt?
Ah, feestdagendrukte. Succes ermee.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja in januari misschienMaar het meerendeel zijn wel leuke dingen hoor.
Mijn haar geverfd en die meuk irriteert ineens op mijn schedel, dus vanavond maar even de pruik wassen.
Met zeezoutquote:
Waarom?quote:
En nieuwe meubels die komen 2 januari, dus de oude moeten leeg en oudjaarsavond is hier nog een feestje, dus plannen. Ook moeten zaterdag en zondag hier nog een muur gesausd worden en nog boodschappen voor de kerst, druk hoofd dus.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ah, feestdagendrukte. Succes ermee.
En waarom heb je het nog niet gewassen dan? Dan hou je het lang vol.Misschien hebben ze andere verf gebruikt of zo.
Ach the drama. Ik herinner me verleden jaar nog wel moest verhuizen en wist niet waar naartoe. Dat was pas leukquote:Op woensdag 18 december 2019 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nieuwe meubels die komen 2 januari, dus de oude moeten leeg en oudjaarsavond is hier nog een feestje, dus plannen. Ook moeten zaterdag en zondag hier nog een muur gesausd worden en nog boodschappen voor de kerst, druk hoofd dus.
Ik dacht gisteravond dat het vandaag wel over zou zijn, maar niet dus en vandaag moest ik werkenVorige keer had ik het ook al en het is nog steeds hetzelfde merk.
Dat vind ik nou weer nie zo heel bijzonder, noten wil ik.......in mijn chocolaquote:
Ik word al moe van dit te lezen alleen.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nieuwe meubels die komen 2 januari, dus de oude moeten leeg en oudjaarsavond is hier nog een feestje, dus plannen. Ook moeten zaterdag en zondag hier nog een muur gesausd worden en nog boodschappen voor de kerst, druk hoofd dus.
Ik dacht gisteravond dat het vandaag wel over zou zijn, maar niet dus en vandaag moest ik werkenVorige keer had ik het ook al en het is nog steeds hetzelfde merk.
Ohh ik ben er verslaafd aanquote:Op woensdag 18 december 2019 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer nie zo heel bijzonder, noten wil ik.......in mijn chocola
Jij hebt dat ook al meegemaakt? Ik heb ook in dat schuitje gezeten.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach the drama. Ik herinner me verleden jaar nog wel moest verhuizen en wist niet waar naartoe. Dat was pas leuk
Ik moet voorlopig niet meer naar de neuroloog.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Pullup vond dat goor.
Ja en de keus was ook even bij mijn moeder verblijven. Ik heb het gelukkig op tijd opgelostquote:Op woensdag 18 december 2019 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt dat ook al meegemaakt? Ik heb ook in dat schuitje gezeten.
Ja dat waren spannende tijden, binnen zo'n korte tijd kan alles ineens anders zijn.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach the drama. Ik herinner me verleden jaar nog wel moest verhuizen en wist niet waar naartoe. Dat was pas leuk
Volgende keer niet de avond van te voren mijn haar wassen, dat schijnt te helpen.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik word al moe van dit te lezen alleen.
En vaag dan dat het de laatste 2 keer jeuk oplevert. Wel ruk dan.
Ok, niet vergeten dan volgende keer. En ik hoop dat het zo beter voelt voor je.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende keer niet de avond van te voren mijn haar wassen, dat schijnt te helpen.
Nu de pruik wassen [ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Ja en ik blijf hier nog wel wat langer dan gedachtquote:Op woensdag 18 december 2019 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat waren spannende tijden, binnen zo'n korte tijd kan alles ineens anders zijn.
je medespelers ook?quote:Op woensdag 18 december 2019 19:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben verzekerd voor verdwalende pijlen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |