Ik wil geen piemel!quote:Op woensdag 18 december 2019 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu ga je raar wauwelen want het bloed vanuit je hersenen trekt naar je piemel.
Oh wacht.
Gelukkig had ik geen opmerking geplaatst.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, ik las het nog een keer en dacht daar komen de opmerkingen hoor.
Zie je wel, het wauwelen is begonnen.quote:
Best flauw wel, was wel een inkoppertje.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gelukkig had ik geen opmerking geplaatst.
quote:Op woensdag 18 december 2019 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prisha heeft een nieuwe telefoon besteld.
Lucky kreeg de meds van zijn vader thuis bezorgd.
Fann stuurde een aantal users kerstkaarten.
Mijn kop jeukt van de kapper gisteren.
Voxs was gisteren koortsig.
Tonja had gisteren migraine.
Superbadeendje heeft zijn smileys naar NZ gestuurd.
D. had tussen de middag andijviestampot.
En Pullup vond dat goor.
Ja in januari misschienquote:Op woensdag 18 december 2019 19:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan moet je het ff wat rustiger aan doen. En wat heeft die kapper gedaan dan dat je jeuk hebt?
Ah, feestdagendrukte. Succes ermee.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja in januari misschienMaar het meerendeel zijn wel leuke dingen hoor.
Mijn haar geverfd en die meuk irriteert ineens op mijn schedel, dus vanavond maar even de pruik wassen.
Met zeezoutquote:
Waarom?quote:
En nieuwe meubels die komen 2 januari, dus de oude moeten leeg en oudjaarsavond is hier nog een feestje, dus plannen. Ook moeten zaterdag en zondag hier nog een muur gesausd worden en nog boodschappen voor de kerst, druk hoofd dus.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ah, feestdagendrukte. Succes ermee.
En waarom heb je het nog niet gewassen dan? Dan hou je het lang vol.Misschien hebben ze andere verf gebruikt of zo.
Ach the drama. Ik herinner me verleden jaar nog wel moest verhuizen en wist niet waar naartoe. Dat was pas leukquote:Op woensdag 18 december 2019 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nieuwe meubels die komen 2 januari, dus de oude moeten leeg en oudjaarsavond is hier nog een feestje, dus plannen. Ook moeten zaterdag en zondag hier nog een muur gesausd worden en nog boodschappen voor de kerst, druk hoofd dus.
Ik dacht gisteravond dat het vandaag wel over zou zijn, maar niet dus en vandaag moest ik werkenVorige keer had ik het ook al en het is nog steeds hetzelfde merk.
Dat vind ik nou weer nie zo heel bijzonder, noten wil ik.......in mijn chocolaquote:
Ik word al moe van dit te lezen alleen.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nieuwe meubels die komen 2 januari, dus de oude moeten leeg en oudjaarsavond is hier nog een feestje, dus plannen. Ook moeten zaterdag en zondag hier nog een muur gesausd worden en nog boodschappen voor de kerst, druk hoofd dus.
Ik dacht gisteravond dat het vandaag wel over zou zijn, maar niet dus en vandaag moest ik werkenVorige keer had ik het ook al en het is nog steeds hetzelfde merk.
Ohh ik ben er verslaafd aanquote:Op woensdag 18 december 2019 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer nie zo heel bijzonder, noten wil ik.......in mijn chocola
Jij hebt dat ook al meegemaakt? Ik heb ook in dat schuitje gezeten.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach the drama. Ik herinner me verleden jaar nog wel moest verhuizen en wist niet waar naartoe. Dat was pas leuk
Ik moet voorlopig niet meer naar de neuroloog.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prisha heeft een nieuwe telefoon besteld.
Lucky kreeg de meds van zijn vader thuis bezorgd.
Fann stuurde een aantal users kerstkaarten.
Mijn kop jeukt van de kapper gisteren.
Voxs was gisteren koortsig.
Tonja had gisteren migraine.
Superbadeendje heeft zijn smileys naar NZ gestuurd.
D. had tussen de middag andijviestampot.
En Pullup vond dat goor.
Ja en de keus was ook even bij mijn moeder verblijven. Ik heb het gelukkig op tijd opgelostquote:Op woensdag 18 december 2019 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt dat ook al meegemaakt? Ik heb ook in dat schuitje gezeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |