Nee ik ook nietquote:Op woensdag 18 december 2019 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik houd gvd geen schriftjes bij. Geef scrut maar de schuld dat ik het niet weet.
Ohw Winnie. Zeg dat dan gewoon. De meeste die een huisdier hebben hebben een kat, een enkele een poes en er is ook nog een lul met een stomme kanarie.quote:
Die teringleier komt hier niet. Dus geen zorgen.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Bang dat alle oude UTO vete's hier worden uitgevochten.... dat bedoel ik...
want ik weet niet wie wie haat is
ofzoiets....
snap je.. dus ik weet gewoon niks en ik wil het ook niet weten ook eigenlijk
ik het al genoeg dingen aan mijn hoofd om me dáár druk te maken...
Geen kip hebbenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw Winnie. Zeg dat dan gewoon. De meeste die een huisdier hebben hebben een kat, een enkele een poes en er is ook nog een lul met een stomme kanarie.
Dit.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De grootste broodmongool op fok wmb
Zit je ook op Xhamster?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:46 schreef ChocoFan het volgende:
Het likken gaat alweer goed daar. Gatverdamme.![]()
Maar genoeg aandacht voor die aandachtshoer.
Trusten, Saar.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Slapies doen want moe.
Doorslapen is een fucking rotprobleem.
Nou nou kan je hem niet aan?quote:
Nee ik keek door een quote in de Uto sc.quote:
Nee, ik ben maar een simpele tokkie, jij bent er beter in.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee ik keek door een quote in de Uto sc.
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, ik ben maar een simpele tokkie, jij bent er beter in.
Dit ja, ik ga wel weer baggeren.quote:
Daar wil je ook niet wezenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee ik keek door een quote in de Uto sc.
Ik dacht dat het wel iets veranderd was en dacht kom, ff proberen weer. Maar dat was een foute gedachte, de aanval werd gelijk geopend en ik hapte.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar wil je ook niet wezen
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit ja, ik ga wel weer baggeren.
Ach lul niet er was niks aan de handquote:Op woensdag 18 december 2019 20:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel iets veranderd was en dacht kom, ff proberen weer. Maar dat was een foute gedachte, de aanval werd gelijk geopend en ik hapte.Ja, dom van mij.
Het zuigen dan. Zo goed mevrouw. Kweet is mijn eigen schuld, ik had moeten negeren, ga jij nu maar weer verslag daar doen van wat ik hier tik.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach lul niet er was niks aan de hand
Fokking dom van mij.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als je er niet komt, heb je er ook geen last van, Sjokie.
Ja, jammer. Hij bejegende ronduit schofterig. Laat het gaan en geen energie meer aan verspillen.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel iets veranderd was en dacht kom, ff proberen weer. Maar dat was een foute gedachte, de aanval werd gelijk geopend en ik hapte.Ja, dom van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |