Nee geen zin in sorryquote:Op woensdag 18 december 2019 20:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het zuigen dan. Zo goed mevrouw. Kweet is mijn eigen schuld, ik had moeten negeren, ga jij nu maar weer verslag daar doen van wat ik hier tik.
Ik heb alles al uitgeprintquote:Op woensdag 18 december 2019 20:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het zuigen dan. Zo goed mevrouw. Kweet is mijn eigen schuld, ik had moeten negeren, ga jij nu maar weer verslag daar doen van wat ik hier tik.
Ja laten we het hebben over rode kool met appeltjes.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, jammer. Hij bejegende ronduit schofterig. Laat het gaan en geen energie meer aan verspillen.
Ik had gewoon beter moeten weten, maar las de laatste tijd mee en dacht kom laat ik ook weer eens gedag zeggen. Foutje bedankt.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, jammer. Hij bejegende ronduit schofterig. Laat het gaan en geen energie meer aan verspillen.
Net nog wel.quote:
Heb je al een archief vol?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb alles al uitgeprint
Tot snot gekookt, goed plan.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja laten we het hebben over rode kool met appeltjes.
Soepquote:Op woensdag 18 december 2019 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja laten we het hebben over rode kool met appeltjes.
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:56 schreef Ghostbuster het volgende:
En dan nog van die mutsen die er mee dwepen ook
Relaxed Choco we zitten hier niet daar.quote:
yes, en nu dat daar laten en praten over rode koolquote:Op woensdag 18 december 2019 20:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had gewoon beter moeten weten, maar las de laatste tijd mee en dacht kom laat ik ook weer eens gedag zeggen. Foutje bedankt.
Ja die naam laten vallen in mijn buurtquote:Op woensdag 18 december 2019 20:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ja echt he. Oh ja ander onderwerp.
Die zal wel snel vol zijn dan.quote:
Ja. Ik weet. Ik tel al tot 100.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Relaxed Choco we zitten hier niet daar.
Rode kool is best wel vies tenzij er een pot appelmoes overheen gaat.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
yes, en nu dat daar laten en praten over rode kool
De groeten van Hakquote:Op woensdag 18 december 2019 21:02 schreef mootie het volgende:
Rode kool, de enige groente die uit pot lekkerder is dan vers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |