Lazer op, ik haat rode kool.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van Hak, uit een potje. Rode kool.
Nat hoofd nog, dus zo de rest maar even droog föhnen.quote:
ja meneer superbadeend.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lazer op, ik haat rode kool.
Godverdomme.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Groenten eten is mijn ding niet meer
Alleen nog maar rauw vlees
Natuurlijk, die verf is toch wat te agressief voor mijn tere huidje.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wassen bleek de oplossing?
Ohw, blondeer spul?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, die verf is toch wat te agressief voor mijn tere huidje.
Ik had het gisteren laten verven, mijn hoofdhuid vond dat wat minderquote:
De meeste potgroenten zijn niet lekker. Ik herinner mij nog eigengeweckte ( niet door mij) , die waren helemaal erg. Wel slim uiteraard vroeger, maar nu echt een smaak van de jaren 50 ( denk ik)quote:Op woensdag 18 december 2019 21:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vers is veel lekkerder, ze doen echt iets niet goed.
Zwaar klotequote:Op woensdag 18 december 2019 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het gisteren laten verven, mijn hoofdhuid vond dat wat minder
Hoe is het met jouw hoofd?
Fijn dat de jeuk weg is.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekkere chemische zooi dan zeg. Straks zitten we hier met een kalende Dees.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, die verf is toch wat te agressief voor mijn tere huidje.
Nee joh, ik ben hartstikke bruin, maar wel waterstofperoxide door die verf, dat is de boosdoener denk ik.quote:
Gelukkig heeft het wassen geholpen.quote:
met ck, 'neucken'quote:Op woensdag 18 december 2019 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Start jouw openingszin bij sollicitatie gesprekken soms met 'neuken!?'.
heb je nu zweren en bulten?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Start jouw openingszin bij sollicitatie gesprekken soms met 'neuken!?'.
Dat duurt wel even, ik heb een hele dikke bosquote:Op woensdag 18 december 2019 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekkere chemische zooi dan zeg. Straks zitten we hier met een kalende Dees.
Ja waterstofperoxide zit ook in blondeer spul, dat brandt idd.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben hartstikke bruin, maar wel waterstofperoxide door die verf, dat is de boosdoener denk ik.
Misschien overwegen om niet meer te verven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |