Ik vond het nooit lekker, totdat ik het een vers maakte en kort stoofde. Kaneelstokje erbij, sinaasappelsap (?) weet het niet meer. Lekker was het.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Rode kool is best wel vies tenzij er een pot appelmoes overheen gaat.
Ik ga het er niet meer over hebben.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die naam laten vallen in mijn buurt
Nee uit pot is ergquote:Op woensdag 18 december 2019 21:02 schreef mootie het volgende:
Rode kool, de enige groente die uit pot lekkerder is dan vers.
Dit klopt wel. Ik heb het ooit vers gemaakt, alles was rood in mijn keuken en was niet te nassen.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:02 schreef mootie het volgende:
Ik dus niet maar heb er toen al dat andere wat jij nu tikt ook niet aan toegevoegd. Is ook al erg lang geleden dat ik het vers gemaakt heb.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vond het nooit lekker, totdat ik het een vers maakte en kort stoofde. Kaneelstokje erbij, sinaasappelsap (?) weet het niet meer. Lekker was het.
Het was meer de sneer van Voxs naar dit topic.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:02 schreef mootie het volgende:
Je moet beter leren lezen. of grapjes leren lezen.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was meer de sneer van Voxs naar dit topic.
Ja de groentenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je moet beter leren lezen. of grapjes leren lezen.
quote:
Met appeltjesquote:Op woensdag 18 december 2019 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van Hak, uit een potje. Rode kool.
Ik lees hier hartstikke omheenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van Hak, uit een potje. Rode kool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |