en anders een ninja edit in je lpquote:Op woensdag 18 december 2019 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voordat ik de laatste post zet?![]()
Daar heb ik meestal geen erg in.
Ik las bijna migreend.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb de voorloper ervan ooit geprobeerd, de migrend, deed helemaal niets.
Of vanaf post 280 niet mer postenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
en anders een ninja edit in je lp
helemaal niet meer postenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of vanaf post 280 niet mer posten
Als je deze sluit open ik wel een nieuwequote:Op woensdag 18 december 2019 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of vanaf post 280 niet mer posten
Oh ben je ook zo lelijkquote:
ja doei...dan zijn al mijn mooie schrijfsels ineens wegquote:Op woensdag 18 december 2019 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Als je deze sluit open ik wel een nieuwe
Ze blijven gewoon staan hoorquote:Op woensdag 18 december 2019 21:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja doei...dan zijn al mijn mooie schrijfsels ineens weg
Ja waar was je?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Als je deze sluit open ik wel een nieuwe
Prisha, je mag hem lenen van mijn broer. Enkel zelf even maand abo betalen. Je kan dan ook zijn tiny house bekijken. Laat maar even weten of je dat wilt.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat ziet er wel cool uit. Ah maar dan moet je dus een aparte GPS aanschaffen. Ik zal er eens in duiken in dat hele gebeuren.
Je ui zie ik al honderd jaarquote:Op woensdag 18 december 2019 21:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Zie UI![]()
Maar nee, het gaat niet over uiterlijk
Juustem!quote:Op woensdag 18 december 2019 21:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Zie UI![]()
Maar nee, het gaat niet over uiterlijk
doe mij ook maar eentje dan, ik vind openen ook niks aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |