Jaquote:Op woensdag 18 december 2019 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat woord leent zich er ook wel uitermate goed voor.
Je hebt een waarnemer, nu kun je met een gerust hart naar de Appie elke dag.quote:
De broer van Voxs heeft een Tiny House. En een GPS tracker, eentje waar je geen internet voor nodig heb. Ik mag het huisje komen kijken én de tracker straks lenen op de Kili.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Waar gaat het over? Iets heel liefs, maar wat?
Zeg nou effeeeeeeeeequote:Op woensdag 18 december 2019 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt een waarnemer, nu kun je met een gerust hart naar de Appie elke dag.
Liefquote:Op woensdag 18 december 2019 21:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
De broer van Voxs heeft een Tiny House. En een GPS tracker, eentje waar je geen internet voor nodig heb. Ik mag het huisje komen kijken én de tracker straks lenen op de Kili.
Heel lief ja.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
De broer van Voxs heeft een Tiny House. En een GPS tracker, eentje waar je geen internet voor nodig heb. Ik mag het huisje komen kijken én de tracker straks lenen op de Kili.
Ohhhh wat te gek!quote:Op woensdag 18 december 2019 21:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gewoon doenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja joh brulboei, moet je ergens heen ofzo?quote:
Ohhh ja ik zit in de montagequote:Op woensdag 18 december 2019 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja joh brulboei, moet je ergens heen ofzo?
Schreeuwen in dm bij een lapo.
Owja, C4 was het. Puike auto.quote:
Dat za sateliet zijn. Je kunt dan via een site een abo afsluiten zodat men thuis je kan volgen.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gewoon doenmaar werkt die met satelliet dan of zo rechtstreeks
Wat ben je in elkaar aan het zetten?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ohhh ja ik zit in de montage
Wel vet toch en je kan een tiny house zien gelijkquote:Op woensdag 18 december 2019 21:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat za sateliet zijn. Je kunt dan via een site een abo afsluiten zodat men thuis je kan volgen.
Altijd ja zeggenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zat nog in vorige deel.was in slaap gevallen
Oen. Was het een lekker dutje?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sorryquote:Op woensdag 18 december 2019 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd ja zeggen![]()
Duik je toch lekker je bed in.
Ergens heb ik het vermoeden dat wel vaker moet slapen.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh, hierquote:Op woensdag 18 december 2019 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd ja zeggen![]()
Duik je toch lekker je bed in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |