Die ken ik nietquote:Op woensdag 18 december 2019 21:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ja, die heeft ie, met kattegras erin, kweet niet of dat nu nog leeft natuurlijk. Zo geinig vond ik hem.
Als je klaar bent wil je dan nog een pic doen van je playmobilepot?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja pro's hebben nooit armleuningen kan je niet rollen haast
Ja mijn oude was ook wel vrij vlot, maar opvouwbaar een vast frame is veel beterquote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:56 schreef Prisha het volgende:
Jeetje wat een mooie dag! Ik ga (hopelijk) een Tiny House echt van binnen zien wauw...
Ik hoop het wel voor ons, leuk om te volgen, onze stoere prish.quote:
Dit is een soort vervroegd kerstkadoquote:
Handig ook voor auto/opbergenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja mijn oude was ook wel vrij vlot, maar opvouwbaar een vast frame is veel beter
Voor buiten pas natuurlijkquote:Op woensdag 18 december 2019 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Hij ging binnen een proefrit maken, en jij wenst hem veilige kilometers
Ja de wielen pak je er ook zo af en dan kan die op een autostoel gewoon alquote:
Ik heb ff gevraagd of ie nog een pic wil plaatsen er van, ik vond het echt een leuke pot.quote:
Leuk!quote:Op woensdag 18 december 2019 21:56 schreef Prisha het volgende:
Jeetje wat een mooie dag! Ik ga (hopelijk) een Tiny House echt van binnen zien wauw...
En ik blij omdat ik het je kon gevenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit is een soort vervroegd kerstkadoMe blij!
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit is een soort vervroegd kerstkadoMe blij!
Paar keer al, ik heb hem maar 1 keer gezien.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft ie al een paar keer gepost
misschien een oja dadelijk
ohhh waar?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En de ASMR mix staat online, dankzij jou en Voxs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |