Que Sera seraquote:
Ja maar dat is de liefde hè, het zat diep!!quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Maar telkens overnieuw beginnen is ook niet erg wijs natuurlijk.
Dat weten we nog niet zeker natuurlijk. Misschien lukt het de volgende keer wel.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jullie waren gewoon niet voorbestemd
Dat wordt scharenquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Te laat, ik ben nu al getraumatiseerd voor het leven door toxic Recce. Nooit meer een man! Nooit!
@rowan634 bish waar ben jequote:Op dinsdag 17 december 2019 21:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee Rowan niet gezien. Misschien is ze er morgen? Ik was er ook maar even. Bliksembezoekje.
Zijn er eigenlijk nog schuimpjes zoals in het begin wiens hele leven in het teken van Utopia staat?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bats is Bats. Altijd uit vorm. Volgens mij stopt het morgen. Ach en wee!
Nee.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet zeker natuurlijk. Misschien lukt het de volgende keer wel.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet zeker natuurlijk. Misschien lukt het de volgende keer wel.
Géén idee. Ik kijk nooit. Alleen nu effe Batsie gluren. Sjampie of Puzzie of chufi weten dat vast wel.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog schuimpjes zoals in het begin wiens hele leven in het teken van Utopia staat?
is dat zo ?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
@:sjampoeh is dol op kinderen maken
En Lyza is al bezet! Dat wordt het celibaat!quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Te laat, ik ben nu al getraumatiseerd voor het leven door toxic Recce. Nooit meer een man! Nooit!
8 heeft ze er toch?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
@:sjampoeh is dol op kinderen maken
Ga ff in de COS loeren dan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog schuimpjes zoals in het begin wiens hele leven in het teken van Utopia staat?
ow ja, ik zag dat voorbij komen...denkt ze weer te kunnen winnen of sow?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Billiy Bats ook...moest ik effe bij zijn
TillyBaatquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:39 schreef Recce het volgende:
[..]
En Lyza is al bezet! Dat wordt het celibaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |