Omstandigheden, bla, bla.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja dat bleek, daarom zeker dat ze 5 minuten duurde!![]()
Maar ik vind mezelf niet perfect hoor, verre van, maar ik denk daar nooit over na eigenlijk, wel make-up e.d. maar heb geen plastische chirurgie ingrepen op m'n lijstje staan.
Het schijnt aan mij te liggen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O ze is dol op knipperlichten?
Ach boeiend laat ze lekker knutselenquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Omstandigheden, bla, bla.![]()
Plastische chirurgie zou eigenlijk niet teveel moeten worden gedaan. Dan krijg je zo'n race naar dat iedereen perfect moet zijn.
Was ze goed in vorm? En wanneer stopt die onzin eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Billiy Bats ook...moest ik effe bij zijn
Ah ja, ik snap t.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik er bij nadenk. Als ik ingespannen met iets bezig ben, kan ik munchen, maar als ik er bewust eentje eet, vind ik kleine stukjes eten lekker.
Dat kan ook in overleg, recce!quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze? Hij loopt me te marathon-dumpen! Achter elkaar! Bam! Uit weer!
morgenmiddag ... maar we mogen het waarschijnlijk niet eens meer meemaken op de streams..quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Was ze goed in vorm? En wanneer stopt die onzin eigenlijk?
jah...met net opgespoten ducklippen en alquote:
Kijk scrup snapt het tenminstequote:Op dinsdag 17 december 2019 21:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat kan ook in overleg, recce!
We hadden samen nog zoveel wortels met hummus kunnen knabbelenquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Terwijl jij met je wortelfetish altijd op oranje staat.
Ik eet niet zoveel wortel dat ik er oranje van word hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Terwijl jij met je wortelfetish altijd op oranje staat.
Jullie waren gewoon niet voorbestemdquote:
Waaah wat leuk voor onze Batsquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah...met net opgespoten ducklippen en alBlijkbaar gaat Zij morgen de eindstemming presenteren. Billy Bats
conjo op de loerquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jullie waren gewoon niet voorbestemd
Bats is Bats. Altijd uit vorm. Volgens mij stopt het morgen. Ach en wee!quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Was ze goed in vorm? En wanneer stopt die onzin eigenlijk?
Whahaha.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah...met net opgespoten ducklippen en alBlijkbaar gaat Zij morgen de eindstemming presenteren. Billy Bats
Nee Rowan niet gezien. Misschien is ze er morgen? Ik was er ook maar even. Bliksembezoekje.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Waaah wat leuk voor onze BatsWas rowan er ook bij?
hmmz what else is newquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Even kijken.
Leeuw: Kijk deze week uit voor loslopende conjo's. Voor je het weet steken ze hun mening of nog erger in je hol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |