Ik zag een man die Kardashian billen wildequote:Op dinsdag 17 december 2019 21:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik vind het best mooi soms, maar ze laten vast geen mediocre basic bitch met een onopvallend doch goed gelukte ingreep zien in die programma's.
wutquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zag een man die Kardashian billen wilde
ok good for himquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zag een man die Kardashian billen wilde
Munch, munch, waah? Ik mocht ze toch allemaal hebben?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij mag ookAls Recce ze niet stiekem allemaal opgevroten heeft... Twee? Drie?
TWEE of DRIE zei ikquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Munch, munch, waah? Ik mocht ze toch allemaal hebben?
sjampieeequote:
Ja dat bleek, daarom zeker dat ze 5 minuten duurde!quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik was tevreden met je hoor, tijdens onze relaties.
O ze is dol op knipperlichten?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik was tevreden met je hoor, tijdens onze relaties.
Billiy Bats ook...moest ik effe bij zijnquote:
Lekker opwekkend weer BDSquote:
Ligt eraan of ik er bij nadenk. Als ik ingespannen met iets bezig ben, kan ik munchen, maar als ik er bewust eentje eet, vind ik kleine stukjes eten lekker.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
TWEE of DRIE zei ik![]()
Munch jij ze gewoon?? Ik sabbel ze altijd.
quote:
Even kijken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[..]
wat zegt onze horoscoop deze week
Ze? Hij loopt me te marathon-dumpen! Achter elkaar! Bam! Uit weer!quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O ze is dol op knipperlichten?
Was Bats er????quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Billiy Bats ook...moest ik effe bij zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |