Als die boeren de boel gaan vastzetten, moet het leger maar ingrijpen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zie een beetje die highway of death voor me destijds uit golf oorlog 1
Met napalmquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Als die boeren de boel gaan vastzetten, moet het leger maar ingrijpen.
Kim K heeft ze ookquote:
Sjiek hendig, wij doen onze boodschappen gewoon in Dl.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Als die boeren de boel gaan vastzetten, moet het leger maar ingrijpen.
eej tot hoe ver rijkt napalm...ik moet morgen gewoon werken heurquote:
altijd...Mag zelfs wel twee...of driequote:
die deutsche farmers willen ook meedoenquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Sjiek hendig, wij doen onze boodschappen gewoon in Dl.
Teringlijersquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
die deutsche farmers willen ook meedoen
Oh ja, ik zag laatst zo'n voorstukje van Plastic Fantastic ofzoiets... Verschtikkelijk hoe sommige mensen zich laten toetakelenquote:
Tandjesquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik dacht aan tandjes in je hol. Leek me eng.
Voor mij is dat toch wel een eind fietsen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Sjiek hendig, wij doen onze boodschappen gewoon in Dl.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
altijd...Mag zelfs wel twee...of drie
Ik vind het best mooi soms, maar ze laten vast geen mediocre basic bitch met een onopvallend doch goed gelukte ingreep zien in die programma's.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh ja, ik zag laatst zo'n voorstukje van Plastic Fantastic ofzoiets... Verschtikkelijk hoe sommige mensen zich laten toetakelen
Wat zou jij voor ingreep willen laten doen? Nieuw neusje?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik vind het best mooi soms, maar ze laten vast geen mediocre basic bitch met een onopvallend doch goed gelukte ingreep zien in die programma's.
Jij mag ookquote:
Niks, ik ben al perfectquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat zou jij voor ingreep willen laten doen? Nieuw neusje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |