oh jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind pantservoertuigen wel een nieuwe ontwikkeling!
Als je weet waar het douanemuseum staatquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, dat kan iedereen trouwens zien in het douanemuseummaar ik zat toen gewoon als administratiemiep en af en toe mochten we mee om te zien hoe het in 't veld er aan toe gaat. Waren leuke tijden hoor.
Ik welquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag niet ingetrapt!Maar ik heb ook niet gerend ...
Zo te zien niet:quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:09 schreef Charmian het volgende:
Zouden die traktoren nou door de poortjes van het Binnenhof kunnen
Jah dat zit er wel in ja. Ze sprongen zomaar in mijn mandje. Evil!quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat past er wat beter bij. Morgen uurtje langer trainen.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jah dat zit er wel in ja. Ze sprongen zomaar in mijn mandje. Evil!
pffff mietjes dat ze het niet eens proberenquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar jij rent nooit, dus dat maakt niet uit. Heb je je ass wel gemoved?
Wel een beetjequote:Op dinsdag 17 december 2019 21:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar jij rent nooit, dus dat maakt niet uit. Heb je je ass wel gemoved?
Prish en Rec go Tilliaansquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:12 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
brb uitprinten en opvreten van enthousiasme
Mooi taalgebruik?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:12 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
brb uitprinten en opvreten van enthousiasme
Ik zie een beetje die highway of death voor me destijds uit golf oorlog 1quote:
projectiequote:Op dinsdag 17 december 2019 21:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan mag je een paar kerstkransjes. Jij zit natuurlijk die hele verpakking leeg te eten nu.
Als die boeren de boel gaan vastzetten, moet het leger maar ingrijpen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zie een beetje die highway of death voor me destijds uit golf oorlog 1
Met napalmquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Als die boeren de boel gaan vastzetten, moet het leger maar ingrijpen.
Kim K heeft ze ookquote:
Sjiek hendig, wij doen onze boodschappen gewoon in Dl.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Als die boeren de boel gaan vastzetten, moet het leger maar ingrijpen.
eej tot hoe ver rijkt napalm...ik moet morgen gewoon werken heurquote:
altijd...Mag zelfs wel twee...of driequote:
die deutsche farmers willen ook meedoenquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Sjiek hendig, wij doen onze boodschappen gewoon in Dl.
Teringlijersquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
die deutsche farmers willen ook meedoen
Oh ja, ik zag laatst zo'n voorstukje van Plastic Fantastic ofzoiets... Verschtikkelijk hoe sommige mensen zich laten toetakelenquote:
Tandjesquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik dacht aan tandjes in je hol. Leek me eng.
Voor mij is dat toch wel een eind fietsen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Sjiek hendig, wij doen onze boodschappen gewoon in Dl.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
altijd...Mag zelfs wel twee...of drie
Ik vind het best mooi soms, maar ze laten vast geen mediocre basic bitch met een onopvallend doch goed gelukte ingreep zien in die programma's.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh ja, ik zag laatst zo'n voorstukje van Plastic Fantastic ofzoiets... Verschtikkelijk hoe sommige mensen zich laten toetakelen
Wat zou jij voor ingreep willen laten doen? Nieuw neusje?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik vind het best mooi soms, maar ze laten vast geen mediocre basic bitch met een onopvallend doch goed gelukte ingreep zien in die programma's.
Jij mag ookquote:
Niks, ik ben al perfectquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat zou jij voor ingreep willen laten doen? Nieuw neusje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |