Ja, maar dromerig is ook minder strak ( als gevoel) hm het is iig veel meer geordend dan gedacht.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die van LSD is wat dromerig wel...
maar ik vind dat LSD vormen/kleuren toch vaak in een soort van vast patroon worden weergegeven, als een mandala. Daar lijkt dit ook wel op.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, maar dromerig is ook minder strak ( als gevoel) hm het is iig veel meer geordend dan gedacht.
quote:
Mijn moeder spon. Schaap en hond. Mijn pa had een trui van hun eigen collie.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij is al slapende een web aan het maken
En dan praat ik raar.quote:
ah dat zal inderdaad wel!quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar ik vind dat LSD vormen/kleuren toch vaak in een soort van vast patroon worden weergegeven, als een mandala. Daar lijkt dit ook wel op.
snotjochquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat was zeker een lange schaduw, Recce.
[..]Mejje D!
[..]
Mijn moeder spon. Schaap en hond. Mijn pa had een trui van hun eigen collie.
[..]
En dan praat ik raar.Snotvossie.
Ja he? Ietsje minder koffie drinken maar..quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:44 schreef Prisha het volgende:
Ik ben het meest geschokt door die van Cafeďne. Het is gewoon totale chaos.
woensdagavond?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:45 schreef Charmian het volgende:
volgens mij wordt het morgen complete and utter chaos met die boeren
[ afbeelding ]
Gelukkig drink ik theequote:Op dinsdag 17 december 2019 20:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja he? Ietsje minder koffie drinken maar..
aya watte?quote:
Dat herken ik wel jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van paddo's gingen kleuren leven.
nou ja ik ook niet hoor, maar als je op LSD afbeeldingen koekeld dan kom je oa dit soort dingen tegen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
ah dat zal inderdaad wel!Ik heb het nog nooit geprobeerd, dus heb enkel een beeld ervan.
Ja als jij koffie zou drinken dan zou je niet enkel die berg opklimmen, maar daarna base jumpen van de top.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gelukkig drink ik thee [ afbeelding ]
dat is nu al, laat staan wat die gekkies morgen gaan doenquote:
oh help hier kan ik slecht naar kijken. Maar snap het ideequote:Op dinsdag 17 december 2019 20:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou ja ik ook niet hoor, maar als je op LSD afbeeldingen koekeld dan kom je oa dit soort dingen tegen.
[ afbeelding ]
Ook nooit meegedaan aan alle snuif, spuit en slik festijnen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:48 schreef chufi het volgende:
Ik heb 1 keer LSD gedaan.. op zich redelijk OK, maar nooit herhaald...
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja als jij koffie zou drinken dan zou je niet enkel die berg opklimmen, maar daarna base jumpen van de top.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja als jij koffie zou drinken dan zou je niet enkel die berg opklimmen, maar daarna base jumpen van de top.
Ik heb net koffie gedronken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:44 schreef Prisha het volgende:
Ik ben het meest geschokt door die van Cafeďne. Het is gewoon totale chaos.
oh op die manierquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou ja ik ook niet hoor, maar als je op LSD afbeeldingen koekeld dan kom je oa dit soort dingen tegen.
[ afbeelding ]
Coke heb ik ook wel gebruikt op stap avonden en feesten maar dat is allemaal al jaren geledenquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook nooit meegedaan aan alle snuif, spuit en slik festijnen.
Ga eens je web maken, nu.quote:
dat is juist tyfus zooiquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:51 schreef Voxs het volgende:
xtc wel, dat was leuk. Gewoon in thuissettingen.
Coke, een keer. Dat vond ik niks, je wordt er 'koud' emotieloos van.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Coke heb ik ook wel gebruikt op stap avonden en feesten maar dat is allemaal al jaren geleden
Zou het verschil wel eens willen zien tussen een nuchter geschilderd doek en eenzelfde onder invloed.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:50 schreef Voxs het volgende:
Ik heb nooit hallucinerende middelen gebruikt. Ivm familielid die regelmatig psychotisch is geweest. Dan neem je het risico niet.
Dat lijkt me eng inderdaad.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:50 schreef Voxs het volgende:
Ik heb nooit hallucinerende middelen gebruikt. Ivm familielid die regelmatig psychotisch is geweest. Dan neem je het risico niet.
ik ook niet. Nooit gerookt ook. Beetje wereldvreemd wat dat alles betreftquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:51 schreef Charmian het volgende:
ik heb zelfs nog nooit een joint gerookt...ik vind het allemaal maar niets en heb liever alles zelf onder controle
Kan je er geen ongelijk in geven.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:51 schreef Charmian het volgende:
ik heb zelfs nog nooit een joint gerookt...ik vind het allemaal maar niets en heb liever alles zelf onder controle
Dan zou een experiment zijnquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou het verschil wel eens willen zien tussen een nuchter geschilderd doek en eenzelfde onder invloed.
ow wacht coke, ja een tipje op mijn tandvlees om te laten 'zien' dat het verdoofdquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Coke, een keer. Dat vond ik niks, je wordt er 'koud' emotieloos van.
Ja, gewoon goed plan ivm eventuele gevoeligheid.quote:
Ben wel wezen stappen met mensen die het geslikt hadden vlak voordat we weggingen. Die werden me toch een partijtje klef zeg.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:51 schreef Voxs het volgende:
xtc wel, dat was leuk. Gewoon in thuissettingen.
nah ja wat is braaf, ik hoef het gewoon niet, maar ik kwam in tenten waar het ruim werd gebruikt en aangebodenquote:
Wat voor een werk doe je? Als onderdeel van een instructie?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow wacht coke, ja een tipje op mijn tandvlees om te laten 'zien' dat het verdoofd
Ja alles is mooi en liefquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben wel wezen stappen met mensen die het geslikt hadden vlak voordat we weggingen. Die werden me toch een partijtje klef zeg.
ik heb ooit bij de douane gewerkt, was een soort van 'een middagje meekijken'.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat voor een werk doe je? Als onderdeel van een instructie?
quote:
quote:
Ik heb het meeste ooit wel geprobeerd , maar aan niets blijven hangen ...quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
nah ja wat is braaf, ik hoef het gewoon niet, maar ik kwam in tenten waar het ruim werd gebruikt en aangeboden
Geen twijfel over mogelijkquote:
goed plan wel voor nu zelfsquote:
En een wortelquote:
Leuk! Allerlei slinkse dingen gezien die mensen gebruiken voor smokkel en dat soort?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb ooit bij de douane gewerkt, was een soort van 'een middagje meekijken'.
gelukkig maar, ik vind het ook altijd zo zonde dat mensen in alcohol of drugs blijven hangen omdat ze een gemis of zoiets hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het meeste ooit wel geprobeerd , maar aan niets blijven hangen ...
Maar die hoort bij een alcoholvrij biertje. Ik heb een IPA-biertje van Bavaria gekocht. Dat heb ik nog niet eerder gedronken, geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er zit een meeuwen kop vast in Recce's web.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is een complete vogel, maar in de prak.
Alcoholvrije IPA?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar die hoort bij een alcoholvrij biertje. Ik heb een IPA-biertje van Bavaria gekocht. Dat heb ik nog niet eerder gedronken, geloof ik.
M'n kat was al zo raar aan het miauwen net.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is een complete vogel, maar in de prak.
ja, dat kan iedereen trouwens zien in het douanemuseumquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Leuk! Allerlei slinkse dingen gezien die mensen gebruiken voor smokkel en dat soort?
@pullup in actiequote:Op dinsdag 17 december 2019 21:04 schreef Recce het volgende:
"#BREAKING pantservoertuigen onderweg naar het #Binnenhof #boerenprotesten"
kreeg je geen morfine dan of zo?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een keer toen mijn schouder uitdekom was geweest van een kennis wat coke gekocht perfecte pijn medicatie
Napalm opgooien aandachtzoekersquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:04 schreef Recce het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:03 schreef Recce het volgende:
[..]
M'n kat was al zo raar aan het miauwen net.
pulluparmy UNITEquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:04 schreef Recce het volgende:
twitter:thierrybaudet twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 20:08:54Boeren nu ook op het #binnenhof! Fantastisch! #FVD STEUNT de boeren. 100%. Weg met dit absurde en zinloze en volstrekt onnodige #stikstof beleid! Weg met de klimaathysterie van #Rutte! Weg met dit kabinet! #boerenprotesten https://t.co/dqWXCyPmOn https://t.co/reEGWgo9X6 reageer retweet
twitter:hdevreij twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 20:14:16Het is FvD-voorman Baudet wellicht ontgaan dat demonstreren óp het Binnenhof van gemeentewege niet is toegestaan. Maar ja, waarom zou hij het bolwerk van onze parlementaire democratie verdedigen? https://t.co/GhXON0FUF1 reageer retweet
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:04 schreef Recce het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:45 schreef Charmian het volgende:
volgens mij wordt het morgen complete and utter chaos met die boeren
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:04 schreef Recce het volgende:
in plaats van...quote:
ja...evilquote:
Dan zou de kat wel brullen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Denk dat hij moest lachen.
oh jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind pantservoertuigen wel een nieuwe ontwikkeling!
Als je weet waar het douanemuseum staatquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, dat kan iedereen trouwens zien in het douanemuseummaar ik zat toen gewoon als administratiemiep en af en toe mochten we mee om te zien hoe het in 't veld er aan toe gaat. Waren leuke tijden hoor.
Ik welquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag niet ingetrapt!Maar ik heb ook niet gerend ...
Zo te zien niet:quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:09 schreef Charmian het volgende:
Zouden die traktoren nou door de poortjes van het Binnenhof kunnen
Jah dat zit er wel in ja. Ze sprongen zomaar in mijn mandje. Evil!quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat past er wat beter bij. Morgen uurtje langer trainen.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jah dat zit er wel in ja. Ze sprongen zomaar in mijn mandje. Evil!
pffff mietjes dat ze het niet eens proberenquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar jij rent nooit, dus dat maakt niet uit. Heb je je ass wel gemoved?
Wel een beetjequote:Op dinsdag 17 december 2019 21:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar jij rent nooit, dus dat maakt niet uit. Heb je je ass wel gemoved?
Prish en Rec go Tilliaansquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:12 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
brb uitprinten en opvreten van enthousiasme
Mooi taalgebruik?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:12 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
brb uitprinten en opvreten van enthousiasme
Ik zie een beetje die highway of death voor me destijds uit golf oorlog 1quote:
projectiequote:Op dinsdag 17 december 2019 21:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan mag je een paar kerstkransjes. Jij zit natuurlijk die hele verpakking leeg te eten nu.
Als die boeren de boel gaan vastzetten, moet het leger maar ingrijpen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zie een beetje die highway of death voor me destijds uit golf oorlog 1
Met napalmquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Als die boeren de boel gaan vastzetten, moet het leger maar ingrijpen.
Kim K heeft ze ookquote:
Sjiek hendig, wij doen onze boodschappen gewoon in Dl.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Als die boeren de boel gaan vastzetten, moet het leger maar ingrijpen.
eej tot hoe ver rijkt napalm...ik moet morgen gewoon werken heurquote:
altijd...Mag zelfs wel twee...of driequote:
die deutsche farmers willen ook meedoenquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Sjiek hendig, wij doen onze boodschappen gewoon in Dl.
Teringlijersquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
die deutsche farmers willen ook meedoen
Oh ja, ik zag laatst zo'n voorstukje van Plastic Fantastic ofzoiets... Verschtikkelijk hoe sommige mensen zich laten toetakelenquote:
Tandjesquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik dacht aan tandjes in je hol. Leek me eng.
Voor mij is dat toch wel een eind fietsen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Sjiek hendig, wij doen onze boodschappen gewoon in Dl.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
altijd...Mag zelfs wel twee...of drie
Ik vind het best mooi soms, maar ze laten vast geen mediocre basic bitch met een onopvallend doch goed gelukte ingreep zien in die programma's.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh ja, ik zag laatst zo'n voorstukje van Plastic Fantastic ofzoiets... Verschtikkelijk hoe sommige mensen zich laten toetakelen
Wat zou jij voor ingreep willen laten doen? Nieuw neusje?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik vind het best mooi soms, maar ze laten vast geen mediocre basic bitch met een onopvallend doch goed gelukte ingreep zien in die programma's.
Jij mag ookquote:
Niks, ik ben al perfectquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat zou jij voor ingreep willen laten doen? Nieuw neusje?
Ik zag een man die Kardashian billen wildequote:Op dinsdag 17 december 2019 21:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik vind het best mooi soms, maar ze laten vast geen mediocre basic bitch met een onopvallend doch goed gelukte ingreep zien in die programma's.
wutquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zag een man die Kardashian billen wilde
ok good for himquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zag een man die Kardashian billen wilde
Munch, munch, waah? Ik mocht ze toch allemaal hebben?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij mag ookAls Recce ze niet stiekem allemaal opgevroten heeft... Twee? Drie?
TWEE of DRIE zei ikquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Munch, munch, waah? Ik mocht ze toch allemaal hebben?
sjampieeequote:
Ja dat bleek, daarom zeker dat ze 5 minuten duurde!quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik was tevreden met je hoor, tijdens onze relaties.
O ze is dol op knipperlichten?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik was tevreden met je hoor, tijdens onze relaties.
Billiy Bats ook...moest ik effe bij zijnquote:
Lekker opwekkend weer BDSquote:
Ligt eraan of ik er bij nadenk. Als ik ingespannen met iets bezig ben, kan ik munchen, maar als ik er bewust eentje eet, vind ik kleine stukjes eten lekker.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
TWEE of DRIE zei ik![]()
Munch jij ze gewoon?? Ik sabbel ze altijd.
quote:
Even kijken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[..]
wat zegt onze horoscoop deze week
Ze? Hij loopt me te marathon-dumpen! Achter elkaar! Bam! Uit weer!quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O ze is dol op knipperlichten?
Was Bats er????quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Billiy Bats ook...moest ik effe bij zijn
Omstandigheden, bla, bla.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja dat bleek, daarom zeker dat ze 5 minuten duurde!![]()
Maar ik vind mezelf niet perfect hoor, verre van, maar ik denk daar nooit over na eigenlijk, wel make-up e.d. maar heb geen plastische chirurgie ingrepen op m'n lijstje staan.
Het schijnt aan mij te liggen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O ze is dol op knipperlichten?
Ach boeiend laat ze lekker knutselenquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Omstandigheden, bla, bla.![]()
Plastische chirurgie zou eigenlijk niet teveel moeten worden gedaan. Dan krijg je zo'n race naar dat iedereen perfect moet zijn.
Was ze goed in vorm? En wanneer stopt die onzin eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah ja, ik snap t.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik er bij nadenk. Als ik ingespannen met iets bezig ben, kan ik munchen, maar als ik er bewust eentje eet, vind ik kleine stukjes eten lekker.
Dat kan ook in overleg, recce!quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze? Hij loopt me te marathon-dumpen! Achter elkaar! Bam! Uit weer!
morgenmiddag ... maar we mogen het waarschijnlijk niet eens meer meemaken op de streams..quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Was ze goed in vorm? En wanneer stopt die onzin eigenlijk?
jah...met net opgespoten ducklippen en alquote:
Kijk scrup snapt het tenminstequote:Op dinsdag 17 december 2019 21:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat kan ook in overleg, recce!
We hadden samen nog zoveel wortels met hummus kunnen knabbelenquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Terwijl jij met je wortelfetish altijd op oranje staat.
Ik eet niet zoveel wortel dat ik er oranje van word hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Terwijl jij met je wortelfetish altijd op oranje staat.
Jullie waren gewoon niet voorbestemdquote:
Waaah wat leuk voor onze Batsquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah...met net opgespoten ducklippen en alBlijkbaar gaat Zij morgen de eindstemming presenteren. Billy Bats
conjo op de loerquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jullie waren gewoon niet voorbestemd
Bats is Bats. Altijd uit vorm. Volgens mij stopt het morgen. Ach en wee!quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Was ze goed in vorm? En wanneer stopt die onzin eigenlijk?
Whahaha.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah...met net opgespoten ducklippen en alBlijkbaar gaat Zij morgen de eindstemming presenteren. Billy Bats
Nee Rowan niet gezien. Misschien is ze er morgen? Ik was er ook maar even. Bliksembezoekje.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Waaah wat leuk voor onze BatsWas rowan er ook bij?
hmmz what else is newquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Even kijken.
Leeuw: Kijk deze week uit voor loslopende conjo's. Voor je het weet steken ze hun mening of nog erger in je hol.
Te laat, ik ben nu al getraumatiseerd voor het leven door toxic Recce. Nooit meer een man! Nooit!quote:
Que Sera seraquote:
Ja maar dat is de liefde hč, het zat diep!!quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Maar telkens overnieuw beginnen is ook niet erg wijs natuurlijk.
Dat weten we nog niet zeker natuurlijk. Misschien lukt het de volgende keer wel.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jullie waren gewoon niet voorbestemd
Dat wordt scharenquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Te laat, ik ben nu al getraumatiseerd voor het leven door toxic Recce. Nooit meer een man! Nooit!
@rowan634 bish waar ben jequote:Op dinsdag 17 december 2019 21:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee Rowan niet gezien. Misschien is ze er morgen? Ik was er ook maar even. Bliksembezoekje.
Zijn er eigenlijk nog schuimpjes zoals in het begin wiens hele leven in het teken van Utopia staat?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bats is Bats. Altijd uit vorm. Volgens mij stopt het morgen. Ach en wee!
Nee.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet zeker natuurlijk. Misschien lukt het de volgende keer wel.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet zeker natuurlijk. Misschien lukt het de volgende keer wel.
Géén idee. Ik kijk nooit. Alleen nu effe Batsie gluren. Sjampie of Puzzie of chufi weten dat vast wel.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog schuimpjes zoals in het begin wiens hele leven in het teken van Utopia staat?
is dat zo ?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
@:sjampoeh is dol op kinderen maken
En Lyza is al bezet! Dat wordt het celibaat!quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Te laat, ik ben nu al getraumatiseerd voor het leven door toxic Recce. Nooit meer een man! Nooit!
8 heeft ze er toch?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
@:sjampoeh is dol op kinderen maken
Ga ff in de COS loeren dan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog schuimpjes zoals in het begin wiens hele leven in het teken van Utopia staat?
ow ja, ik zag dat voorbij komen...denkt ze weer te kunnen winnen of sow?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
TillyBaatquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:39 schreef Recce het volgende:
[..]
En Lyza is al bezet! Dat wordt het celibaat!
Heb je vaak iemand echt liefgehad?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar dat is de liefde hč, het zat diep!!
Wat is vaakquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je vaak iemand echt liefgehad?
gawwwwd dat zijn die moment dat je blij bent dat je niet verplicht naar dingen hoeft te kijkenquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Binnenkort komen ze allemaal hier of ze gaan naar de KSC, want Fann heeft ze die tip gegevenquote:
huhuhuquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
gawwwwd dat zijn die moment dat je blij bent dat je niet verplicht naar dingen hoeft te kijken
Wat lief van Fann.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Binnenkort komen ze allemaal hier of ze gaan naar de KSC, want Fann heeft ze die tip gegeven
twitter:BadAstronomer twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 04:52:56I just went outside to look at Orion and I'll be damned if Betelgeuse isn't fainter than it used to be. Huh. I'm not used to seeing star brightness change by eye! https://t.co/MsHSVDlLyf reageer retweet
Die tel ik voor 0quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:43 schreef TillyB het volgende:
Alleen al al die relaties met Recce dat loopt al aardig op natuulk
quote:
Geen liefde valt altijd te betreurenquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ehm kweenie, maar er valt niets te treuren iig
Komen die Deutsche Bauer auch?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]Ik er morgen graag bij zijn. Hoop dat ze weer naar Amsterdam koken maar nu die FDF knakkers
Nahh, dat verschilt per persoon, ik mis niksquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geen liefde valt altijd te betreuren
Die gingen rondjes rijden in de Achterhoek begreep ik. Een beetje zoals 75 jaar geledenquote:
Dat zei je eerder inderdaad.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nahh, dat verschilt per persoon, ik mis niks
Fiets op slot dus.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Die gingen rondjes rijden in de Achterhoek begreep ik. Een beetje zoals 75 jaar geleden
Ik zeg het eigenlijk liever niet. Want dan komt er altijd wel iemand met een jaaaja of wacht maar!!!quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat zei je eerder inderdaad.
Ik neem het nu bijna van je aan.
Ik geloof je.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zeg het eigenlijk liever niet. Want dan komt er altijd wel iemand met een jaaaja of wacht maar!!!Maar goed.
Jaaaja, op ieder potje past een deksel! Wacht maar!!!quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zeg het eigenlijk liever niet. Want dan komt er altijd wel iemand met een jaaaja of wacht maar!!!Maar goed.
wutquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:45 schreef Recce het volgende:
OMG OMG conjo, eeuh, @:Prisha, kennelijk is Betelgeuse zoveel zwakker geworden dat je dat met het blote oog kunt zien!twitter:BadAstronomer twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 04:52:56I just went outside to look at Orion and I'll be damned if Betelgeuse isn't fainter than it used to be. Huh. I'm not used to seeing star brightness change by eye! https://t.co/MsHSVDlLyf reageer retweet
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jaaaja, op ieder potje past een deksel! Wacht maar!!!
Die is gewoon een jaartje ouder aan het worden. Beetje alsof ik zou klagen dat men de lettertjes overal steeds kleiner maaktquote:
Je weet niet wat je mist! En je aardappelen liggen in teveel water.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:52 schreef TillyB het volgende:
[..]+ dat nog even herhalen als het gaat over geen kinderen willen
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Die is gewoon een jaartje ouder aan het worden. Beetje alsof ik zou klagen dat men de lettertjes overal steeds kleiner maakt
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Die is gewoon een jaartje ouder aan het worden. Beetje alsof ik zou klagen dat men de lettertjes overal steeds kleiner maakt
Genegenheid kan op vele manieren.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je krijgt er zoveel voor terug.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist! En je aardappelen liggen in teveel water.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je zou er hoofdpijn van krijgen.![]()
Gaat ie een beetje?
Ik teken vast in op die avonden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:54 schreef tonja het volgende:
Haai
Ik las net even terug en ik dacht ik quote een paar mensen, maar dat zou een half uur scrollen worden
Dank allen voor de beterschap wensen.
@:Straatverlichting De tekenshow is van mij! Het staat natuurlijk iedereen vrij om het ook te doen en er zullen absoluut mensen zijn die het beter kunnen, maar ik ga het niet vrijwillig delen
Die diender zit nog steeds onder mijn bureau
De volgende 2 dinsdagen vallen op kerstavond en oudejaarsavond, geen idee of er dan genoeg mensen mee willen doen... @:voxs
Zo, dawast
Oké dat is 1quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik teken vast in op die avonden.
ohhh goed om te horenquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:57 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Yep ik begin weer op te knappen. Lekker gegeten net. Morgen denk ik dat het wel weer over is.
Fijn om te lezen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:57 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Yep ik begin weer op te knappen. Lekker gegeten net. Morgen denk ik dat het wel weer over is.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
ohhh goed om te horen(effe klef doen zonder XTC )
Ik doe zonder xtc gewoon klef terugquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Met ben je nog kleffer?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat heb ik met paddo`s.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als ik XTC zou nemen, zit ik de halve dag te janken.
Betelgeuse gaat de komende 100.000 jaar ook een keer supernova, maar dit zijn "normale" variaties in helderheid.quote:
In de badkuipquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
dat zeggen ze...ik heb geen idee maar ik geloof L2B en Voxs op hun woordquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kiek dan, dat práchtige wolkendek.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik heb het beide nog nooit geprobeerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |