Ja, maar dromerig is ook minder strak ( als gevoel) hm het is iig veel meer geordend dan gedacht.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die van LSD is wat dromerig wel...
maar ik vind dat LSD vormen/kleuren toch vaak in een soort van vast patroon worden weergegeven, als een mandala. Daar lijkt dit ook wel op.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, maar dromerig is ook minder strak ( als gevoel) hm het is iig veel meer geordend dan gedacht.
quote:
Mijn moeder spon. Schaap en hond. Mijn pa had een trui van hun eigen collie.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij is al slapende een web aan het maken
En dan praat ik raar.quote:
ah dat zal inderdaad wel!quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar ik vind dat LSD vormen/kleuren toch vaak in een soort van vast patroon worden weergegeven, als een mandala. Daar lijkt dit ook wel op.
snotjochquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat was zeker een lange schaduw, Recce.
[..]Mejje D!
[..]
Mijn moeder spon. Schaap en hond. Mijn pa had een trui van hun eigen collie.
[..]
En dan praat ik raar.Snotvossie.
Ja he? Ietsje minder koffie drinken maar..quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:44 schreef Prisha het volgende:
Ik ben het meest geschokt door die van Cafeīne. Het is gewoon totale chaos.
woensdagavond?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:45 schreef Charmian het volgende:
volgens mij wordt het morgen complete and utter chaos met die boeren
[ afbeelding ]
Gelukkig drink ik theequote:Op dinsdag 17 december 2019 20:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja he? Ietsje minder koffie drinken maar..
aya watte?quote:
Dat herken ik wel jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van paddo's gingen kleuren leven.
nou ja ik ook niet hoor, maar als je op LSD afbeeldingen koekeld dan kom je oa dit soort dingen tegen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
ah dat zal inderdaad wel!Ik heb het nog nooit geprobeerd, dus heb enkel een beeld ervan.
Ja als jij koffie zou drinken dan zou je niet enkel die berg opklimmen, maar daarna base jumpen van de top.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gelukkig drink ik thee [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |