Zo'n gestroomlijnde ligfiets met een cocon eromheen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat is nou weer een zeppelinfietsik ga niet koekelen
Zo eentje die in de brand vliegt vlak voordat je thuis bent.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat is nou weer een zeppelinfietsik ga niet koekelen
Moest daadwerkelijk even hardop lachenquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo eentje die in de brand vliegt vlak voordat je thuis bent.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n gestroomlijnde ligfiets met een cocon eromheen.
goffer moet ik toch koekelenquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet te vaak doen, want daar gaat je imago.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moest daadwerkelijk even hardop lachen
Zoiets;quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
goffer moet ik toch koekelen
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:32 schreef Charmian het volgende:
wasda voor rare dildo?
[ afbeelding ]
gawwwd BDS waar woon jij?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn nieuwe lichte kogel/steek werend vest is binnen ik kan weer veilig over straat
Leave mootie alone.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:35 schreef Recce het volgende:
"Boeren massaal aanwezig in gemeentehuis Denekamp voor raadsvergadering"
Mootie moet uit Tilligte komen en daar ook gaan protesteren voor de natuur! Ze willen in de buurt van @:mootie af van de natuurgebieden.
Eigenlijk is het heel regelmatig en zo'n contrast met de cafeïne, die is chaos. Terwijl ik had verwacht bij LSD een meer weverig effect.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja arme spinnen idd....ik blijf steeds kijken naar die LSD-web. Hij heeft ook iets....ik weet het niet....iets.
Die van LSD is wat dromerig wel...quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Eigenlijk is het heel regelmatig en zo'n contrast met de cafeïne, die is chaos. Terwijl ik had verwacht bij LSD een meer weverig effect.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoef je het zelf niet te posten en toch pret.
djiez lucky, je praat raarquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tis al over. Ze hadden het weer over hét onderwerp. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |