Neem je altijd kippensoep op woensdag?quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Er hoort geen wortel in de kippensoep!
Urbanus ??quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
Heel lang geleden voor de allereerste keer
Dat had ge moeten zien, t was verschrikkelijk slecht weer
Lag hij daar te bibberen in een kouwe koeiestal
In een kribbeke met nen os en nen ezel, dat was al
*knip*
quote:
Ja, traditie.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neem je altijd kippensoep op woensdag?
Nee joh spannend spel van heen en weer flirten en flauwe opmerkingen maken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wordt je hier nou niet zelf moe van?
Nee ikquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:56 schreef Scrutinizer het volgende:
O sorry, ik dacht dat Superbadeendje de Lapo had.
ik hou niet van kapenquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan mag jij de volgende van Superbadeendje kapen.
Als in Hah?quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel joh, da's om te bulderen.
Ahquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De eend ook niet, dus dat komt goed uit.
Okayquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, prima! Of bwhehehe! Mag ook.
waarom kwel je je zo. hij is t kennelijk niet waard.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee joh spannend spel van heen en weer flirten en flauwe opmerkingen maken.![]()
En heel veilig verder want er gebeurt helemaal niets.
Is het mezelf kwellen dan? Zo voelt het niet namelijk. Helemaal niet opzoek naar een relatie verder en ik heb meer het idee dat hij er veel meer mee zit.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
waarom kwel je je zo. hij is t kennelijk niet waard.
Mooi nummer lekker zoet sappigquote:
Heesj Recce!quote:
Jazeker, al een paar weken zo nu en dan als het een koude avond was. Mooi wel, en ook wel beperkt in muzikaliteit. tududududu beetje Encounters of the Third kind.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:20 schreef Recce het volgende:
@:Voxs, heb jij al midwinterhoorns gehoord?
Heerlijke traditiequote:Op dinsdag 17 december 2019 18:20 schreef Recce het volgende:
@:Voxs, heb jij al midwinterhoorns gehoord?
Het heeft iets magisch toch wel.quote:
Hier zijn de sagen en de mythen levend*.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms mis ik het leven aan de andere kant van de IJssel
Als je aan de ene kant zit wel misschien ?quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms mis ik het leven aan de andere kant van de IJssel
Niet bekent met het over de IJssel syndroom? Dat menig mens die opgegroeid is in Achterhoek, Twente of Salland het gevoel van ha ik ben weer thuis hebben als ze de IJssel oversteken vanuit het westen?quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je aan de ene kant zit wel misschien ?
Hier vooral brandweersirenes.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jazeker, al een paar weken zo nu en dan als het een koude avond was. Mooi wel, en ook wel beperkt in muzikaliteit. tududududu beetje Encounters of the Third kind.
Ja, inderdaad, heel erg muzikaal is het niet. Ze spelen maar een paar noten. Hier hoor ik het ook regelmatig. Mootie, die helemaal in de binnenlanden van Twente woont, heeft ze nog nauwelijks gehoord.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jazeker, al een paar weken zo nu en dan als het een koude avond was. Mooi wel, en ook wel beperkt in muzikaliteit. tududududu beetje Encounters of the Third kind.
Niet mee bekend terwijl ik in Deventer zowat mijn halve leven aan de IJssel woondequote:Op dinsdag 17 december 2019 18:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet bekent met het over de IJssel syndroom? Dat menig mens die opgegroeid is in Achterhoek, Twente Salland het gevoel van ha ik ben weer thuis hebben als ze de IJssel oversteken vanuit het westen?
Zwolle en Deventer vallen er mss buiten. Zwolle vind ik ook apart en reken ik ook niet mee.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet mee bekend terwijl ik in Deventer zowat mijn halve leven aan de IJssel woondeen in Zwolle ook bekend ben met de IJssel
quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest zonet nog uitleggen dat brommers kiekn niet seks hebben is. Mensen die dialect niet snappen
Zowel Zwolle als Deventer vallen in Gelderland als je de IJssel over gaatquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zwolle en Deventer vallen er mss buiten. Zwolle vind ik ook apart en reken ik ook niet mee.
Misschien bedoelt bezem ook iets heel anders met de bezemkast.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest zonet nog uitleggen dat brommers kiekn niet seks hebben is. Mensen die dialect niet snappen
quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien bedoelt bezem ook iets heel anders met de bezemkast.
Misschien is het voor hem niet duidelijk ? Of spelen jullie t spelletje samen ?quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het mezelf kwellen dan? Zo voelt het niet namelijk. Helemaal niet opzoek naar een relatie verder en ik heb meer het idee dat hij er veel meer mee zit.
quote:Het is het eindpunt van de trein,
bijna geen mens hoeft er te zijn,
bijna geen hond gaat zover mee:
Enschede.
Ja, dat weet ik. Bezem is er 's avonds niet eens, toch?quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik spreek meer mensen op werk dan alleen bezem hè?
Tonja had een migraine-aanval, dus dat gaat waarschijnlijk niet door.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:43 schreef Deisyy het volgende:
@:Tonja wordt er nog getekend vanavond?
Ze staan vaak bij water. In de Diep Oost is er bijna geen water:+ Misschien is het een stadsgebeuren?quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, heel erg muzikaal is het niet. Ze spelen maar een paar noten. Hier hoor ik het ook regelmatig. Mootie, die helemaal in de binnenlanden van Twente woont, heeft ze nog nauwelijks gehoord.
Dat had ik niet meegekregen, want naar weer voor d'rquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Tonja had een migraine-aanval, dus dat gaat waarschijnlijk niet door.
Ik denk dat je gelijk hebt. Ze stuurt meestal wel een herinnering. Maar ik heb ook nog geen afzegging vernomen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Nope, mijn hoofd werkt niet mee vandaag.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:43 schreef Deisyy het volgende:
@:Tonja wordt er nog getekend vanavond?
Brommers kiekn is wel seks hebben. Of iig zoenen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien moet je dat mes er eens uit halen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Nope, mijn hoofd werkt niet mee vandaag.
Oh he bah, hooo dat ze gauw opknapt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:46 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Beterschap!quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je dat mes er eens uit halen.
Sterkte met je hoofd
Of die bel eraf.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je dat mes er eens uit halen.
Sterkte met je hoofd
quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik hoop voor je dat het snel wegtrekt.
Tnxquote:
Ik denk niet dat het echt een stadsgebeuren is, eigenlijk? Ik weet ook niet precies waar ze hier staan te blazen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze staan vaak bij water. In de Diep Oost is er bijna geen water:+ Misschien is het een stadsgebeuren?
Of een poging daartoe.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Brommers kiekn is wel seks hebben. Of iig zoenen.
Hier bij de tuindorp vijver en ik vermoed bij een vijver hier verderoo. Water draagt het geluid mooi ver.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het echt een stadsgebeuren is, eigenlijk? Ik weet ook niet precies waar ze hier staan te blazen.
Ja, hangt oa van level van dronkenschap, want bier tanken gaat boven alles.quote:
kijkze en geef je ogen rust ookquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:54 schreef tonja het volgende:
Ik ga weer even verder met wezenloos uto streams kijken
Daar zou ik hoofdpijn van krijgen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:54 schreef tonja het volgende:
Sterkte daarmee.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:54 schreef tonja het volgende:
Nu kan het nogquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:54 schreef tonja het volgende:
Uh, nu kan ik zelf voor geen meter tekenen (heb wel s keer 2 x meegedaan paar jaar terug). Maar ist geen idee, als Tonja dat zelf ook ok vind uiteraard, om een soort van vervanging te regelen dan. Veel peepz hebben er lol an, en Tonja ook, lees ik hiero. Tis maar een suggestie...quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te lezen blazen ze hier ook op Hof Espelo.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hier bij de tuindorp vijver en ik vermoed bij een vijver hier verderoo. Water draagt het geluid mooi ver.
Ja, uiteraard. Van dat overige komt dan niet zoveel meer terecht soms.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, hangt oa van level van dronkenschap, want bier tanken gaat boven alles.
Dat is ook een mooie plek. Ik kan het nooit vinden hier, wanneer en waar.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te lezen blazen ze hier ook op Hof Espelo.
Dus dan is het wel weer enkel brommers kiek'nquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Van dat overige komt dan niet zoveel meer terecht soms.
Ik weet ook niet of het leuk is er dichterbij te staan. Ik vind het wel grappig dat het in de achtergrond hoorbaar is en dat je niet weet waar het vandaan komt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is ook een mooie plek. Ik kan het nooit vinden hier, wanneer en waar.
Heb jij goed gedaan! Het trok primaquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb de hele middag theewater gekookt voor Prisha en niet aan laten branden![]()
Sterkte met je koppiequote:Op dinsdag 17 december 2019 18:54 schreef tonja het volgende:
Joah.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dus dan is het wel weer enkel brommers kiek'n
Ja inderdaad, die ijle klanken maken het mooi.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het leuk is er dichterbij te staan. Ik vind het wel grappig dat het in de achtergrond hoorbaar is en dat je niet weet waar het vandaan komt.
Owww, slecht plan dus?quote:
Ik weet het niet. Vind het leuk zoals ze het doet, de hele entourage, haar stem en opmerkingen.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die ijle klanken maken het mooi.
Als ze naar de plee gaat hoor je d'r doortrekkenquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Vind het leuk zoals ze het doet, de hele entourage, haar stem en opmerkingen.
14 graden zag ikquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:03 schreef Recce het volgende:
[..]Vandaag was het trouwens wel weer belachelijk warm tijdens het wandelen.
Die verlaat het pand om half 4.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Bezem is er 's avonds niet eens, toch?
Ja, dat herinner ik me ook nog!quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Vind het leuk zoals ze het doet, de hele entourage, haar stem en opmerkingen.
Jij zou het ook kunnen doen. Duurt alleen wat langer tot jij een portret gemaakt hebt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als ze naar de plee gaat hoor je d'r doortrekken
Die had ik niet meegekregenquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ahh, jij ook beterschap.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
14 graden zag ikIk ben voornamelijk binnen geweest en had het koud, beetje koorts.
Zo ook het blikje bier dat open getrokken wordt en de peuk die op wordt gestokenquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vervelend Voxs, hoop dat je je morgen beter voelt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
14 graden zag ikIk ben voornamelijk binnen geweest en had het koud, beetje koorts.
Dat idd lekker samen met espri.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
I take my sweet timequote:Op dinsdag 17 december 2019 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij zou het ook kunnen doen. Duurt alleen wat langer tot jij een portret gemaakt hebt.
Rokjesdagquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ahh, jij ook beterschap.Het was 14,9 °C, de warmste 17 december sinds het begin van de metingen in Twente.
jammer dat ik het gemist heb.. thxquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ahh, jij ook beterschap.Het was 14,9 °C, de warmste 17 december sinds het begin van de metingen in Twente.
Dank jequote:Op dinsdag 17 december 2019 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vervelend Voxs, hoop dat je je morgen beter voelt.
Haha, ja die peuk (blow) weet ik ook nogquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo ook het blikje bier dat open getrokken wordt en de peuk die op wordt gestoken
Bil on streamsquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:54 schreef tonja het volgende:
Rode puntjes?quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:05 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Misschien kun je nu proberen een berg op de Veluwe te beklimmen met je uitrusting op je rug?quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:06 schreef Prisha het volgende:
Ik heb mijn uitrusting zo ongeveer rond. De gehuurde spullen komen een paar dagen voor ik vertrek.
En dan nog wat laatste dingetjes gehaald die ze bij BaseCamp hadden. Onder andere een zonnebril categorie 4. Een kindermaat
ja. En die politieman onder het buroquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo ook het blikje bier dat open getrokken wordt en de peuk die op wordt gestoken
Mi van jou in winkel 'IK BEN GROOT" piepend.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:06 schreef Prisha het volgende:
Ik heb mijn uitrusting zo ongeveer rond. De gehuurde spullen komen een paar dagen voor ik vertrek.
En dan nog wat laatste dingetjes gehaald die ze bij BaseCamp hadden. Onder andere een zonnebril categorie 4. Een kindermaat
quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:06 schreef Prisha het volgende:
Dat doe ik alquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je nu proberen een berg op de Veluwe te beklimmen met je uitrusting op je rug?
quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja. En die politieman onder het buro
Ja, gaarheid is saai. Snel weg ermee.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
jammer dat ik het gemist heb.. thxen koorts is weg hoor, hopelijk die verkoudheidsgaarheid ook gauw.
Zo ging het ongeveerquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mi van jou in winkel 'IK BEN GROOT" piepend.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, gaarheid is saai. Snel weg ermee.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mi van jou in winkel 'IK BEN GROOT" piepend.
Belletje erbij of is dat teveel van het goede?quote:
Feed the people, stay alive!quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 17 december 2019 19:11 schreef Recce het volgende:
[..]Ze moeten de streamers ook wel echt hebben! Waar hebben ze dat aan verdiend?
Erbij, dan hoort iedereen haar aankomen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Belletje erbij of is dat teveel van het goede?
Ah, dat is wel verstandig. Dat gewicht maakt ook nog wel iets uit.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat doe ik al. Als ik ga lopen is het met het gewicht van bepakking dat ik straks ook heb. Rugzak, trekking poles..alles.
Die heb ik...quote:
Wat zijn de temperaturen ongeveer op je berg?quote:
Ja dat hadden ze ook echt benadrukt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat is wel verstandig. Dat gewicht maakt ook nog wel iets uit.
Tropisch onderaan tot gevoel van -20 op de top.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zijn de temperaturen ongeveer op je berg?
Ik vind het echt gaaf dat je dit gaat doen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Tropisch onderaan tot gevoel van -20 op de top.
Tropisch ook echt! Wat een verschilquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Tropisch onderaan tot gevoel van -20 op de top.
thnx! Ik hoop ook wel hele mooie foto's te kunnen maken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het echt gaaf dat je dit gaat doen.
Ha nee, wat er nu over is gaat de vriezer in. Het smaakt prima. Nomnomnomnomquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De kip moet op natuurlijk.
Smakelijk!
Als ik de mogelijkheid had dan ging ik ook.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
thnx! Ik hoop ook wel hele mooie foto's te kunnen maken.
Nee vanavond nietquote:
niet hier Mario ...quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:20 schreef mario390 het volgende:
man man
1.Poetzi 1486
2.Inver 1484
3.Mario 1484
Nee! Alleen kip en knoflooksaus. En thee. Knoflook is een groentje toch?quote:
"Botanisch gezien wordt knoflook (Allium sativum) beschouwd als een groente." Helemaal verantwoord bezig dus.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee! Alleen kip en knoflooksaus. En thee. Knoflook is een groentje toch?
yayquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:27 schreef Recce het volgende:
[..]
"Botanisch gezien wordt knoflook (Allium sativum) beschouwd als een groente." Helemaal verantwoord bezig dus.
Net geen 200 gramquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee! Alleen kip en knoflooksaus. En thee. Knoflook is een groentje toch?
Ja, dan kan het wel.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
yay![]()
![]()
Meestal heb ik groenten zonder vlees. Dus dit balanceert het een beetje
Dat is niet bestquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan kan het wel.Ik las gisteren dat er ook mensen zijn die bijna alleen fruit eten.
Kip? Eet smakelijkquote:
Een vrouwelijke strijdster, boog omhoog houdend, achterstevoren rijdend op een monsterachtig wezen, haar zuster zit ook op het monster, maar dan vooruit kijkend. Ook zij houdt een boog/wapen omhoog. Voor hen uit vlucht ook een wezen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:27 schreef Recce het volgende:
Algen in zee vanuit de ruimte:
[ afbeelding ]
Prachtig!quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:27 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
mooie opnamequote:Op dinsdag 17 december 2019 19:27 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk. Spelen met taal. Dit is bijna een gedichtquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een vrouwelijke strijdster, boog omhoog houdend, achterstevoren rijdend op een monsterachtig wezen, haar zuster zit ook op het monster, maar dan vooruit kijkend. Ook zij houdt een boog/wapen omhoog. omhoog
Links is het monster dat achter ze aanzit.
nu ben ik 1 maar hoelangquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
ja ze zitten je alletwee met opzet dwars
De asmr mix?quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo dan. Alle tracks voor de mix zijn binnen.
Het gaat ongeveer zo klinken:
[ afbeelding ]
Heel veel bpm! en gospelquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo dan. Alle tracks voor de mix zijn binnen.
Het gaat ongeveer zo klinken:
[ afbeelding ]
Wat heb jij gerookt?quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een vrouwelijke strijdster, boog omhoog houdend, achterstevoren rijdend op een monsterachtig wezen, haar zuster zit ook op het monster, maar dan vooruit kijkend. Ook zij houdt een boog/wapen omhoog. Voor hen uit vlucht ook een wezen.
Oh. Daar boems je niet zo van? Meer tingle tingle?quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kijk. Spelen met taal. Dit is bijna een gedichtMe like!
quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
40+ SC luisteraars.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben nuchter!quote:
Jawel, maar niet zo idióót snel. Het wordt wel pittig bonkwerk met tingeldinkies en samples erin verwerkt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh. Daar boems je niet zo van? Meer tingle tingle?
boksquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:34 schreef Voxs het volgende:
[..]Gister las ik van Tonja dat ze de betekenis van woorden ook zo leuk vindt.. ik ook, etymologie is leuk.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel, maar niet zo idióót snel. Het wordt wel pittig bonkwerk met tingeldinkies en samples erin verwerkt.
Ik zie dit nietquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
40+ SC luisteraars.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:tonja, kalm aan heur!Wat een prachtige grote blauwe kijkers heeft dat ene meiskeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Mja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, Sja, nou, je bent de enige.
Moest zelf even kijken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat een prachtige grote blauwe kijkers heeft dat ene meiske
Het is helemaal geen leuk spel op deze manier ..quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
was nu 2 dagen op 2 nur vanacht 5 minutt op 1
Ik vind het wel leuk om de oorsprong van gezegdes en tradities te weten.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:34 schreef Voxs het volgende:
[..]Gister las ik van Tonja dat ze de betekenis van woorden ook zo leuk vindt.. ik ook, etymologie is leuk.
nee zo is het zeer moelijkquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is helemaal geen leuk spel op deze manier ..
Ook leukquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om de oorsprong van gezegdes en tradities te weten.
Jij weet wel van veel dingen de oorsprongquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om de oorsprong van gezegdes en tradities te weten.
Wil je niet zo denigrerend over ONZ spreken? Daar ben ik klein gebleven.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
laat het gaan .. het is tenslotte ONZ
Groot geworden door klein te blijvenquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wil je niet zo denigrerend over ONZ spreken? Daar ben ik klein gebleven.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Groot geworden door klein te blijven
Best wel, vooral de dingen die tegenwoordig zo normaal zijn dat je er niet eens meer bij nadenkt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij weet wel van veel dingen de oorsprongDonuts en zo...
Kaas met thee. Prish!quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:49 schreef Prisha het volgende:
@:oma-Nijn mijn kippetje op...zo dalijk stukkie kaas. Met thee
oh sorry ...quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wil je niet zo denigrerend over ONZ spreken? Daar ben ik klein gebleven.
Voor nu past dat het beste. Beetje moe.quote:
Ja, ik ook. Zat zelfs te knikkebollen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Voor nu past dat het beste. Beetje moe.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een vrouwelijke strijdster, boog omhoog houdend, achterstevoren rijdend op een monsterachtig wezen, haar zuster zit ook op het monster, maar dan vooruit kijkend. Ook zij houdt een boog/wapen omhoog. Voor hen uit vlucht ook een wezen.
Ah jij ook, knikkebollen zelfs.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Zat zelfs te knikkebollen.
Jammer hoor, want één van je zelf gebrouwen biertjes had er heerlijk bij gesmaakt.
ja. Die onder invloed van slaapmiddelen....daar ontbreekt gewoon van alles.quote:
nah er is echt iets mis met die lettertjes hoor...ik lees 'ik moet weer gaan trouwen'quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah jij ook, knikkebollen zelfs.
.Ik heb niet zo veel meer. Ik moet weer gaan brouwen. So much to do so little time.
Dat is een Nederlandse uitvinding, toch?quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij weet wel van veel dingen de oorsprongDonuts en zo...
Ja! Ik deed dat als kind aan de lopende band. Nu ook nog wel eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
nah er is echt iets mis met die lettertjes hoor...ik lees 'ik moet weer gaan trouwen'
Ja, logisch, die spin lag te pitten.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja. Die onder invloed van slaapmiddelen....daar ontbreekt gewoon van alles.
Charquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:02 schreef Charmian het volgende:
Ow damn het ligt aan ctrl+scrollwieltje
gelukkig heb ik geen vraag gesteld in BUGquote:
Dan zijn wolken wel een leuke bron van inspiratie voor je.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja! Ik deed dat als kind aan de lopende band. Nu ook nog wel eigenlijk
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:02 schreef Charmian het volgende:
of je stopt de stekker erinquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
gelukkig heb ik geen vraag gesteld in BUG
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan zijn wolken wel een leuke bron van inspiratie voor je.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:02 schreef Charmian het volgende:
Constant een hele fantasiewereld om je heen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:04 schreef Voxs het volgende:
[..]of wandelen in een bos, het strand, op straat. Takje is een krokodil etc.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:05 schreef Recce het volgende:
[..]Irritant is dat soms. Gewoon control-0 en dan is het weer goed.
Apart onderzoek, je moet het maar bedenken. Interessante resultaten.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:57 schreef Prisha het volgende:
Dit is gaaf. En beetje verontrustend. Die web gemaakt onder invloed van LSD is wel bijzonder. Die met caffeine is gewoon chaos
[ link | afbeelding ]
Ze zei dat de tekst in quotes kleiner was. Ik begreep het al niet.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:05 schreef Recce het volgende:
[..]Irritant is dat soms. Gewoon control-0 en dan is het weer goed.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, logisch, die spin lag te pitten.
Ze had wel gelijk.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zei dat de tekst in quotes kleiner was. Ik begreep het al niet.
Je gaat toch niet op een spin staanquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Apart onderzoek, je moet het maar bedenken. Interessante resultaten.
Als je erop gaat staan, stoppen ze met helemaal met spinnenwebben maken, ontdekte ik ooit. Dat onderzoek kostte alleen een beetje moeite.![]()
Het album The Wall van Pink Floyd is ook deels onder invloed van LSD tot stand gekomen. (misschien 90% van de bands toentertijd) Je hoeft gelukkig zelf geen drugs te gebruiken om zulke muziek te kunnen waarderen.
De vloertegels in de badkamer zijn één groot feest van herkenning.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:04 schreef Voxs het volgende:
[..]of wandelen in een bos, het strand, op straat. Takje is een krokodil etc.
Jawel, want ik hoorde het zelf kraken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je gaat toch niet op een spin staan
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel, want ik hoorde het zelf kraken.
Ik had een schuifmaat naast mij liggen en heb het nagemeten. Geen verschil.quote:
Heb ikquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@:D. Heeft nog een ligfiets te koop.
Liggend kun je ook heel actief zijn hoorquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou van een actieve houding op een fiets
HÁ D.!quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Heb ik
[..]
Liggend kun je ook heel actief zijn hoor
Het was er wel weer voor vandaagquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het ouderwetse op je rug in het gras liggen en wolken kijken blijft ook ongeëvenaard.
Voxs heeft mooie teksten gepost. De rest hangt er maar wat bij.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:14 schreef D. het volgende:
Heb ik nog iets gemist?
Behalve @:Deisyy natuurlijk
Niet op mijn rug gelegen, dat staat een beetje gek in de omgeving van een oogkliniek.quote:
Ik heb 18 graden gezienquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet op mijn rug gelegen, dat staat een beetje gek in de omgeving van een oogkliniek.![]()
Maar wel heerlijk een uurtje gelopen. Kreeg het gewoon warm. Het was 14 graden!
Zó. Absurd hè, het is half december geweest. Maar ja, wel aangenaam.quote:
Vaak, niet constantquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Constant een hele fantasiewereld om je heen.
Gewoon niet binnen laten, dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zó. Absurd hè, het is half december geweest. Maar ja, wel aangenaam.En meteen weer een tuin vol muggen. Lijkt wel of ze massaal in een hoekje zitten te wachten.
Jaaaa, dat zag ik ook tijdens het uitladenl Zo’n hele wolk muggen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zó. Absurd hè, het is half december geweest. Maar ja, wel aangenaam.En meteen weer een tuin vol muggen. Lijkt wel of ze massaal in een hoekje zitten te wachten.
ligfietsen zijn stomquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Heb ik
[..]
Liggend kun je ook heel actief zijn hoor
Die eerste posts van de ochtend?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Voxs heeft mooie teksten gepost. De rest hangt er maar wat bij.
Lastig hoor. We hebben hier keurig opgevoede muggen. Die bellen netjes aan voordat ze je leegzuigen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Gewoon niet binnen laten, dat zal ze leren
Ik gewoon mijn nieuwe winterjas aan, want blij mee. Maar waaaarm...quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:18 schreef D. het volgende:
In mijn t-shirt gelopen, dus daar krijg ik vast weer spijt van
Yep. Meerdere dansende muggenwolken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaaaa, dat zag ik ook tijdens het uitladenl Zo’n hele wolk muggen.
Je hebt geen nee/nee/nee-sticker?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lastig hoor. We hebben hier keurig opgevoede muggen. Die bellen netjes aan voordat ze je leegzuigen.
bah viesquote:
Sorry, kon het niet latenquote:
ja arme spinnen idd....ik blijf steeds kijken naar die LSD-web. Hij heeft ook iets....ik weet het niet....iets.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:24 schreef Voxs het volgende:
@:prisha, bijzonder die spinnenwebben. Arme spinnen ook..
quote:
wat is nou weer een zeppelinfietsquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik had vroeger op mijn werk iemand die zo'n zeppelinfiets had. Daarmee rijd je met gemak 50 km/u.
Zo'n gestroomlijnde ligfiets met een cocon eromheen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat is nou weer een zeppelinfietsik ga niet koekelen
Zo eentje die in de brand vliegt vlak voordat je thuis bent.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat is nou weer een zeppelinfietsik ga niet koekelen
Moest daadwerkelijk even hardop lachenquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo eentje die in de brand vliegt vlak voordat je thuis bent.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n gestroomlijnde ligfiets met een cocon eromheen.
goffer moet ik toch koekelenquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet te vaak doen, want daar gaat je imago.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moest daadwerkelijk even hardop lachen
Zoiets;quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
goffer moet ik toch koekelen
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:32 schreef Charmian het volgende:
wasda voor rare dildo?
[ afbeelding ]
gawwwd BDS waar woon jij?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn nieuwe lichte kogel/steek werend vest is binnen ik kan weer veilig over straat
Leave mootie alone.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:35 schreef Recce het volgende:
"Boeren massaal aanwezig in gemeentehuis Denekamp voor raadsvergadering"
Mootie moet uit Tilligte komen en daar ook gaan protesteren voor de natuur! Ze willen in de buurt van @:mootie af van de natuurgebieden.
Eigenlijk is het heel regelmatig en zo'n contrast met de cafeïne, die is chaos. Terwijl ik had verwacht bij LSD een meer weverig effect.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja arme spinnen idd....ik blijf steeds kijken naar die LSD-web. Hij heeft ook iets....ik weet het niet....iets.
Die van LSD is wat dromerig wel...quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Eigenlijk is het heel regelmatig en zo'n contrast met de cafeïne, die is chaos. Terwijl ik had verwacht bij LSD een meer weverig effect.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoef je het zelf niet te posten en toch pret.
djiez lucky, je praat raarquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tis al over. Ze hadden het weer over hét onderwerp. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |