Mooi nummer lekker zoet sappigquote:
Heesj Recce!quote:
Jazeker, al een paar weken zo nu en dan als het een koude avond was. Mooi wel, en ook wel beperkt in muzikaliteit. tududududu beetje Encounters of the Third kind.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:20 schreef Recce het volgende:
@:Voxs, heb jij al midwinterhoorns gehoord?
Heerlijke traditiequote:Op dinsdag 17 december 2019 18:20 schreef Recce het volgende:
@:Voxs, heb jij al midwinterhoorns gehoord?
Het heeft iets magisch toch wel.quote:
Hier zijn de sagen en de mythen levend*.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms mis ik het leven aan de andere kant van de IJssel
Als je aan de ene kant zit wel misschien ?quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms mis ik het leven aan de andere kant van de IJssel
Niet bekent met het over de IJssel syndroom? Dat menig mens die opgegroeid is in Achterhoek, Twente of Salland het gevoel van ha ik ben weer thuis hebben als ze de IJssel oversteken vanuit het westen?quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je aan de ene kant zit wel misschien ?
Hier vooral brandweersirenes.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jazeker, al een paar weken zo nu en dan als het een koude avond was. Mooi wel, en ook wel beperkt in muzikaliteit. tududududu beetje Encounters of the Third kind.
Ja, inderdaad, heel erg muzikaal is het niet. Ze spelen maar een paar noten. Hier hoor ik het ook regelmatig. Mootie, die helemaal in de binnenlanden van Twente woont, heeft ze nog nauwelijks gehoord.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jazeker, al een paar weken zo nu en dan als het een koude avond was. Mooi wel, en ook wel beperkt in muzikaliteit. tududududu beetje Encounters of the Third kind.
Niet mee bekend terwijl ik in Deventer zowat mijn halve leven aan de IJssel woondequote:Op dinsdag 17 december 2019 18:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet bekent met het over de IJssel syndroom? Dat menig mens die opgegroeid is in Achterhoek, Twente Salland het gevoel van ha ik ben weer thuis hebben als ze de IJssel oversteken vanuit het westen?
Zwolle en Deventer vallen er mss buiten. Zwolle vind ik ook apart en reken ik ook niet mee.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet mee bekend terwijl ik in Deventer zowat mijn halve leven aan de IJssel woondeen in Zwolle ook bekend ben met de IJssel
quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest zonet nog uitleggen dat brommers kiekn niet seks hebben is. Mensen die dialect niet snappen
Zowel Zwolle als Deventer vallen in Gelderland als je de IJssel over gaatquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zwolle en Deventer vallen er mss buiten. Zwolle vind ik ook apart en reken ik ook niet mee.
Misschien bedoelt bezem ook iets heel anders met de bezemkast.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest zonet nog uitleggen dat brommers kiekn niet seks hebben is. Mensen die dialect niet snappen
quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien bedoelt bezem ook iets heel anders met de bezemkast.
Misschien is het voor hem niet duidelijk ? Of spelen jullie t spelletje samen ?quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het mezelf kwellen dan? Zo voelt het niet namelijk. Helemaal niet opzoek naar een relatie verder en ik heb meer het idee dat hij er veel meer mee zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |