Best wel, vooral de dingen die tegenwoordig zo normaal zijn dat je er niet eens meer bij nadenkt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij weet wel van veel dingen de oorsprongDonuts en zo...
Kaas met thee. Prish!quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:49 schreef Prisha het volgende:
@:oma-Nijn mijn kippetje op...zo dalijk stukkie kaas. Met thee
oh sorry ...quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wil je niet zo denigrerend over ONZ spreken? Daar ben ik klein gebleven.
Voor nu past dat het beste. Beetje moe.quote:
Ja, ik ook. Zat zelfs te knikkebollen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Voor nu past dat het beste. Beetje moe.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een vrouwelijke strijdster, boog omhoog houdend, achterstevoren rijdend op een monsterachtig wezen, haar zuster zit ook op het monster, maar dan vooruit kijkend. Ook zij houdt een boog/wapen omhoog. Voor hen uit vlucht ook een wezen.
Links is het monster dat achter ze aanzit.
Ah jij ook, knikkebollen zelfs.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Zat zelfs te knikkebollen.
Jammer hoor, want één van je zelf gebrouwen biertjes had er heerlijk bij gesmaakt.
ja. Die onder invloed van slaapmiddelen....daar ontbreekt gewoon van alles.quote:
nah er is echt iets mis met die lettertjes hoor...ik lees 'ik moet weer gaan trouwen'quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah jij ook, knikkebollen zelfs.
.Ik heb niet zo veel meer. Ik moet weer gaan brouwen. So much to do so little time.
Dat is een Nederlandse uitvinding, toch?quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij weet wel van veel dingen de oorsprongDonuts en zo...
Ja! Ik deed dat als kind aan de lopende band. Nu ook nog wel eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
nah er is echt iets mis met die lettertjes hoor...ik lees 'ik moet weer gaan trouwen'
Ja, logisch, die spin lag te pitten.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja. Die onder invloed van slaapmiddelen....daar ontbreekt gewoon van alles.
Charquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:02 schreef Charmian het volgende:
Ow damn het ligt aan ctrl+scrollwieltje
gelukkig heb ik geen vraag gesteld in BUGquote:
Dan zijn wolken wel een leuke bron van inspiratie voor je.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja! Ik deed dat als kind aan de lopende band. Nu ook nog wel eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |