quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kijk. Spelen met taal. Dit is bijna een gedichtMe like!
quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
40+ SC luisteraars.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben nuchter!quote:
Jawel, maar niet zo idióót snel. Het wordt wel pittig bonkwerk met tingeldinkies en samples erin verwerkt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh. Daar boems je niet zo van? Meer tingle tingle?
boksquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:34 schreef Voxs het volgende:
[..]Gister las ik van Tonja dat ze de betekenis van woorden ook zo leuk vindt.. ik ook, etymologie is leuk.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel, maar niet zo idióót snel. Het wordt wel pittig bonkwerk met tingeldinkies en samples erin verwerkt.
Ik zie dit nietquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
40+ SC luisteraars.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:tonja, kalm aan heur!Wat een prachtige grote blauwe kijkers heeft dat ene meiskeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Mja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, Sja, nou, je bent de enige.
Moest zelf even kijken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat een prachtige grote blauwe kijkers heeft dat ene meiske
Het is helemaal geen leuk spel op deze manier ..quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
was nu 2 dagen op 2 nur vanacht 5 minutt op 1
Ik vind het wel leuk om de oorsprong van gezegdes en tradities te weten.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:34 schreef Voxs het volgende:
[..]Gister las ik van Tonja dat ze de betekenis van woorden ook zo leuk vindt.. ik ook, etymologie is leuk.
nee zo is het zeer moelijkquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is helemaal geen leuk spel op deze manier ..
Ook leukquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om de oorsprong van gezegdes en tradities te weten.
Jij weet wel van veel dingen de oorsprongquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om de oorsprong van gezegdes en tradities te weten.
Wil je niet zo denigrerend over ONZ spreken? Daar ben ik klein gebleven.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
laat het gaan .. het is tenslotte ONZ
Groot geworden door klein te blijvenquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wil je niet zo denigrerend over ONZ spreken? Daar ben ik klein gebleven.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Groot geworden door klein te blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |