quote:Het is het eindpunt van de trein,
bijna geen mens hoeft er te zijn,
bijna geen hond gaat zover mee:
Enschede.
Ja, dat weet ik. Bezem is er 's avonds niet eens, toch?quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik spreek meer mensen op werk dan alleen bezem hè?
Tonja had een migraine-aanval, dus dat gaat waarschijnlijk niet door.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:43 schreef Deisyy het volgende:
@:Tonja wordt er nog getekend vanavond?
Ze staan vaak bij water. In de Diep Oost is er bijna geen water:+ Misschien is het een stadsgebeuren?quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, heel erg muzikaal is het niet. Ze spelen maar een paar noten. Hier hoor ik het ook regelmatig. Mootie, die helemaal in de binnenlanden van Twente woont, heeft ze nog nauwelijks gehoord.
Dat had ik niet meegekregen, want naar weer voor d'rquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Tonja had een migraine-aanval, dus dat gaat waarschijnlijk niet door.
Ik denk dat je gelijk hebt. Ze stuurt meestal wel een herinnering. Maar ik heb ook nog geen afzegging vernomen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Nope, mijn hoofd werkt niet mee vandaag.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:43 schreef Deisyy het volgende:
@:Tonja wordt er nog getekend vanavond?
Brommers kiekn is wel seks hebben. Of iig zoenen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest zonet nog uitleggen dat brommers kiekn niet seks hebben is. Mensen die dialect niet snappen
Misschien moet je dat mes er eens uit halen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Nope, mijn hoofd werkt niet mee vandaag.
Oh he bah, hooo dat ze gauw opknapt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:46 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Beterschap!quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je dat mes er eens uit halen.
Sterkte met je hoofd
Of die bel eraf.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je dat mes er eens uit halen.
Sterkte met je hoofd
quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik hoop voor je dat het snel wegtrekt.
Tnxquote:
Ik denk niet dat het echt een stadsgebeuren is, eigenlijk? Ik weet ook niet precies waar ze hier staan te blazen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze staan vaak bij water. In de Diep Oost is er bijna geen water:+ Misschien is het een stadsgebeuren?
Of een poging daartoe.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Brommers kiekn is wel seks hebben. Of iig zoenen.
Hier bij de tuindorp vijver en ik vermoed bij een vijver hier verderoo. Water draagt het geluid mooi ver.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het echt een stadsgebeuren is, eigenlijk? Ik weet ook niet precies waar ze hier staan te blazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |