Neem je altijd kippensoep op woensdag?quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Er hoort geen wortel in de kippensoep!
Urbanus ??quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
Heel lang geleden voor de allereerste keer
Dat had ge moeten zien, t was verschrikkelijk slecht weer
Lag hij daar te bibberen in een kouwe koeiestal
In een kribbeke met nen os en nen ezel, dat was al
*knip*
quote:
Ja, traditie.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neem je altijd kippensoep op woensdag?
Nee joh spannend spel van heen en weer flirten en flauwe opmerkingen maken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wordt je hier nou niet zelf moe van?
Nee ikquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:56 schreef Scrutinizer het volgende:
O sorry, ik dacht dat Superbadeendje de Lapo had.
ik hou niet van kapenquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan mag jij de volgende van Superbadeendje kapen.
Als in Hah?quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel joh, da's om te bulderen.
Ahquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De eend ook niet, dus dat komt goed uit.
Okayquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, prima! Of bwhehehe! Mag ook.
waarom kwel je je zo. hij is t kennelijk niet waard.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee joh spannend spel van heen en weer flirten en flauwe opmerkingen maken.![]()
En heel veilig verder want er gebeurt helemaal niets.
Is het mezelf kwellen dan? Zo voelt het niet namelijk. Helemaal niet opzoek naar een relatie verder en ik heb meer het idee dat hij er veel meer mee zit.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
waarom kwel je je zo. hij is t kennelijk niet waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |