Ja, hangt oa van level van dronkenschap, want bier tanken gaat boven alles.quote:
kijkze en geef je ogen rust ookquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:54 schreef tonja het volgende:
Ik ga weer even verder met wezenloos uto streams kijken
Daar zou ik hoofdpijn van krijgen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:54 schreef tonja het volgende:
Sterkte daarmee.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:54 schreef tonja het volgende:
Nu kan het nogquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:54 schreef tonja het volgende:
Uh, nu kan ik zelf voor geen meter tekenen (heb wel s keer 2 x meegedaan paar jaar terug). Maar ist geen idee, als Tonja dat zelf ook ok vind uiteraard, om een soort van vervanging te regelen dan. Veel peepz hebben er lol an, en Tonja ook, lees ik hiero. Tis maar een suggestie...quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Tonja had een migraine-aanval, dus dat gaat waarschijnlijk niet door.
Zo te lezen blazen ze hier ook op Hof Espelo.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hier bij de tuindorp vijver en ik vermoed bij een vijver hier verderoo. Water draagt het geluid mooi ver.
Ja, uiteraard. Van dat overige komt dan niet zoveel meer terecht soms.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, hangt oa van level van dronkenschap, want bier tanken gaat boven alles.
Dat is ook een mooie plek. Ik kan het nooit vinden hier, wanneer en waar.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te lezen blazen ze hier ook op Hof Espelo.
Dus dan is het wel weer enkel brommers kiek'nquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Van dat overige komt dan niet zoveel meer terecht soms.
Ik weet ook niet of het leuk is er dichterbij te staan. Ik vind het wel grappig dat het in de achtergrond hoorbaar is en dat je niet weet waar het vandaan komt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is ook een mooie plek. Ik kan het nooit vinden hier, wanneer en waar.
Heb jij goed gedaan! Het trok primaquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb de hele middag theewater gekookt voor Prisha en niet aan laten branden![]()
Sterkte met je koppiequote:Op dinsdag 17 december 2019 18:54 schreef tonja het volgende:
Joah.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dus dan is het wel weer enkel brommers kiek'n
Ja inderdaad, die ijle klanken maken het mooi.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het leuk is er dichterbij te staan. Ik vind het wel grappig dat het in de achtergrond hoorbaar is en dat je niet weet waar het vandaan komt.
Owww, slecht plan dus?quote:
Ik weet het niet. Vind het leuk zoals ze het doet, de hele entourage, haar stem en opmerkingen.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die ijle klanken maken het mooi.
Als ze naar de plee gaat hoor je d'r doortrekkenquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Vind het leuk zoals ze het doet, de hele entourage, haar stem en opmerkingen.
14 graden zag ikquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:03 schreef Recce het volgende:
[..]Vandaag was het trouwens wel weer belachelijk warm tijdens het wandelen.
Die verlaat het pand om half 4.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Bezem is er 's avonds niet eens, toch?
Ja, dat herinner ik me ook nog!quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Vind het leuk zoals ze het doet, de hele entourage, haar stem en opmerkingen.
Jij zou het ook kunnen doen. Duurt alleen wat langer tot jij een portret gemaakt hebt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |