quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als ze naar de plee gaat hoor je d'r doortrekken
Die had ik niet meegekregenquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ahh, jij ook beterschap.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
14 graden zag ikIk ben voornamelijk binnen geweest en had het koud, beetje koorts.
Zo ook het blikje bier dat open getrokken wordt en de peuk die op wordt gestokenquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vervelend Voxs, hoop dat je je morgen beter voelt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
14 graden zag ikIk ben voornamelijk binnen geweest en had het koud, beetje koorts.
Dat idd lekker samen met espri.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Vind het leuk zoals ze het doet, de hele entourage, haar stem en opmerkingen.
I take my sweet timequote:Op dinsdag 17 december 2019 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij zou het ook kunnen doen. Duurt alleen wat langer tot jij een portret gemaakt hebt.
Rokjesdagquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ahh, jij ook beterschap.Het was 14,9 °C, de warmste 17 december sinds het begin van de metingen in Twente.
jammer dat ik het gemist heb.. thxquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ahh, jij ook beterschap.Het was 14,9 °C, de warmste 17 december sinds het begin van de metingen in Twente.
Dank jequote:Op dinsdag 17 december 2019 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vervelend Voxs, hoop dat je je morgen beter voelt.
Haha, ja die peuk (blow) weet ik ook nogquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo ook het blikje bier dat open getrokken wordt en de peuk die op wordt gestoken
Bil on streamsquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:54 schreef tonja het volgende:
Ik ga weer even verder met wezenloos uto streams kijken
Rode puntjes?quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:05 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Misschien kun je nu proberen een berg op de Veluwe te beklimmen met je uitrusting op je rug?quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:06 schreef Prisha het volgende:
Ik heb mijn uitrusting zo ongeveer rond. De gehuurde spullen komen een paar dagen voor ik vertrek.
En dan nog wat laatste dingetjes gehaald die ze bij BaseCamp hadden. Onder andere een zonnebril categorie 4. Een kindermaat
ja. En die politieman onder het buroquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo ook het blikje bier dat open getrokken wordt en de peuk die op wordt gestoken
Mi van jou in winkel 'IK BEN GROOT" piepend.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:06 schreef Prisha het volgende:
Ik heb mijn uitrusting zo ongeveer rond. De gehuurde spullen komen een paar dagen voor ik vertrek.
En dan nog wat laatste dingetjes gehaald die ze bij BaseCamp hadden. Onder andere een zonnebril categorie 4. Een kindermaat
quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:06 schreef Prisha het volgende:
Dat doe ik alquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je nu proberen een berg op de Veluwe te beklimmen met je uitrusting op je rug?
quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja. En die politieman onder het buro
Ja, gaarheid is saai. Snel weg ermee.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
jammer dat ik het gemist heb.. thxen koorts is weg hoor, hopelijk die verkoudheidsgaarheid ook gauw.
Zo ging het ongeveerquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mi van jou in winkel 'IK BEN GROOT" piepend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |