Wat voor een werk doe je? Als onderdeel van een instructie?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow wacht coke, ja een tipje op mijn tandvlees om te laten 'zien' dat het verdoofd
Ja alles is mooi en liefquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben wel wezen stappen met mensen die het geslikt hadden vlak voordat we weggingen. Die werden me toch een partijtje klef zeg.
ik heb ooit bij de douane gewerkt, was een soort van 'een middagje meekijken'.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat voor een werk doe je? Als onderdeel van een instructie?
quote:
quote:
Ik heb het meeste ooit wel geprobeerd , maar aan niets blijven hangen ...quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
nah ja wat is braaf, ik hoef het gewoon niet, maar ik kwam in tenten waar het ruim werd gebruikt en aangeboden
Geen twijfel over mogelijkquote:
goed plan wel voor nu zelfsquote:
En een wortelquote:
Leuk! Allerlei slinkse dingen gezien die mensen gebruiken voor smokkel en dat soort?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb ooit bij de douane gewerkt, was een soort van 'een middagje meekijken'.
gelukkig maar, ik vind het ook altijd zo zonde dat mensen in alcohol of drugs blijven hangen omdat ze een gemis of zoiets hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het meeste ooit wel geprobeerd , maar aan niets blijven hangen ...
Maar die hoort bij een alcoholvrij biertje. Ik heb een IPA-biertje van Bavaria gekocht. Dat heb ik nog niet eerder gedronken, geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er zit een meeuwen kop vast in Recce's web.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is een complete vogel, maar in de prak.
Alcoholvrije IPA?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar die hoort bij een alcoholvrij biertje. Ik heb een IPA-biertje van Bavaria gekocht. Dat heb ik nog niet eerder gedronken, geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |