oh help hier kan ik slecht naar kijken. Maar snap het ideequote:Op dinsdag 17 december 2019 20:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou ja ik ook niet hoor, maar als je op LSD afbeeldingen koekeld dan kom je oa dit soort dingen tegen.
[ afbeelding ]
Ook nooit meegedaan aan alle snuif, spuit en slik festijnen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:48 schreef chufi het volgende:
Ik heb 1 keer LSD gedaan.. op zich redelijk OK, maar nooit herhaald...
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja als jij koffie zou drinken dan zou je niet enkel die berg opklimmen, maar daarna base jumpen van de top.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja als jij koffie zou drinken dan zou je niet enkel die berg opklimmen, maar daarna base jumpen van de top.
Ik heb net koffie gedronken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:44 schreef Prisha het volgende:
Ik ben het meest geschokt door die van Cafeīne. Het is gewoon totale chaos.
oh op die manierquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou ja ik ook niet hoor, maar als je op LSD afbeeldingen koekeld dan kom je oa dit soort dingen tegen.
[ afbeelding ]
Coke heb ik ook wel gebruikt op stap avonden en feesten maar dat is allemaal al jaren geledenquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook nooit meegedaan aan alle snuif, spuit en slik festijnen.
Ga eens je web maken, nu.quote:
dat is juist tyfus zooiquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:51 schreef Voxs het volgende:
xtc wel, dat was leuk. Gewoon in thuissettingen.
Coke, een keer. Dat vond ik niks, je wordt er 'koud' emotieloos van.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Coke heb ik ook wel gebruikt op stap avonden en feesten maar dat is allemaal al jaren geleden
Zou het verschil wel eens willen zien tussen een nuchter geschilderd doek en eenzelfde onder invloed.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:50 schreef Voxs het volgende:
Ik heb nooit hallucinerende middelen gebruikt. Ivm familielid die regelmatig psychotisch is geweest. Dan neem je het risico niet.
Dat lijkt me eng inderdaad.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:50 schreef Voxs het volgende:
Ik heb nooit hallucinerende middelen gebruikt. Ivm familielid die regelmatig psychotisch is geweest. Dan neem je het risico niet.
ik ook niet. Nooit gerookt ook. Beetje wereldvreemd wat dat alles betreftquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:51 schreef Charmian het volgende:
ik heb zelfs nog nooit een joint gerookt...ik vind het allemaal maar niets en heb liever alles zelf onder controle
Kan je er geen ongelijk in geven.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:51 schreef Charmian het volgende:
ik heb zelfs nog nooit een joint gerookt...ik vind het allemaal maar niets en heb liever alles zelf onder controle
Dan zou een experiment zijnquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou het verschil wel eens willen zien tussen een nuchter geschilderd doek en eenzelfde onder invloed.
ow wacht coke, ja een tipje op mijn tandvlees om te laten 'zien' dat het verdoofdquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Coke, een keer. Dat vond ik niks, je wordt er 'koud' emotieloos van.
Ja, gewoon goed plan ivm eventuele gevoeligheid.quote:
Ben wel wezen stappen met mensen die het geslikt hadden vlak voordat we weggingen. Die werden me toch een partijtje klef zeg.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:51 schreef Voxs het volgende:
xtc wel, dat was leuk. Gewoon in thuissettingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |