Nahh, dat verschilt per persoon, ik mis niksquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geen liefde valt altijd te betreuren
Die gingen rondjes rijden in de Achterhoek begreep ik. Een beetje zoals 75 jaar geledenquote:
Dat zei je eerder inderdaad.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nahh, dat verschilt per persoon, ik mis niks
Fiets op slot dus.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Die gingen rondjes rijden in de Achterhoek begreep ik. Een beetje zoals 75 jaar geleden
Ik zeg het eigenlijk liever niet. Want dan komt er altijd wel iemand met een jaaaja of wacht maar!!!quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat zei je eerder inderdaad.
Ik neem het nu bijna van je aan.
Ik geloof je.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zeg het eigenlijk liever niet. Want dan komt er altijd wel iemand met een jaaaja of wacht maar!!!Maar goed.
Jaaaja, op ieder potje past een deksel! Wacht maar!!!quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zeg het eigenlijk liever niet. Want dan komt er altijd wel iemand met een jaaaja of wacht maar!!!Maar goed.
wutquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:45 schreef Recce het volgende:
OMG OMG conjo, eeuh, @:Prisha, kennelijk is Betelgeuse zoveel zwakker geworden dat je dat met het blote oog kunt zien!twitter:BadAstronomer twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 04:52:56I just went outside to look at Orion and I'll be damned if Betelgeuse isn't fainter than it used to be. Huh. I'm not used to seeing star brightness change by eye! https://t.co/MsHSVDlLyf reageer retweet
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jaaaja, op ieder potje past een deksel! Wacht maar!!!
Die is gewoon een jaartje ouder aan het worden. Beetje alsof ik zou klagen dat men de lettertjes overal steeds kleiner maaktquote:
Je weet niet wat je mist! En je aardappelen liggen in teveel water.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:52 schreef TillyB het volgende:
[..]+ dat nog even herhalen als het gaat over geen kinderen willen
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Die is gewoon een jaartje ouder aan het worden. Beetje alsof ik zou klagen dat men de lettertjes overal steeds kleiner maakt
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Die is gewoon een jaartje ouder aan het worden. Beetje alsof ik zou klagen dat men de lettertjes overal steeds kleiner maakt
Genegenheid kan op vele manieren.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je krijgt er zoveel voor terug.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist! En je aardappelen liggen in teveel water.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je zou er hoofdpijn van krijgen.![]()
Gaat ie een beetje?
Ik teken vast in op die avonden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:54 schreef tonja het volgende:
Haai
Ik las net even terug en ik dacht ik quote een paar mensen, maar dat zou een half uur scrollen worden
Dank allen voor de beterschap wensen.
@:Straatverlichting De tekenshow is van mij! Het staat natuurlijk iedereen vrij om het ook te doen en er zullen absoluut mensen zijn die het beter kunnen, maar ik ga het niet vrijwillig delen
Die diender zit nog steeds onder mijn bureau
De volgende 2 dinsdagen vallen op kerstavond en oudejaarsavond, geen idee of er dan genoeg mensen mee willen doen... @:voxs
Zo, dawast
Oké dat is 1quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik teken vast in op die avonden.
ohhh goed om te horenquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:57 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Yep ik begin weer op te knappen. Lekker gegeten net. Morgen denk ik dat het wel weer over is.
Fijn om te lezen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:57 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Yep ik begin weer op te knappen. Lekker gegeten net. Morgen denk ik dat het wel weer over is.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
ohhh goed om te horen(effe klef doen zonder XTC )
Ik doe zonder xtc gewoon klef terugquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Met ben je nog kleffer?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat heb ik met paddo`s.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als ik XTC zou nemen, zit ik de halve dag te janken.
Betelgeuse gaat de komende 100.000 jaar ook een keer supernova, maar dit zijn "normale" variaties in helderheid.quote:
In de badkuipquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
dat zeggen ze...ik heb geen idee maar ik geloof L2B en Voxs op hun woordquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kiek dan, dat práchtige wolkendek.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik heb het beide nog nooit geprobeerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |