Ja heel handigquote:Op woensdag 18 december 2019 22:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
youtube is geweldig, al die mensen die instructables posten
Oh dan moeten we meer roddelenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Grappig, dit topic heeft meer reacties dan views, meestal is het andersom.
Langzaam maar zeker gaan ze allemaal 010 lullenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan plakte je er toch maar mooi een t achterant
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dan moeten we meer roddelen
Dus mensen posten wel, maar lezen niet?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Grappig, dit topic heeft meer reacties dan views, meestal is het andersom.
En zo hoort het ook.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker gaan ze allemaal 010 lullen
Goffer!quote:Op woensdag 18 december 2019 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Dus mensen posten wel, maar lezen niet?
Het is een kwestie van geduld...quote:Op woensdag 18 december 2019 22:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pleur op, rodelen is veel leuker.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Rotterdam.quote:
Of een expliciete belediging als tt ook wel denk ikquote:Op woensdag 18 december 2019 22:11 schreef Prisha het volgende:
Of een suggestievere TT...dat werkt ook altijd wel
Heb jij nog een sappige......roddel?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dit klinkt bijkans ..sappig.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij nog een sappige......roddel?
Ach, beetje dwang kan toch wel?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:12 schreef Voxs het volgende:
@:prisha we leven echt mee en zouden het tof vinden je te kunnen volgen ( en becommentariëren![]()
)
We hebben in Uto ooit de hele vluchtroute van Joezi gevolgd, en natuurlijk Boondocksaints fokstok avontuurJopie's rotonde actie ook.
Is leuk om over te lezen ook, je voorbereidingen, en we hopen allemaal dat je die top haalt
maar geen dwang...![]()
Een beetje dan. Maar regelde die gps vooral voor Prish en haar achterban.quote:
Niet lullen maar poetsen.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Het is toch iets heel bijzonders en avontuurlijks en dat is spannend. En we kennen Prisha natuurlijk een beetje en dat alles bij elkaar maakt dat ik het graag zou volgen en erover kleppen met mensen die Prish ook kennen.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:12 schreef Voxs het volgende:
@:prisha we leven echt mee en zouden het tof vinden je te kunnen volgen ( en becommentariëren![]()
)
We hebben in Uto ooit de hele vluchtroute van Joezi gevolgd, en natuurlijk Boondocksaints fokstok avontuurJopie's rotonde actie ook.
Is leuk om over te lezen ook, je voorbereidingen, en we hopen allemaal dat je die top haalt
maar geen dwang...![]()
Je hebt een leven misschien.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:13 schreef rowan634 het volgende:
ik heb ivan en billy gemist
twee LEVENDE LEGENDES
wat is er mis met mij
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Dus mensen posten wel, maar lezen niet?
Natuurlijk, als Prisha het niet wil dan niet.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een beetje dan. Maar regelde die gps vooral voor Prish en haar achterban.
Misschien een te hoog niveau voor jou?quote:
Sterkte met afkicken dan.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:14 schreef rowan634 het volgende:
[..]
zonder utopia geen leven![]()
schuimlife 4ever
Zo is hetquote:Op woensdag 18 december 2019 22:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Het is toch iets heel bijzonders en avontuurlijks en dat is spannend. En we kennen Prisha natuurlijk een beetje en dat alles bij elkaar maakt dat ik het graag zou volgen en erover kleppen met mensen die Prish ook kennen.
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:12 schreef Voxs het volgende:
)
ik verken nooit het fok forum buiten het vertrouwde uto forumquote:Op woensdag 18 december 2019 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Je vergeet je netjes voor te stellen voor het volspemmen van dit topic
Pas maar op voor bijtwondenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:15 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik verken nooit het fok forum buiten het vertrouwde uto forum
best eng hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Pas maar op voor bijtwonden
hoi tonjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM TAFEL
Rowanquote:Op woensdag 18 december 2019 22:13 schreef rowan634 het volgende:
ik heb ivan en billy gemist
twee LEVENDE LEGENDES
wat is er mis met mij
Ik zag dat die nieuwe gps ook foto's kon plaatsen, geen idee of die van broertje dat ook kan. Iig wel tracken op kaart. En dat is heel leuk om te volgenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:15 schreef Prisha het volgende:
[..]die fokstok was wel episch..jammer dat ik die stok niet op de top van de Kili kan planten
Zolang het niet "too much" wordt is het helemaal prima![]()
@:TillyB had al aangegeven eventuele Insta updates te willen plaatsen, superlief ook ondanks de pijnlijke klauwtjes
OK ik geef je het voordeel van de twijfel. Welkom dan maar.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:15 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik verken nooit het fok forum buiten het vertrouwde uto forum
best eng hoor!
Gaaf!quote:Op woensdag 18 december 2019 22:15 schreef Prisha het volgende:
[..]die fokstok was wel episch..jammer dat ik die stok niet op de top van de Kili kan planten
Zolang het niet "too much" wordt is het helemaal prima![]()
@:TillyB had al aangegeven eventuele Insta updates te willen plaatsen, superlief ook ondanks de pijnlijke klauwtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |