Nou dat zou wel tof zijn!quote:Op woensdag 18 december 2019 21:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar mij wel. Dus je mag zo langs bij hemEn wees gerust, mijn broertje is goed volk
Die is goed.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Behalve als ze mat staan
[ afbeelding ]
Dat is lief!quote:Op woensdag 18 december 2019 21:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar mij wel. Dus je mag zo langs bij hemEn wees gerust, mijn broertje is goed volk
Precies, ik heb er een hard hoofd inquote:Op woensdag 18 december 2019 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Flink peuteren zou ik zeggen, maar als zo'n mes al niet werkt...
Breek je hoofd er dan maar niet over verderquote:Op woensdag 18 december 2019 21:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Precies, ik heb er een hard hoofd in
Een hoofdpijndossierquote:Op woensdag 18 december 2019 21:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Precies, ik heb er een hard hoofd in
Nee, niet nog meer kopzorgenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Breek je hoofd er dan maar niet over verder
Slaap lekker.quote:
En schoenendoos.quote:
Ik ga even zijn nr voor je opzoeken, dan kan je hem appen of bellen.quote:
Dan is die hoofdelijk aansprakelijkquote:Op woensdag 18 december 2019 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat de migraine geen hoofdzaak worden
Heb jij nog altijd die C5?quote:
Ik dacht ik vraag gewoonquote:
Maar je weet zeker dat het ok is? Jeetje ben er even stil vanquote:Op woensdag 18 december 2019 21:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga even zijn nr voor je opzoeken, dan kan je hem appen of bellen.
Dat woord leent zich er ook wel uitermate goed voor.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Dan is die hoofdelijk aansprakelijk
tering wat flauw![]()
Waar gaat het over? Iets heel liefs, maar wat?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Maar je weet zeker dat het ok is? Jeetje ben er even stil van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |