Echte schoonheid zit van binnenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Zie UI![]()
Maar nee, het gaat niet over uiterlijk
Nou mijn ui is ook niet de aantrekkelijkste damequote:
Met zijn allen op banantie!quote:Op woensdag 18 december 2019 21:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
doe mij ook maar eentje dan, ik vind openen ook niks aan
mietjequote:
Getekende muisjes zijn schattigquote:Op woensdag 18 december 2019 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou mijn ui is ook niet de aantrekkelijkste dame
Genoeg openingen zou je zeggenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou als dat het is wat in mijn hoofd zit, dan mag het er van mij wel uit
Inderdaad, daar ben je lekker meequote:Op woensdag 18 december 2019 21:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou als dat het is wat in mijn hoofd zit, dan mag het er van mij wel uit
De jouwe dan? Zo simpel en ik schiet steeds in de lach.quote:
Wat serieus?? maar hij kent mij helemaal nietquote:Op woensdag 18 december 2019 21:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Prisha, je mag hem lenen van mijn broer. Enkel zelf even maand abo betalen. Je kan dan ook zijn tiny house bekijken. Laat maar even weten of je dat wilt.
Om die muis?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De jouwe dan? Zo simpel en ik schiet steeds in de lach.
Ik weet echt niet waar ik het vandaan heb.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De jouwe dan? Zo simpel en ik schiet steeds in de lach.
muismatquote:Op woensdag 18 december 2019 21:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Behalve als ze mat staan
[ afbeelding ]
Maar mij wel. Dus je mag zo langs bij hemquote:Op woensdag 18 december 2019 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat serieus?? maar hij kent mij helemaal niet
Mja, nou ja hij kan er beter om lachen dan om janken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |