Zo gaaf hier. Ik krijg er helemaal een kumbaya gevoel bijquote:Op woensdag 18 december 2019 21:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
En ik blij omdat ik het je kon gevenHij heeft ook een tesla, kan je die ook bekijken
Beetje opletten dan hoorquote:Op woensdag 18 december 2019 21:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Paar keer al, ik heb hem maar 1 keer gezien.
Ik was helemaal vergeten dat jij een rolstoel nodig hebt.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Die oude moest je echt helemaal uit mekaar halen was je 20 minuten verder, om hem te vervoeren
Ik ben niet altijd aanwezig.quote:
ha oh ja dat vertelde je een keer. Als hij die wilt showen is dat altijd goedquote:Op woensdag 18 december 2019 21:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
En ik blij omdat ik het je kon gevenHij heeft ook een tesla, kan je die ook bekijken
Hier tegenover zit een boogschietvereniging voor lichamelijk beperkten en de voorzitter komt hier ook altijd met auto en rolstoel. Volgens mij pakt hij hem ook zo van de voorstoel. Handigquote:Op woensdag 18 december 2019 21:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja de wielen pak je er ook zo af en dan kan die op een autostoel gewoon al
k heb nog geen antwoordquote:Op woensdag 18 december 2019 21:59 schreef Deisyy het volgende:
En een Kilimanjaro topic zou wel helemaal te gek zijn!
Ik ook vaakquote:Op woensdag 18 december 2019 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was helemaal vergeten dat jij een rolstoel nodig hebt.
Deze sc wel vaker hèquote:Op woensdag 18 december 2019 22:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Zo gaaf hier. Ik krijg er helemaal een kumbaya gevoel bij
Prisha is dansjes door de kamer aan het makenquote:
uhoh, snel iets vileins er in gooien menson, het is hier geen libelle forumquote:Op woensdag 18 december 2019 22:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Zo gaaf hier. Ik krijg er helemaal een kumbaya gevoel bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
uhoh, snel iets vileins er in gooien menson, het is hier geen libelle forumVlikker op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik heb het ook van iemand die het zo doet, en youtubequote:Op woensdag 18 december 2019 22:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hier tegenover zit een boogschietvereniging voor lichamelijk beperkten en de voorzitter komt hier ook altijd met auto en rolstoel. Volgens mij pakt hij hem ook zo van de voorstoel. Handig![]()
Dan ben je ook niet zo beperkt in je bewegingsvrijheid.
[..]
uhoh, snel iets vileins er in gooien menson, het is hier geen libelle forumKrijg allemaal de pleuris.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Jou naam is vanaf nu: Tochtige Zeester.
https://www.youtube.com/watch?v=lQ6jZgMaZk4
FB / [Fok Wiki FAQ] Oldbies
Geloof dat ze net gekoppeld is aan de broer van Voxsquote:Op woensdag 18 december 2019 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prisha is dansjes door de kamer aan het maken
[..]
uhoh, snel iets vileins er in gooien menson, het is hier geen libelle forumZie TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Heeft ie ook niet, die laaielichter loopt minimaal 17 km op een dag. En nog hard ook.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was helemaal vergeten dat jij een rolstoel nodig hebt.
We zien wel tegen die tijd misschien is het too muchquote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heeft ie ook niet, die laaielichter loopt minimaal 17 km op een dag. En nog hard ook.
Voor jou, om bij te houden bedoel je?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
We zien wel tegen die tijd misschien is het too much
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |