Is het ook, maar het brengt ook wat leuks weer: Gemeente staat nu veel opener voor wat creatieve initiatieven. Zo zijn vele gevels hier voorzien van toffe graffiti en heeft een uitbater van alternatieve club hier midden in de stad een stadstuin/beach gemaakt. In de zomer kan je daar chillen, bbqen, spelletjes spelen, soms film kijken ( echt een leuke plek). Tevens is er bij het station een skatepark gebouwd waar de jeugd hele dagen en avonden rond skateboarden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja is toch treurig. Binnenstad hier is ook nog levendig gelukkig.
Mooi winkelgebied?quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:49 schreef oma-Nijn het volgende:
Boogaard is wel zonde. Vroeger gingen we nog wel eens en dan bij Harveys wat drinken.
Leids is voor ons wel veel makkelijker/dichterbij aanrijden en het gratis parkeren trekt ook enorm aan natuurlijk.
Ja dat is weer de andere kant ja. Hier worden veel kantoorpanden of winkels e.d. omgebouwd tot woningen/woonflats.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is het ook, maar het brengt ook wat leuks weer: Gemeente staat nu veel opener voor wat creatieve initiatieven. Zo zijn vele gevels hier voorzien van toffe graffiti en heeft een uitbater van alternatieve club hier midden in de stad een stadstuin/beach gemaakt. In de zomer kan je daar chillen, bbqen, spelletjes spelen, soms film kijken ( echt een leuke plek). Tevens is er bij het station een skatepark gebouwd waar de jeugd hele dagen en avonden rond skateboarden.
Persoonlijk vind ik dat leuker dan standaard blokker, voordeelshop, kruidvat etc etc.
Dat is hier ook het plan. Kan ook niet anders, veranderende wereld.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat is weer de andere kant ja. Hier worden veel kantoorpanden of winkels e.d. omgebouwd tot woningen/woonflats.
quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is hier ook het plan. Kan ook niet anders, veranderende wereld.
Nu nog een bouwput maar idd mooiquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dit gaat het worden. Ook met een megabioscoop. Het wordt echt mooi.
[ afbeelding ]
Moet ik mij dan zo'n groot winkelcentrum voorstellen met alle coole shops bij elkaar? Rituals, Mac, etc?quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]en winkelcentrum Leidschenveen ook.
ah ik vroeg mij net af! Ja, dat ziet er wel goed uit. Ergens wel blij dat we dat niet hebben, te shopgevaarlijkquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er komen zoveel winkels.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
ah ik vroeg mij net af! Ja, dat ziet er wel goed uit. Ergens wel blij dat we dat niet hebben, te shopgevaarlijk
Ook mooiquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wow, dat is wel een compleet aanbodquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er komen zoveel winkels.
https://leidsenhagevernieuwt.nl/winkelcentrum/winkels/
quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er komen zoveel winkels.
Ik herken het nog maar nauwelijks terwijl ik daar vroeger veel kwam.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook mooi
Dat gebied rond Utrecht centraal is ook wel mooi aan het worden
Ja, gelukkig hou ik niet zo van winkelen, dat scheelt. Alleen met Kerst..quote:
Goed weer voor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:09 schreef pullup het volgende:
Oeh dat is wat voor morgen![]()
https://www.bysam.nl/kaas(...)m-westerpark-pop-up/
Das wel heel veelquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er komen zoveel winkels.
Zie nu het menu en daar kan ik wel een week lang heenquote:
Snap ikquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Zie nu het menu en daar kan ik wel een week lang heen
Hahaquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, gelukkig hou ik niet zo van winkelen, dat scheelt. Alleen met Kerst..
en zodra ik weet of we een kleindochter of kleinzoon krijgen, ben ik bang![]()
Kaasfonduequote:Op dinsdag 17 december 2019 12:09 schreef pullup het volgende:
Oeh dat is wat voor morgen![]()
https://www.bysam.nl/kaas(...)m-westerpark-pop-up/
Ik heb een mok van Drakin gekocht.quote:
Haha een afwasborstelquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:26 schreef FreshFruit het volgende:
En ik schijn een heel mooi cadeau te krijgen van
@:Soulraven
Yup.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:26 schreef FreshFruit het volgende:
Jij bent niet lief.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:26 schreef FreshFruit het volgende:
quote:
Eet zequote:
Die lat ligt wel hoog nuquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:26 schreef FreshFruit het volgende:
We zijn al klaar...waren lekkere broodjes welquote:
Proost en veel plezier.quote:
Vroeg begonnen danquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
We zijn al klaar...waren lekkere broodjes wel
Een telefoon?quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:26 schreef FreshFruit het volgende:
Succes alvast.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
sushi is gelukt.
Nu uitbollen.
Morgen 2 ziekenhuisafspraken.
1 in KLINA Brasschaat en 1 in St Jozef Malle.
Vandaar die burpquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
We zijn al klaar...waren lekkere broodjes wel
Dank je. Hopelijk groeit mijn schildklier niet meer, last van.quote:
Kun je hem niet laten verwijderen?quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dank je. Hopelijk groeit mijn schildklier niet meer, last van.
Je kunt prima zonder schildklierquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb last van mijn benen ik ga niet naar Dr Mootz
Enkel in geval van kanker dacht ik.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Kun je hem niet laten verwijderen?
Oei. Medicijnen en ik, geen geweldige combinatie.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee bij hardnekkige problemen doen ze het ook wel eens, ik ken iemand die heeft hem ook niet meer, moet je wel aan de meds forever geloof ik
Welnee, ik ken meerdere mensen waarbij de schildklier is verwijderd omdat ze er last van hadden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Enkel in geval van kanker dacht ik.
Bloedonderzoek is recht naar het ziekenhuis gestuurd. Daar zien ze alles in.
Mooie naam, Frans.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik logde gisteren in op de Sky Radio website, mijn naam daar ook Jaap Mootz nu
quote:
Ik las sigarenquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik loop op schema![]()
Even snel garen halen en naar werk.
Toch wel een aardige?quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
Geniaal,we krijgen een kerstkaart zonder afzender.
Dan is het of van een heimelijke bewonderaar of van een bejaarde.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
Een stille liefdequote:Op dinsdag 17 december 2019 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
Wat nou als je niet op FOK zit en toch een stille liefde hebt, dan kan je niet dmmenquote:
je uiquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik loop op schema![]()
Even snel garen halen en naar werk.
Ow ja er is leven naast FOK!quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat nou als je niet op FOK zit en toch een stille liefde hebt, dan kan je niet dmmen
quote:
Dat valt best mee.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel erg kille en schrale romantiek.
Gedoe weer voor je vader, je bent weer druk aan de mantelzorg.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Niks oog laseren, het was een vooronderzoek en het wordt een staaroperatie. Heeft ie z'n identiteitsbewijs uiteraard laten verlopen, dus weer op pad voor pasfoto's en afspraak gemeentehuis.
Oh en er volgt nóg een onderzoek, jeuj!![]()
Goedemiddag.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Niks oog laseren, het was een vooronderzoek en het wordt een staaroperatie. Heeft ie z'n identiteitsbewijs uiteraard laten verlopen, dus weer op pad voor pasfoto's en afspraak gemeentehuis.
Goedemiddag.
Thanks voor de reminder,ik moet ook nog.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:41 schreef chufi het volgende:
Zo weer ff mn dagelijkse vitaminen binnen gewerkt
Dat wel.quote:
In mijn DM is het niet kil en schraal hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel erg kille en schrale romantiek.
ik vind een smoothie altijd wel te doen ipv al dat fruit los gaan consumerenquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks voor de reminder,ik moet ook nog.
2 stuks zijn voldoende zegt menquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:09 schreef chufi het volgende:
[..]
ik vind een smoothie altijd wel te doen ipv al dat fruit los gaan consumeren
stelt niks voor zo'n staar operatiequote:Op dinsdag 17 december 2019 13:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemiddag.
Ja, dát valt wel mee, maar ik zou eigenlijk eens moeten filmen hoe we hem de auto in en uit moeten persen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]man 3 staar heeft die dwerg van mij ook gehad aan beide ogen, viel alles mee wel
Maar ook romantisch?quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In mijn DM is het niet kil en schraal hoor.
Jij hebt het gelukkig achter de rug ja. Daar heb je akelig lang op moeten wachten, maar toch nog een stukkie zomer mee kunnen pakken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:10 schreef chufi het volgende:
[..]
stelt niks voor zo'n staar operatie
meestal wat yoghurt, sinaasappelsap, een kiwi, banaan en wat bosvruchten .. nu had ik er ook nog een tomaatje door ..quote:
Beterquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:12 schreef chufi het volgende:
[..]
meestal wat yoghurt, sinaasappelsap, een kiwi, banaan en wat bosvruchten .. nu had ik er ook nog een tomaatje door ..
je zou haast zeggen of het dan nog wel de moeite waard is ....quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dát valt wel mee, maar ik zou eigenlijk eens moeten filmen hoe we hem de auto in en uit moeten persen.Hij is gewoon op.
En klagen joh. Helemaal kapot, klotestoelen, 2,5 uur i.p.v. een uur, hij ging maar door. Dus ik zeg, ja man, die afspraak maak je zelf, je hóeft het niet te doen. Zegt ie, ja, wat moet ik verdomme dan, ik zie geen ene sodemieter!![]()
Dus zei ik weer, nou, om te beginnen misschien iets minder klagen.
Er werd inderdaad een ander bij geroepen of dit nog wel zinnig was. Die zei dat ze het maar moesten doen, want wel wat betere kleuren en helderder zicht. Grensgeval. Hij kan nog prima lezen en tv kijken met zijn brillen, maar wat hij wil hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:13 schreef chufi het volgende:
[..]
je zou haast zeggen of het dan nog wel de moeite waard is ....
Ja die van mij wilt eigenlijk een gehoorapparaat nieuwe bril (die ze nooit draagt) en een nieuw gebit hoor ik al 2 jaar nuquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dát valt wel mee, maar ik zou eigenlijk eens moeten filmen hoe we hem de auto in en uit moeten persen.Hij is gewoon op.
En klagen joh. Helemaal kapot, klotestoelen, 2,5 uur i.p.v. een uur, hij ging maar door. Dus ik zeg, ja man, die afspraak maak je zelf, je hóeft het niet te doen. Zegt ie, ja, wat moet ik verdomme dan, ik zie geen ene sodemieter!![]()
Dus zei ik weer, nou, om te beginnen misschien iets minder klagen.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wie is die creepy man op je UI?
Jij zit in exact hetzelfde schuitje.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die van mij wilt eigenlijk een gehoorapparaat nieuwe bril (die ze nooit draagt) en een nieuw gebit hoor ik al 2 jaar nu
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Met mijn geluk ben je het zelf waarschijnlijk
Ja is ook ik doe maandagmiddag alle openstaande verzoeken en tripjes altijd, vrijdags doe ik boodschappenquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij zit in exact hetzelfde schuitje.Dat heen en weer geklep, je krijgt er een puntkop van. Als het nou nog hielp allemaal, maar het is uitstel van executie. Maar ja, je kan lastig weigeren.
ja echt een groot verschil in mijn geval iigquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er werd inderdaad een ander bij geroepen of dit nog wel zinnig was. Die zei dat ze het maar moesten doen, want wel wat betere kleuren en helderder zicht. Grensgeval. Hij kan nog prima lezen en tv kijken met zijn brillen, maar wat hij wil hoor.
Dat komt aardig overheen met de situatie hier ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja is ook ik doe maandagmiddag alle openstaande verzoeken en tripjes altijd, vrijdags doe ik boodschappenen tussendoor kleine dingetjes
Gelukkig wel! Jij bent een heel stuk jonger en dat scheelt veel in het herstel ook.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:20 schreef chufi het volgende:
[..]
ja echt een groot verschil in mijn geval iig
Ja leuk ook toch? je moet gewoon af en toe tot 10 tellen of hogerquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat komt aardig overheen met de situatie hier ja.Ik heb er lekker 2.
ik denk dat het met de ogen wel redelijk snel hersteld hoor.. alleen rustig aan doen en ff uitkijken met douchen en er niet in wrijvenquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gelukkig wel! Jij bent een heel stuk jonger en dat scheelt veel in het herstel ook.
Ik las likken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo kerstkaart geplaatst op alle media, nu ga ik zitten liken de hele dag
quote:
Cruise lady.quote:
ff uitproberen brbquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zou technisch wel kunnen met een touchscreen
Een stad met Moorse invloeden zie ik, mooi!quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:28 schreef espri het volgende:
[..]
Jazeker, net wandeling door Cadiz gemaakt.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moeders had kerstzegels nodig, dus vanmorgen even naar de lokale supermarkt hier gegaan.
Goedemorgen!![]()
Moi![]()
Graag een velletje kerstzegels.![]()
Alles uitverkocht.![]()
Ehm, een pakje van Nelle Export.
Is er morgen weer.![]()
Oké, tot ziens maar weer.![]()
Ja moi.
Hoger.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja leuk ook toch? je moet gewoon af en toe tot 10 tellen of hoger
Een goedquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moeders had kerstzegels nodig, dus vanmorgen even naar de lokale supermarkt hier gegaan.
Goedemorgen!![]()
Moi![]()
Alles uitverkocht.![]()
Is er morgen weer.![]()
Ja moi.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen!![]()
Moi![]()
Alles uitverkocht.![]()
Is er morgen weer.![]()
Ja moi.
Ja de mijne is 80 wel met hartfalen en van alles, maar ik denk niet dat je zelf denkt hm heeft dat wel nut nogquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:31 schreef Voxs het volgende:
Je weet ook niet hoelang die oudjes nog levne. Als hij er beter kwaliteit leven door krijgt..
Al heb ik ook heel vaak het idee dat ze ook vaak maar doen wat dokter zegt. Want die zal het wel het beste weten.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zou technisch wel kunnen met een touchscreen
quote:
Krijg je een velletje zegels met één eraf, omdat ze ze moesten opsturen....quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Lekker kut dan online zegels bestellen maar dan
Bassiequote:Op dinsdag 17 december 2019 14:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sprietschel!Hoe gaat ie daar!
Wij hebben er hier één (schoonmoeder) met beginnende dementie, dat belooft ook nog watquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja de mijne is 80 wel met hartfalen en van alles, maar ik denk niet dat je zelf denkt hm heeft dat wel nut nog
Nee? Er is met staaroperatie natuurlijk geen narcose. Maar andere dingen wel, dan ga je wel een beetje afvragen of het opweegt tegen risico.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja de mijne is 80 wel met hartfalen en van alles, maar ik denk niet dat je zelf denkt hm heeft dat wel nut nog
Meer een swipegeval dit.quote:
Mijn tante heeft het,ik ben zo trots op mijn neef die alles doet om haar zorg te bieden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Wij hebben er hier één (schoonmoeder) met beginnende dementie, dat belooft ook nog wat
Jij tindert?quote:
ow, dat is heel rot, sterkte ermee!quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Wij hebben er hier één (schoonmoeder) met beginnende dementie, dat belooft ook nog wat
Het is een lijst aan mankementen waar geen einde aan komt. Hij heeft nu echt om de paar weken een kuur. En dat buiten de hartkwaal, kortademigheid, ontstekingen ziekenhuisopnames en overige kwalen om.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:31 schreef Voxs het volgende:
Je weet ook niet hoelang die oudjes nog levne. Als hij er beter kwaliteit leven door krijgt..
Al heb ik ook heel vaak het idee dat ze ook vaak maar doen wat dokter zegt. Want die zal het wel het beste weten.
Nee, het was gewoon net zo hypothetisch als een scherm likken om te liken.quote:
Ja ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon net zo hypothetisch als een scherm likken om te liken.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Krijg je een velletje zegels met één eraf, omdat ze ze moesten opsturen....
Oh jee, dat is zeer zwaar om mee om te gaan ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:34 schreef cafca het volgende:
[..]
oh boy.... je vraagt je ook af of zoveel meds wel goed zijn. Vaak blijkt na grondig nagaan dat sommigen geheel niet bij elkaar kunnen en sommige al weer overbodig zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is een lijst aan mankementen waar geen einde aan komt. Hij heeft nu echt om de paar weken een kuur. En dat buiten de hartkwaal, kortademigheid, ontstekingen ziekenhuisopnames en overige kwalen om.
Alle pillen die hij op een dag moet innemen zijn al een maaltijd op zich.Zelfs de zuster die aan huis komt vroeg laatst al aan hem of het niet beter was dat hij naar een verzorgingshuis gaat. Het is niet te doen, echt niet.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:34 schreef espri het volgende:
[..]
Bassiegaat lekker, bijna tijd voor de eerste cocktail...
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Krijg je een velletje zegels met één eraf, omdat ze ze moesten opsturen....
Ja, erg lastig. En wij wonen er het dichtste bij dus dat legt de druk automatisch het meest bij ons. Maar goed, we proberen nu het traject van zorg een beetje op te starten.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh jee, dat is zeer zwaar om mee om te gaan ja.
Veel cruiseplezierquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:42 schreef espri het volgende:
Sterkte aan iedereen met zieke familieleden![]()
Batterij hier bijna leeg.
Fijne dag allen .
Geniet ervan daar!quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:42 schreef espri het volgende:
Fijne dag allen .
Ja, ze wonen nog samen. En alles draait om hem. Mijn moeder zou die beslissing nooit zelf nemen, maar mijn vader ziet natuurlijk best hoe hard ze voor hem loopt. De hele dag en 's nachts heeft ze het 'rustig' als ze er 'maar' drie x uit hoeven.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh boy.... je vraagt je ook af of zoveel meds wel goed zijn. Vaak blijkt na grondig nagaan dat sommigen geheel niet bij elkaar kunnen en sommige al weer overbodig zijn.
Maar je pa woont nog met ma toch? Dan is zo'n stap zetten ook wel heel moeilijk. De vader van schoonzusje is een paar weken geleden uit huis geplaatst ( ook dementerend) en dat is heel triest. Hij heeft nog heldere momenten en dan begrijpt hij er niets van.
Dobber ze, espri en proost alvast!quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:42 schreef espri het volgende:
Fijne dag allen .
Mooi dat jullie er al mee bezig zijn om het op te starten, want dat duurt ook vaak een eeuwigheid.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, erg lastig. En wij wonen er het dichtste bij dus dat legt de druk automatisch het meest bij ons. Maar goed, we proberen nu het traject van zorg een beetje op te starten.
Dit was precies wat bij schoonzusjes ouders ook aan de hand was. Moeder raakte gewoon uitgeput van gebroken nachten. De beslissing was heel moeilijk en ze voelt zich ook schuldig ( zowel schoonzusje als moeder). Maar vaak is het beter/de beste weg, hoe moeilijk ook.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ze wonen nog samen. En alles draait om hem. Mijn moeder zou die beslissing nooit zelf nemen, maar mijn vader ziet natuurlijk best hoe hard ze voor hem loopt. De hele dag en 's nachts heeft ze het 'rustig' als ze er 'maar' drie x uit hoeven.
Sja.. Er is geen grens, dat komt pas als 1 v.d 2 letterlijk neerploft.
Mijn moeder en haar vriend hebben het er ook over gehad. Nav een documentaire.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:49 schreef Voxs het volgende:
oke, leukere dingen..hmm
een mandarijntje eerst maar.
Thx, jij ookquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo, nu weer tijd voor leukere zaken. Was ophangen en zo.
Wat goed dat ze daar al over hebben gesproken. Het lijkt mij vooral moeilijk het punt te bepalen wanneer het niet meer kan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn moeder en haar vriend hebben het er ook over gehad. Nav een documentaire.
Ze kwamen meteen tot de conclusie, gewoon niet doen, niet jarenlang thuis verzorgen.
Ja, klote situaties, waar niets aan te veranderen valt,, zolang hij zelf niet wil. En dat schuldgevoel nekt ze inderdaad ook nog eens een keer.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dit was precies wat bij schoonzusjes ouders ook aan de hand was. Moeder raakte gewoon uitgeput van gebroken nachten. De beslissing was heel moeilijk en ze voelt zich ook schuldig ( zowel schoonzusje als moeder). Maar vaak is het beter/de beste weg, hoe moeilijk ook.
Tot 18 januari geen acties.quote:
Mijn moeder was ineens weg,en bij mijn vader was het een kwestie van een paar dagen.Dat ging vrij rap.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat goed dat ze daar al over hebben gesproken. Het lijkt mij vooral moeilijk het punt te bepalen wanneer het niet meer kan.
En het is sowieso lastig, het is je geliefde, daar wil je voor zorgen ook weer. Wanneer is die 'zekere hoogte' er dan?
tskjes wij zijn nog jong.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, klote situaties, waar niets aan te veranderen valt,, zolang hij zelf niet wil. En dat schuldgevoel nekt ze inderdaad ook nog eens een keer.
Daarna zijn wij aan de beurt.![]()
Dat is het beste ja. Na herseninfarct/bloeding is het zeer zwaar om te moeten verzorgen. En zo zijn er natuurlijk nog vele andere ziektebeelden. Maar ja, wat moet je als je al zo lang bij elkaar bent. Ik zou het ook niet kunnen en tot het uiterste blijven gaan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn moeder en haar vriend hebben het er ook over gehad. Nav een documentaire.
Ze kwamen meteen tot de conclusie, gewoon niet doen, niet jarenlang thuis verzorgen.
Ik ga zo het nieuws lezenquote:
Ja dat hoor je wel meer, bijzonder wel.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn moeder was ineens weg,en bij mijn vader was het een kwestie van een paar dagen.Dat ging vrij rap.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Droog jij een beetje leuk op? [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik hoop hetHeb jij de baard al in de keel?
Ook binnen een jaar,de uitvaartdame zei;jullie hebben het draaiboek dat gaat wel lukken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga zo het nieuws lezen
[..]
Ja dat hoor je wel meer, bijzonder wel.
Jij hebt ook het nodige voor je kiezen gehad ja. Gezeik met die verdeling er nog even fijn achteraan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook binnen een jaar,de uitvaartdame zei;jullie hebben het draaiboek dat gaat wel lukken.
oh misschien ben je dan toch veel ouder dan ik dachtquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nee joh, gekkie! Ben net een maand vant potje af.
huh? Ze kwam niet meer langs om het te bespreken?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook binnen een jaar,de uitvaartdame zei;jullie hebben het draaiboek dat gaat wel lukken.
Ik zal je... stel da.... nou moet je eens goe.... wacht maar jongùh!quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh misschien ben je dan toch veel ouder dan ik dacht
57 jaar.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Als iedereen nou even zijn leeftijd post
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik zal je... stel da.... nou moet je eens goe.... wacht maar jongùh!
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:05 schreef cafca het volgende:
Maar goed, tijd voor leukere dingen, ik ga maar weer eens aan het werk....
Echt wel.quote:
sach , je post met verkeerde account!quote:
oh kutquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
sach , je post met verkeerde account!
Dat wel,maar dit waren haar woorden.Echt Voxs,ik kon haar wel iets aandoen.Toen mijn broertje haar belde om te zeggen dat heit niet meer leefde was haar antwoord;Dus nu heb je geen ouders meer.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
huh? Ze kwam niet meer langs om het te bespreken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op je muil.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Als iedereen nou even zijn leeftijd post
bah dat klinkt wel heel bot en emotieloos. Je verwacht toch meer de overstromende compassie bij die mensen. Snap dat je dat daar bozig om werd.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat wel,maar dit waren haar woorden.Echt Voxs,ik kon haar wel iets aandoen.Toen mijn broertje haar belde om te zeggen dat heit niet meer leefde was haar antwoord;Dus nu heb je geen ouders meer.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Allemaal bejaarden hier
Nou, hup, rollator aan de kant en leuk meeposten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Marokko ligt westelijker dan Nederlandquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ik zou dat Marokko ook best eens willen zien Marrakesh of zo ik hou wel van dat Oosterse
*in hoekje gaat huilenquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mens, ik dacht dat je tegen de 60 liep.![]()
*onder tafel kruipt*
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat wel,maar dit waren haar woorden.Echt Voxs,ik kon haar wel iets aandoen.Toen mijn broertje haar belde om te zeggen dat heit niet meer leefde was haar antwoord;Dus nu heb je geen ouders meer.
quote:
Toch oosterse invloeden draakquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Marokko ligt westelijker dan Nederland
* Mrsloveable zet rollator in de gangquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, hup, rollator aan de kant en leuk meeposten.
Ik heb niets aan de dame gehad,en dat wist ze ook wel.Maar het is een familieding .quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
bah dat klinkt wel heel bot en emotieloos. Je verwacht toch meer de overstromende compassie bij die mensen. Snap dat je dat daar bozig om werd.
Draken zijn meer de andere kant op...quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Toch oosterse invloeden draak
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable zet rollator in de gang
Jeugd wordt steeds brutaler fietsen met 4 man dik naast elkaar.. ben mooi niet aan de kant gegaan..
Zanddraak is ditquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Draken zijn meer de andere kant op...
Ik ook, Marrakesh zou ik graag willen zien, en ook andere delen van Marokko.
Op dit moment inderdaad.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Denk dat ik de oudste ben hier.
Het is ook wel een beetje gek om een uitvaartmens uit te nodigen voor je uitvaart toch?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb niets aan de dame gehad,en dat wist ze ook wel.Maar het is een familieding .
Bij mijn uitvaart hoeft ze niet te komen.
Ga je 'm ook weer stroomlijnen en zo?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Even naar de Kruid en JumboFred is geweest en de nieuwe wheels zijn perfect
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Denk dat ik de oudste ben hier.
ja en jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
en: heb jij Scrutinizer gedaan? Heb je soms een kelder?
Nee deze is vrij snel al, en gekleurde wieltjes kost 800 euroquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga je 'm ook weer stroomlijnen en zo?
Oke mensen we hebben antwoord! Schriftjes bijwerken svpquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij zei plak er straks ook even een Medizorg sticker op voor reclame voor ons, ik zei natuurlijk heb je er ook 1 voor op de auto, ja hoor zei die
KOEKKOEK
quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij zei plak er straks ook even een Medizorg sticker op voor reclame voor ons, ik zei natuurlijk heb je er ook 1 voor op de auto, ja hoor zei die
KOEKKOEK
Ik trek die reclamezooi op kentekenplaten al niet. Betaal je je scheel om reclame voor ze te rijden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt een tyfushekel aan stickers
STICKER IN JE HOLquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt een tyfushekel aan stickers
De laatste dagen ook 's middags ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:20 schreef chufi het volgende:
Dacht dat pijltjes alleen 's avonds waren door de week
Meer een straal van een km.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:21 schreef Ghostbuster het volgende:
1m abstand houden is bij mij sowieso wel handig altijd
@Fred van Leer.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik hoop niet dat die op Fok zitFred i love you hoor
In geval er een liquidatiepogong door een ex-freundin is?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:21 schreef Ghostbuster het volgende:
1m abstand houden is bij mij sowieso wel handig altijd
Nou ja ... zo erg is het ook weer nietquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De laatste dagen ook 's middags ja.
blijf uit de wijnkelder, je gaat er raar van typenquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In geval er een liquidatiepogong door een ex-freundin is?
Geen idee verder, ik herkende er geen een van.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ja ... zo erg is het ook weer niet
Of hij heeft een geitenleren tas.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In geval er een liquidatiepogong door een ex-freundin is?
Die stinktquote:
Wazzeggie?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:27 schreef sacha het volgende:
[..]
blijf uit de wijnkelder, je gaat er raar van typen
Dank je, het is wel wennen hoor.quote:
Ik geloof er niks van.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat klinkt nog jong. De echte omslag komt op de 50e verjaardag.
Hahaha dank je. Soms voel ik me al wel een oud wijf.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Feli.En nog vele jaren,dat je maar een oud wijf mag worden.smak smak smak,3 natte kussen.
Sterrebeeld.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
cholerieeeeeeeeeeee
choleráááááááááááá
cholerieeeeeeeeeeee
choleráháháháháháhá
Dat mos ff.
Is airco ook goed ipv raam open?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Soms is dat lekker. In de zomer, autorijden, raam open en dan lekker onbekommerd luidkeels blèren.
Kan wel, maar dan geniet er niemand mee.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is airco ook goed ipv raam open?
Mijn zangkunsten zijn ook niet om over naar huis te schrijvenquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan geniet er niemand mee.
Hoezo 'ook niet'.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn zangkunsten zijn ook niet om over naar huis te schrijven
gelukkig wel!quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zit je dichter tegen de 40 dan tegen de 50.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |