quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij zei plak er straks ook even een Medizorg sticker op voor reclame voor ons, ik zei natuurlijk heb je er ook 1 voor op de auto, ja hoor zei die
KOEKKOEK
Ik trek die reclamezooi op kentekenplaten al niet. Betaal je je scheel om reclame voor ze te rijden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt een tyfushekel aan stickers
STICKER IN JE HOLquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt een tyfushekel aan stickers
De laatste dagen ook 's middags ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:20 schreef chufi het volgende:
Dacht dat pijltjes alleen 's avonds waren door de week
Meer een straal van een km.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:21 schreef Ghostbuster het volgende:
1m abstand houden is bij mij sowieso wel handig altijd
@Fred van Leer.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik hoop niet dat die op Fok zitFred i love you hoor
In geval er een liquidatiepogong door een ex-freundin is?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:21 schreef Ghostbuster het volgende:
1m abstand houden is bij mij sowieso wel handig altijd
Nou ja ... zo erg is het ook weer nietquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De laatste dagen ook 's middags ja.
blijf uit de wijnkelder, je gaat er raar van typenquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In geval er een liquidatiepogong door een ex-freundin is?
Geen idee verder, ik herkende er geen een van.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ja ... zo erg is het ook weer niet
Of hij heeft een geitenleren tas.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In geval er een liquidatiepogong door een ex-freundin is?
Die stinktquote:
Wazzeggie?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:27 schreef sacha het volgende:
[..]
blijf uit de wijnkelder, je gaat er raar van typen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |