quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable zet rollator in de gang
Jeugd wordt steeds brutaler fietsen met 4 man dik naast elkaar.. ben mooi niet aan de kant gegaan..
Zanddraak is ditquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Draken zijn meer de andere kant op...
Ik ook, Marrakesh zou ik graag willen zien, en ook andere delen van Marokko.
Op dit moment inderdaad.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Denk dat ik de oudste ben hier.
Het is ook wel een beetje gek om een uitvaartmens uit te nodigen voor je uitvaart toch?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb niets aan de dame gehad,en dat wist ze ook wel.Maar het is een familieding .
Bij mijn uitvaart hoeft ze niet te komen.
Ga je 'm ook weer stroomlijnen en zo?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Even naar de Kruid en JumboFred is geweest en de nieuwe wheels zijn perfect
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Denk dat ik de oudste ben hier.
ja en jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
en: heb jij Scrutinizer gedaan? Heb je soms een kelder?
Nee deze is vrij snel al, en gekleurde wieltjes kost 800 euroquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga je 'm ook weer stroomlijnen en zo?
Oke mensen we hebben antwoord! Schriftjes bijwerken svpquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij zei plak er straks ook even een Medizorg sticker op voor reclame voor ons, ik zei natuurlijk heb je er ook 1 voor op de auto, ja hoor zei die
KOEKKOEK
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |