tskjes wij zijn nog jong.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, klote situaties, waar niets aan te veranderen valt,, zolang hij zelf niet wil. En dat schuldgevoel nekt ze inderdaad ook nog eens een keer.
Daarna zijn wij aan de beurt.![]()
Dat is het beste ja. Na herseninfarct/bloeding is het zeer zwaar om te moeten verzorgen. En zo zijn er natuurlijk nog vele andere ziektebeelden. Maar ja, wat moet je als je al zo lang bij elkaar bent. Ik zou het ook niet kunnen en tot het uiterste blijven gaan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn moeder en haar vriend hebben het er ook over gehad. Nav een documentaire.
Ze kwamen meteen tot de conclusie, gewoon niet doen, niet jarenlang thuis verzorgen.
Ik ga zo het nieuws lezenquote:
Ja dat hoor je wel meer, bijzonder wel.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn moeder was ineens weg,en bij mijn vader was het een kwestie van een paar dagen.Dat ging vrij rap.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Droog jij een beetje leuk op? [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik hoop hetHeb jij de baard al in de keel?
Ook binnen een jaar,de uitvaartdame zei;jullie hebben het draaiboek dat gaat wel lukken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga zo het nieuws lezen
[..]
Ja dat hoor je wel meer, bijzonder wel.
Jij hebt ook het nodige voor je kiezen gehad ja. Gezeik met die verdeling er nog even fijn achteraan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook binnen een jaar,de uitvaartdame zei;jullie hebben het draaiboek dat gaat wel lukken.
oh misschien ben je dan toch veel ouder dan ik dachtquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nee joh, gekkie! Ben net een maand vant potje af.
huh? Ze kwam niet meer langs om het te bespreken?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook binnen een jaar,de uitvaartdame zei;jullie hebben het draaiboek dat gaat wel lukken.
Ik zal je... stel da.... nou moet je eens goe.... wacht maar jongùh!quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh misschien ben je dan toch veel ouder dan ik dacht
57 jaar.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Als iedereen nou even zijn leeftijd post
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik zal je... stel da.... nou moet je eens goe.... wacht maar jongùh!
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:05 schreef cafca het volgende:
Maar goed, tijd voor leukere dingen, ik ga maar weer eens aan het werk....
Echt wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |