Ja ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon net zo hypothetisch als een scherm likken om te liken.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Krijg je een velletje zegels met één eraf, omdat ze ze moesten opsturen....
Oh jee, dat is zeer zwaar om mee om te gaan ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Wij hebben er hier één (schoonmoeder) met beginnende dementie, dat belooft ook nog wat
oh boy.... je vraagt je ook af of zoveel meds wel goed zijn. Vaak blijkt na grondig nagaan dat sommigen geheel niet bij elkaar kunnen en sommige al weer overbodig zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is een lijst aan mankementen waar geen einde aan komt. Hij heeft nu echt om de paar weken een kuur. En dat buiten de hartkwaal, kortademigheid, ontstekingen ziekenhuisopnames en overige kwalen om.
Alle pillen die hij op een dag moet innemen zijn al een maaltijd op zich.Zelfs de zuster die aan huis komt vroeg laatst al aan hem of het niet beter was dat hij naar een verzorgingshuis gaat. Het is niet te doen, echt niet.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:34 schreef espri het volgende:
[..]
Bassiegaat lekker, bijna tijd voor de eerste cocktail...
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Krijg je een velletje zegels met één eraf, omdat ze ze moesten opsturen....
Ja, erg lastig. En wij wonen er het dichtste bij dus dat legt de druk automatisch het meest bij ons. Maar goed, we proberen nu het traject van zorg een beetje op te starten.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh jee, dat is zeer zwaar om mee om te gaan ja.
Veel cruiseplezierquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:42 schreef espri het volgende:
Sterkte aan iedereen met zieke familieleden![]()
Batterij hier bijna leeg.
Fijne dag allen .
Geniet ervan daar!quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:42 schreef espri het volgende:
Fijne dag allen .
Ja, ze wonen nog samen. En alles draait om hem. Mijn moeder zou die beslissing nooit zelf nemen, maar mijn vader ziet natuurlijk best hoe hard ze voor hem loopt. De hele dag en 's nachts heeft ze het 'rustig' als ze er 'maar' drie x uit hoeven.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh boy.... je vraagt je ook af of zoveel meds wel goed zijn. Vaak blijkt na grondig nagaan dat sommigen geheel niet bij elkaar kunnen en sommige al weer overbodig zijn.
Maar je pa woont nog met ma toch? Dan is zo'n stap zetten ook wel heel moeilijk. De vader van schoonzusje is een paar weken geleden uit huis geplaatst ( ook dementerend) en dat is heel triest. Hij heeft nog heldere momenten en dan begrijpt hij er niets van.
Dobber ze, espri en proost alvast!quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:42 schreef espri het volgende:
Fijne dag allen .
Mooi dat jullie er al mee bezig zijn om het op te starten, want dat duurt ook vaak een eeuwigheid.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, erg lastig. En wij wonen er het dichtste bij dus dat legt de druk automatisch het meest bij ons. Maar goed, we proberen nu het traject van zorg een beetje op te starten.
Dit was precies wat bij schoonzusjes ouders ook aan de hand was. Moeder raakte gewoon uitgeput van gebroken nachten. De beslissing was heel moeilijk en ze voelt zich ook schuldig ( zowel schoonzusje als moeder). Maar vaak is het beter/de beste weg, hoe moeilijk ook.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ze wonen nog samen. En alles draait om hem. Mijn moeder zou die beslissing nooit zelf nemen, maar mijn vader ziet natuurlijk best hoe hard ze voor hem loopt. De hele dag en 's nachts heeft ze het 'rustig' als ze er 'maar' drie x uit hoeven.
Sja.. Er is geen grens, dat komt pas als 1 v.d 2 letterlijk neerploft.
Mijn moeder en haar vriend hebben het er ook over gehad. Nav een documentaire.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:49 schreef Voxs het volgende:
oke, leukere dingen..hmm
een mandarijntje eerst maar.
Thx, jij ookquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo, nu weer tijd voor leukere zaken. Was ophangen en zo.
Wat goed dat ze daar al over hebben gesproken. Het lijkt mij vooral moeilijk het punt te bepalen wanneer het niet meer kan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn moeder en haar vriend hebben het er ook over gehad. Nav een documentaire.
Ze kwamen meteen tot de conclusie, gewoon niet doen, niet jarenlang thuis verzorgen.
Ja, klote situaties, waar niets aan te veranderen valt,, zolang hij zelf niet wil. En dat schuldgevoel nekt ze inderdaad ook nog eens een keer.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dit was precies wat bij schoonzusjes ouders ook aan de hand was. Moeder raakte gewoon uitgeput van gebroken nachten. De beslissing was heel moeilijk en ze voelt zich ook schuldig ( zowel schoonzusje als moeder). Maar vaak is het beter/de beste weg, hoe moeilijk ook.
Tot 18 januari geen acties.quote:
Mijn moeder was ineens weg,en bij mijn vader was het een kwestie van een paar dagen.Dat ging vrij rap.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat goed dat ze daar al over hebben gesproken. Het lijkt mij vooral moeilijk het punt te bepalen wanneer het niet meer kan.
En het is sowieso lastig, het is je geliefde, daar wil je voor zorgen ook weer. Wanneer is die 'zekere hoogte' er dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |