quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moeders had kerstzegels nodig, dus vanmorgen even naar de lokale supermarkt hier gegaan.
Goedemorgen!![]()
Moi![]()
Graag een velletje kerstzegels.![]()
Alles uitverkocht.![]()
Ehm, een pakje van Nelle Export.
Is er morgen weer.![]()
Oké, tot ziens maar weer.![]()
Ja moi.
Hoger.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja leuk ook toch? je moet gewoon af en toe tot 10 tellen of hoger
Een goedquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moeders had kerstzegels nodig, dus vanmorgen even naar de lokale supermarkt hier gegaan.
Goedemorgen!![]()
Moi![]()
Alles uitverkocht.![]()
Is er morgen weer.![]()
Ja moi.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen!![]()
Moi![]()
Alles uitverkocht.![]()
Is er morgen weer.![]()
Ja moi.
Ja de mijne is 80 wel met hartfalen en van alles, maar ik denk niet dat je zelf denkt hm heeft dat wel nut nogquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:31 schreef Voxs het volgende:
Je weet ook niet hoelang die oudjes nog levne. Als hij er beter kwaliteit leven door krijgt..
Al heb ik ook heel vaak het idee dat ze ook vaak maar doen wat dokter zegt. Want die zal het wel het beste weten.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zou technisch wel kunnen met een touchscreen
quote:
Krijg je een velletje zegels met één eraf, omdat ze ze moesten opsturen....quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Lekker kut dan online zegels bestellen maar dan
Bassiequote:Op dinsdag 17 december 2019 14:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sprietschel!Hoe gaat ie daar!
Wij hebben er hier één (schoonmoeder) met beginnende dementie, dat belooft ook nog watquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja de mijne is 80 wel met hartfalen en van alles, maar ik denk niet dat je zelf denkt hm heeft dat wel nut nog
Nee? Er is met staaroperatie natuurlijk geen narcose. Maar andere dingen wel, dan ga je wel een beetje afvragen of het opweegt tegen risico.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja de mijne is 80 wel met hartfalen en van alles, maar ik denk niet dat je zelf denkt hm heeft dat wel nut nog
Meer een swipegeval dit.quote:
Mijn tante heeft het,ik ben zo trots op mijn neef die alles doet om haar zorg te bieden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Wij hebben er hier één (schoonmoeder) met beginnende dementie, dat belooft ook nog wat
Jij tindert?quote:
ow, dat is heel rot, sterkte ermee!quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Wij hebben er hier één (schoonmoeder) met beginnende dementie, dat belooft ook nog wat
Het is een lijst aan mankementen waar geen einde aan komt. Hij heeft nu echt om de paar weken een kuur. En dat buiten de hartkwaal, kortademigheid, ontstekingen ziekenhuisopnames en overige kwalen om.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:31 schreef Voxs het volgende:
Je weet ook niet hoelang die oudjes nog levne. Als hij er beter kwaliteit leven door krijgt..
Al heb ik ook heel vaak het idee dat ze ook vaak maar doen wat dokter zegt. Want die zal het wel het beste weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |