quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wie is die creepy man op je UI?
Jij zit in exact hetzelfde schuitje.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die van mij wilt eigenlijk een gehoorapparaat nieuwe bril (die ze nooit draagt) en een nieuw gebit hoor ik al 2 jaar nu
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Met mijn geluk ben je het zelf waarschijnlijk
Ja is ook ik doe maandagmiddag alle openstaande verzoeken en tripjes altijd, vrijdags doe ik boodschappenquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij zit in exact hetzelfde schuitje.Dat heen en weer geklep, je krijgt er een puntkop van. Als het nou nog hielp allemaal, maar het is uitstel van executie. Maar ja, je kan lastig weigeren.
ja echt een groot verschil in mijn geval iigquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er werd inderdaad een ander bij geroepen of dit nog wel zinnig was. Die zei dat ze het maar moesten doen, want wel wat betere kleuren en helderder zicht. Grensgeval. Hij kan nog prima lezen en tv kijken met zijn brillen, maar wat hij wil hoor.
Dat komt aardig overheen met de situatie hier ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja is ook ik doe maandagmiddag alle openstaande verzoeken en tripjes altijd, vrijdags doe ik boodschappenen tussendoor kleine dingetjes
Gelukkig wel! Jij bent een heel stuk jonger en dat scheelt veel in het herstel ook.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:20 schreef chufi het volgende:
[..]
ja echt een groot verschil in mijn geval iig
Ja leuk ook toch? je moet gewoon af en toe tot 10 tellen of hogerquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat komt aardig overheen met de situatie hier ja.Ik heb er lekker 2.
ik denk dat het met de ogen wel redelijk snel hersteld hoor.. alleen rustig aan doen en ff uitkijken met douchen en er niet in wrijvenquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gelukkig wel! Jij bent een heel stuk jonger en dat scheelt veel in het herstel ook.
Ik las likken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo kerstkaart geplaatst op alle media, nu ga ik zitten liken de hele dag
quote:
Cruise lady.quote:
ff uitproberen brbquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zou technisch wel kunnen met een touchscreen
Een stad met Moorse invloeden zie ik, mooi!quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:28 schreef espri het volgende:
[..]
Jazeker, net wandeling door Cadiz gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |