Dat valt best mee.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel erg kille en schrale romantiek.
Gedoe weer voor je vader, je bent weer druk aan de mantelzorg.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Niks oog laseren, het was een vooronderzoek en het wordt een staaroperatie. Heeft ie z'n identiteitsbewijs uiteraard laten verlopen, dus weer op pad voor pasfoto's en afspraak gemeentehuis.
Oh en er volgt nóg een onderzoek, jeuj!![]()
Goedemiddag.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Niks oog laseren, het was een vooronderzoek en het wordt een staaroperatie. Heeft ie z'n identiteitsbewijs uiteraard laten verlopen, dus weer op pad voor pasfoto's en afspraak gemeentehuis.
Goedemiddag.
Thanks voor de reminder,ik moet ook nog.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:41 schreef chufi het volgende:
Zo weer ff mn dagelijkse vitaminen binnen gewerkt
Dat wel.quote:
In mijn DM is het niet kil en schraal hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel erg kille en schrale romantiek.
ik vind een smoothie altijd wel te doen ipv al dat fruit los gaan consumerenquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks voor de reminder,ik moet ook nog.
2 stuks zijn voldoende zegt menquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:09 schreef chufi het volgende:
[..]
ik vind een smoothie altijd wel te doen ipv al dat fruit los gaan consumeren
stelt niks voor zo'n staar operatiequote:Op dinsdag 17 december 2019 13:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemiddag.
Ja, dát valt wel mee, maar ik zou eigenlijk eens moeten filmen hoe we hem de auto in en uit moeten persen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]man 3 staar heeft die dwerg van mij ook gehad aan beide ogen, viel alles mee wel
Maar ook romantisch?quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In mijn DM is het niet kil en schraal hoor.
Jij hebt het gelukkig achter de rug ja. Daar heb je akelig lang op moeten wachten, maar toch nog een stukkie zomer mee kunnen pakken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:10 schreef chufi het volgende:
[..]
stelt niks voor zo'n staar operatie
meestal wat yoghurt, sinaasappelsap, een kiwi, banaan en wat bosvruchten .. nu had ik er ook nog een tomaatje door ..quote:
Beterquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:12 schreef chufi het volgende:
[..]
meestal wat yoghurt, sinaasappelsap, een kiwi, banaan en wat bosvruchten .. nu had ik er ook nog een tomaatje door ..
je zou haast zeggen of het dan nog wel de moeite waard is ....quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dát valt wel mee, maar ik zou eigenlijk eens moeten filmen hoe we hem de auto in en uit moeten persen.Hij is gewoon op.
En klagen joh. Helemaal kapot, klotestoelen, 2,5 uur i.p.v. een uur, hij ging maar door. Dus ik zeg, ja man, die afspraak maak je zelf, je hóeft het niet te doen. Zegt ie, ja, wat moet ik verdomme dan, ik zie geen ene sodemieter!![]()
Dus zei ik weer, nou, om te beginnen misschien iets minder klagen.
Er werd inderdaad een ander bij geroepen of dit nog wel zinnig was. Die zei dat ze het maar moesten doen, want wel wat betere kleuren en helderder zicht. Grensgeval. Hij kan nog prima lezen en tv kijken met zijn brillen, maar wat hij wil hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:13 schreef chufi het volgende:
[..]
je zou haast zeggen of het dan nog wel de moeite waard is ....
Ja die van mij wilt eigenlijk een gehoorapparaat nieuwe bril (die ze nooit draagt) en een nieuw gebit hoor ik al 2 jaar nuquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dát valt wel mee, maar ik zou eigenlijk eens moeten filmen hoe we hem de auto in en uit moeten persen.Hij is gewoon op.
En klagen joh. Helemaal kapot, klotestoelen, 2,5 uur i.p.v. een uur, hij ging maar door. Dus ik zeg, ja man, die afspraak maak je zelf, je hóeft het niet te doen. Zegt ie, ja, wat moet ik verdomme dan, ik zie geen ene sodemieter!![]()
Dus zei ik weer, nou, om te beginnen misschien iets minder klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |