Je kunt prima zonder schildklierquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb last van mijn benen ik ga niet naar Dr Mootz
Enkel in geval van kanker dacht ik.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Kun je hem niet laten verwijderen?
Oei. Medicijnen en ik, geen geweldige combinatie.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee bij hardnekkige problemen doen ze het ook wel eens, ik ken iemand die heeft hem ook niet meer, moet je wel aan de meds forever geloof ik
Welnee, ik ken meerdere mensen waarbij de schildklier is verwijderd omdat ze er last van hadden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Enkel in geval van kanker dacht ik.
Bloedonderzoek is recht naar het ziekenhuis gestuurd. Daar zien ze alles in.
Mooie naam, Frans.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik logde gisteren in op de Sky Radio website, mijn naam daar ook Jaap Mootz nu
quote:
Ik las sigarenquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik loop op schema![]()
Even snel garen halen en naar werk.
Toch wel een aardige?quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
Geniaal,we krijgen een kerstkaart zonder afzender.
Dan is het of van een heimelijke bewonderaar of van een bejaarde.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
Een stille liefdequote:Op dinsdag 17 december 2019 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
Wat nou als je niet op FOK zit en toch een stille liefde hebt, dan kan je niet dmmenquote:
je uiquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik loop op schema![]()
Even snel garen halen en naar werk.
Ow ja er is leven naast FOK!quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat nou als je niet op FOK zit en toch een stille liefde hebt, dan kan je niet dmmen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |