oh kutquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
sach , je post met verkeerde account!
Dat wel,maar dit waren haar woorden.Echt Voxs,ik kon haar wel iets aandoen.Toen mijn broertje haar belde om te zeggen dat heit niet meer leefde was haar antwoord;Dus nu heb je geen ouders meer.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
huh? Ze kwam niet meer langs om het te bespreken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op je muil.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Als iedereen nou even zijn leeftijd post
bah dat klinkt wel heel bot en emotieloos. Je verwacht toch meer de overstromende compassie bij die mensen. Snap dat je dat daar bozig om werd.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat wel,maar dit waren haar woorden.Echt Voxs,ik kon haar wel iets aandoen.Toen mijn broertje haar belde om te zeggen dat heit niet meer leefde was haar antwoord;Dus nu heb je geen ouders meer.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Allemaal bejaarden hier
Nou, hup, rollator aan de kant en leuk meeposten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Marokko ligt westelijker dan Nederlandquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ik zou dat Marokko ook best eens willen zien Marrakesh of zo ik hou wel van dat Oosterse
*in hoekje gaat huilenquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mens, ik dacht dat je tegen de 60 liep.![]()
*onder tafel kruipt*
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat wel,maar dit waren haar woorden.Echt Voxs,ik kon haar wel iets aandoen.Toen mijn broertje haar belde om te zeggen dat heit niet meer leefde was haar antwoord;Dus nu heb je geen ouders meer.
quote:
Toch oosterse invloeden draakquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Marokko ligt westelijker dan Nederland
* Mrsloveable zet rollator in de gangquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, hup, rollator aan de kant en leuk meeposten.
Ik heb niets aan de dame gehad,en dat wist ze ook wel.Maar het is een familieding .quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
bah dat klinkt wel heel bot en emotieloos. Je verwacht toch meer de overstromende compassie bij die mensen. Snap dat je dat daar bozig om werd.
Draken zijn meer de andere kant op...quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Toch oosterse invloeden draak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |