Is het ook, maar het brengt ook wat leuks weer: Gemeente staat nu veel opener voor wat creatieve initiatieven. Zo zijn vele gevels hier voorzien van toffe graffiti en heeft een uitbater van alternatieve club hier midden in de stad een stadstuin/beach gemaakt. In de zomer kan je daar chillen, bbqen, spelletjes spelen, soms film kijken ( echt een leuke plek). Tevens is er bij het station een skatepark gebouwd waar de jeugd hele dagen en avonden rond skateboarden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja is toch treurig. Binnenstad hier is ook nog levendig gelukkig.
Mooi winkelgebied?quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:49 schreef oma-Nijn het volgende:
Boogaard is wel zonde. Vroeger gingen we nog wel eens en dan bij Harveys wat drinken.
Leids is voor ons wel veel makkelijker/dichterbij aanrijden en het gratis parkeren trekt ook enorm aan natuurlijk.
Ja dat is weer de andere kant ja. Hier worden veel kantoorpanden of winkels e.d. omgebouwd tot woningen/woonflats.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is het ook, maar het brengt ook wat leuks weer: Gemeente staat nu veel opener voor wat creatieve initiatieven. Zo zijn vele gevels hier voorzien van toffe graffiti en heeft een uitbater van alternatieve club hier midden in de stad een stadstuin/beach gemaakt. In de zomer kan je daar chillen, bbqen, spelletjes spelen, soms film kijken ( echt een leuke plek). Tevens is er bij het station een skatepark gebouwd waar de jeugd hele dagen en avonden rond skateboarden.
Persoonlijk vind ik dat leuker dan standaard blokker, voordeelshop, kruidvat etc etc.
Dat is hier ook het plan. Kan ook niet anders, veranderende wereld.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat is weer de andere kant ja. Hier worden veel kantoorpanden of winkels e.d. omgebouwd tot woningen/woonflats.
quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is hier ook het plan. Kan ook niet anders, veranderende wereld.
Nu nog een bouwput maar idd mooiquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dit gaat het worden. Ook met een megabioscoop. Het wordt echt mooi.
[ afbeelding ]
Moet ik mij dan zo'n groot winkelcentrum voorstellen met alle coole shops bij elkaar? Rituals, Mac, etc?quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]en winkelcentrum Leidschenveen ook.
ah ik vroeg mij net af! Ja, dat ziet er wel goed uit. Ergens wel blij dat we dat niet hebben, te shopgevaarlijkquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er komen zoveel winkels.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
ah ik vroeg mij net af! Ja, dat ziet er wel goed uit. Ergens wel blij dat we dat niet hebben, te shopgevaarlijk
Ook mooiquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wow, dat is wel een compleet aanbodquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er komen zoveel winkels.
https://leidsenhagevernieuwt.nl/winkelcentrum/winkels/
quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er komen zoveel winkels.
Ik herken het nog maar nauwelijks terwijl ik daar vroeger veel kwam.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook mooi
Dat gebied rond Utrecht centraal is ook wel mooi aan het worden
Ja, gelukkig hou ik niet zo van winkelen, dat scheelt. Alleen met Kerst..quote:
Goed weer voor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:09 schreef pullup het volgende:
Oeh dat is wat voor morgen![]()
https://www.bysam.nl/kaas(...)m-westerpark-pop-up/
Das wel heel veelquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er komen zoveel winkels.
Zie nu het menu en daar kan ik wel een week lang heenquote:
Snap ikquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Zie nu het menu en daar kan ik wel een week lang heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |